Bordercolliepupseja
- Sikko
- Floodari
- Viestit: 3256
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:20 pm
- Paikkakunta: Tamperse
Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt
Hiiskatti, taas ihana kelpupentue. Mulla ois kivat kuvat pelpparille ja noin, mutten tiiä haluanko suvullisen koiran. 8D Otan aina hullut paineet kisauksesta, joten mää mietin tässä ja tuun kirjotteleen jotain lisää, jos kiinnostusta löytyy tarpeeksi. Tuo isä on jopa nätti nly-linjaseksi!
Nii ja mulla ois nimenomaan kuvia sitten wörkkereille, että käyvätkö ne vai pitääkö olla nlykuvat?
Nii ja mulla ois nimenomaan kuvia sitten wörkkereille, että käyvätkö ne vai pitääkö olla nlykuvat?
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
-
Hobu
- Analysaattori
- Viestit: 2815
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt
Sikko, Ei sen kisautuksen tarvi kovin kummosta olla. Ja kuvat saa olla ihan working-linjasenki kuvat. Käyttölajit musta on kuitenki ne tärkeimmät.
- Roosa
- Nakkisotilas
- Viestit: 287
- Liittynyt: La Marras 29, 2008 7:18 pm
Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt
Onko vielä pentujen syntymäajasta tietoa? Minusta ainakin Snobilla on tuloksia jo riittäviin, jos tämä HK3 ja flyball valio (puuttuu 15p). Mutta kävisikös vaikkapa tässä maaliskuussa tai huhtikuun alkupuolella ehkäpä? Nii ja RH-F A tuli myöskin äskettäin ;)
-
Hobu
- Analysaattori
- Viestit: 2815
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt
Mie haluisin vielä kisata Daxin käyttövalioksi, mutta eihän siltä puutu enään kuin yksi voi1 viestiltä niin sitten se onkin jo valio. Mut eiköhän nää viimeistään huhtikuun alussa sitten synny. Todennäköisesti sitten kyllä jo tän kuun puolella, jos varaajillekkin sopii ja kun sullekkin kerta sopii.
-
Ricea
- Kanada
- Viestit: 1518
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
- Viesti:
Re: Eahkdean slkt (nimet) & Bordersky akt
Tuo meitin pentu on tulossa mulle ja Carlyonille Comdamiin. Me koitetaan kattella tässä joku pvä tota sukupuolta (:
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
- Roosa
- Nakkisotilas
- Viestit: 287
- Liittynyt: La Marras 29, 2008 7:18 pm
Re: Eahkdean slkt (nimet) & Bordersky akt
Niin, onko pennuille vielä keksitty nimiä? Ootan niin innolla kun ihana nimiaihe &.&
-
Hobu
- Analysaattori
- Viestit: 2815
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Eahkdean slkt (nimet) & Bordersky akt
Ricea, Jeees
Go-meet-ta, Alotusviestissähän nuo nimet jo ovat. Sieltä vaan valkkaan kiva nimi.
Go-meet-ta, Alotusviestissähän nuo nimet jo ovat. Sieltä vaan valkkaan kiva nimi.
- Roosa
- Nakkisotilas
- Viestit: 287
- Liittynyt: La Marras 29, 2008 7:18 pm
Re: Eahkdean slkt (nimet) & Bordersky akt
Oi, onko ne ollu kauanki jo siellä? Mut joo Eahkedan Almmiravda sopis neidille täydellisesti. Voiskos sivuja jo alkaapi tekemään?
-
Hobu
- Analysaattori
- Viestit: 2815
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Eahkdean slkt (nimet) & Bordersky akt
^ Eilen ne sinne lisäsin. ;) Sulle toi. Voi alkaa jo tekeen.
- Roosa
- Nakkisotilas
- Viestit: 287
- Liittynyt: La Marras 29, 2008 7:18 pm
Re: Eahkdean slkt (nimet) & Bordersky akt
Olin niin innokas että väsersin jo neidille sivut, Eahkedan Almmiravda. Almaksi pentu ristittiin. On se vaan niin nätti <3_<3. Ihan emänsä näköinenkin XD. Niin eihän se haittaa vaikka neidillä jo etukäteen sivut ovat? Niin ja onko vielä tarkkaa syntymäaikaa tiedossa?
-
Hobu
- Analysaattori
- Viestit: 2815
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Eahkdean slkt (nimet) & Bordersky akt
^ Kiitos sivuista. Tosi kivannäköinen koira tuli Almasta! Hyvä vaan että on jo sivut valmiina. (:
Ja lapparit astutetaan 18.3. ja pennut syntyisivät sitten 20.2. Käykö kaikille?
Ja lapparit astutetaan 18.3. ja pennut syntyisivät sitten 20.2. Käykö kaikille?
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Eahkdean slkt (PÖPÖ) & Bordersky akt
Mulle vois lähteä tuo Áhkáras :D
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Hobu
- Analysaattori
- Viestit: 2815
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4827
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt
Mut eikös Lapinlumon kennelistä saisi ottaa noita kuvia, en ole kyllä nähnyt sitä kieltomerkkiä, mutta mulla olisi tälläinen käsitys? (: Voin olla väärässäkin. Mää kyllä tahdon teiltä pennun, ehkä sitten seuraavasta!
/ Gomeetan meinaan!
/ Gomeetan meinaan!
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
Hobu
- Analysaattori
- Viestit: 2815
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt
^ Kelle toi Lapinlumon juttu on? Mut seuraavaan pentueeseen sitten kestää piitkään. (:


