Bordercolliepupseja

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Roosa
Nakkisotilas
Viestit: 287
Liittynyt: La Marras 29, 2008 7:18 pm

Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt

Viesti Kirjoittaja Roosa »

?? Siis minä en ainakaan Lapinlumon kennelistä kuvalupia ole pyytänyt ja ei kuvatarvettakaan ole. En ihan ymmärtänyt viestiäsi Viivi..
mikä boogie?

TAUKOILUA VIRT. KOIRISTA
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Viivi se on Lapinpeikon eikä lumon..
Satmi
Kriisissä
Viestit: 884
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:34 pm
Paikkakunta: Helsingborssikeitto
Viesti:

Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt

Viesti Kirjoittaja Satmi »

^Lapinlumon on tanskalainen lapinkoria kasvattava kennel. Mut en mäkään oikeen kässänny et mihin tää liitty.
His brain is gone!
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4827
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Olin lukenevinani että kuvat olivat Lapinlumosta ei Lapinpeikosta. Anteeksi, ihan turha virhe minulta. (:
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Olen käynyt tuota kelpiepentueilmoitusta himoitsemassa jo useiden päivien ajan ja yrittänyt jankuttaa itselleni, että en varaa tästä nyt pentua, mutta puhuin vielä kennelini toisen ylläpitäjän kanssa asiasta ja päätin nyt kuitenkin tulla vinkumaan tämmöistä. Eipä näitä kelpieitä kauhean usein kuitenkaan synny, ja kun kyseessä on vielä Bordersky... (:

Tulevana kotina toimisi Tulenkertoman & Etälaulun -niminen kennel, jota olemme tällä hetkellä yhdistämässä kahdesta erillisestä kennelistämme. En uskalla luvata ainakaan alkuun mitään himokisautusta monissa eri lajeissa, mutta ainakin pk-lajeissa ja paimennuksessa sekä tietenkin näyttelyissä olisi mahdollisuus kisailla suht. aktiivisesti. Kisautusnäyttöä voi katsoa näiltä ja näiltä koirilta (kisautettu toki enemmän, osalla kalenterit päivittämättä, merkittäviä tuloksia ei ole tullut, tai koira on vasta saapunut - selittelyn makua). Kuvalupia on jostakin, mutta mikäli emme löydä sopivia kuvia, laitettaisiin koiralle käyttölinjaisen kuvat.

Näillä eväin mietin narttupentua. Koti olisi ehdottoman pysyvä, pentua tultaisiin mahdollisesti käyttämään jalostuksessa, riippuen tietenkin suostumuksestasi. :D
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Spiegel, Kyllä mie sulle pennun mielelläni luovutan. Koirias näkee mukavan paljon kisoissa. Mie oon omalle pennulle ehkä teettämässä joskus pienen pentueen, mutta mun puolesta voisit sinäkin omallesi teettää pienen pentueen.
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Eahkdean slkt (syntyneet) & Bordersky akt

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Suomenlapinkoirat syntyivät tänään. Kaikki pennut voivat hyvin ja muuttavat jo tänään uusiin koteihin. :'D Pöpöltä vielä toivoisin sivut. Rekisteröin sitten koko pentueen kerralla VFCI:n.
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Eahkdean slkt (syntyneet) & Bordersky akt

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

tässä
Huomasin että pentujen isänemonisä on minulle tullut herra Hampus, joten voitte lisäillä hänet sukutauluun...
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Bordersky akt NIMET vapaana vielä pentuja

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Kiitos Pöpö sivuista! Hyvät sivut on, enkä mitään huomattamista löytänyt. Lisäilempäs omankin pentuni sivuille tuon Hampuksen.

Ja lähetän tänään rekisteröinnit VFCI:n ja laitan ne teille sitten yvllä kunhan ne tulevat.

Australiankelpielle nimet! Kaksi pentua vielä vapaana. Devinistäkin on jo tullut paimennusvalio.
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Bordersky akt NIMET vapaana vielä pentuja

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Saiskos tuon Bordersky Electricity? :D

// Tuota, laittaisimme pennulle mieluusti tämän koiran kuvat, onko pentueesta mahdollista syntyä mustaa ruskein merkein?
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Bordersky akt NIMET vapaana vielä pentuja

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Saat tuon nimen. Kivan näkönen kelpie tuo! Pentueeseen voi syntyä minkä värisiä tahansa, koska emän väriä ei ole määritelty ja eikä myöskään Devinin vanhempien. Muutenkin mie oon virtuaalikoirien kanssa sitä mieltä et aina voi syntyä minkä värisiä tahansa. (:
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Ricea
Kanada
Viestit: 1518
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
Viesti:

Re: Bordersky akt NIMET vapaana vielä pentuja

Viesti Kirjoittaja Ricea »

Myö saatiin päätettyä, että otetaan Bordersky Emergency (:

//: ja uros meille
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Bordersky akt NIMET vapaana vielä pentuja

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Teille tuo nimi ja uros. (:

Pennut astutetaan huomenna sillä narttulla on nyt juoksut 1.4. (: Pennut syntyvät sitten 4.4. Sivuja saa alkaa tekemään, haluan sivut viimeistään kahden viikon päästä pentujen syntymästä. Rekisteröin pentueen vFCI:n. Ja kisoihin saa ilmoitella, jos niissä on pvm. 4.4. jälkeen.
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Bordersky akt synt. pvm. päätetty

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Bordersky Electricity eli Pihka esittäytyy (:
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Bordersky akt synt. pvm. päätetty

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Kiitos sivuista. (:
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Vastaa Viestiin