Bordercolliepupseja
- Roosa
- Nakkisotilas
- Viestit: 287
- Liittynyt: La Marras 29, 2008 7:18 pm
Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt
?? Siis minä en ainakaan Lapinlumon kennelistä kuvalupia ole pyytänyt ja ei kuvatarvettakaan ole. En ihan ymmärtänyt viestiäsi Viivi..
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
-
Satmi
- Kriisissä
- Viestit: 884
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:34 pm
- Paikkakunta: Helsingborssikeitto
- Viesti:
Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt
^Lapinlumon on tanskalainen lapinkoria kasvattava kennel. Mut en mäkään oikeen kässänny et mihin tää liitty.
His brain is gone!
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4827
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt
Olin lukenevinani että kuvat olivat Lapinlumosta ei Lapinpeikosta. Anteeksi, ihan turha virhe minulta. (:
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt
Olen käynyt tuota kelpiepentueilmoitusta himoitsemassa jo useiden päivien ajan ja yrittänyt jankuttaa itselleni, että en varaa tästä nyt pentua, mutta puhuin vielä kennelini toisen ylläpitäjän kanssa asiasta ja päätin nyt kuitenkin tulla vinkumaan tämmöistä. Eipä näitä kelpieitä kauhean usein kuitenkaan synny, ja kun kyseessä on vielä Bordersky... (:
Tulevana kotina toimisi Tulenkertoman & Etälaulun -niminen kennel, jota olemme tällä hetkellä yhdistämässä kahdesta erillisestä kennelistämme. En uskalla luvata ainakaan alkuun mitään himokisautusta monissa eri lajeissa, mutta ainakin pk-lajeissa ja paimennuksessa sekä tietenkin näyttelyissä olisi mahdollisuus kisailla suht. aktiivisesti. Kisautusnäyttöä voi katsoa näiltä ja näiltä koirilta (kisautettu toki enemmän, osalla kalenterit päivittämättä, merkittäviä tuloksia ei ole tullut, tai koira on vasta saapunut - selittelyn makua). Kuvalupia on jostakin, mutta mikäli emme löydä sopivia kuvia, laitettaisiin koiralle käyttölinjaisen kuvat.
Näillä eväin mietin narttupentua. Koti olisi ehdottoman pysyvä, pentua tultaisiin mahdollisesti käyttämään jalostuksessa, riippuen tietenkin suostumuksestasi. :D
Tulevana kotina toimisi Tulenkertoman & Etälaulun -niminen kennel, jota olemme tällä hetkellä yhdistämässä kahdesta erillisestä kennelistämme. En uskalla luvata ainakaan alkuun mitään himokisautusta monissa eri lajeissa, mutta ainakin pk-lajeissa ja paimennuksessa sekä tietenkin näyttelyissä olisi mahdollisuus kisailla suht. aktiivisesti. Kisautusnäyttöä voi katsoa näiltä ja näiltä koirilta (kisautettu toki enemmän, osalla kalenterit päivittämättä, merkittäviä tuloksia ei ole tullut, tai koira on vasta saapunut - selittelyn makua). Kuvalupia on jostakin, mutta mikäli emme löydä sopivia kuvia, laitettaisiin koiralle käyttölinjaisen kuvat.
Näillä eväin mietin narttupentua. Koti olisi ehdottoman pysyvä, pentua tultaisiin mahdollisesti käyttämään jalostuksessa, riippuen tietenkin suostumuksestasi. :D
-
Hobu
- Analysaattori
- Viestit: 2815
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt
Spiegel, Kyllä mie sulle pennun mielelläni luovutan. Koirias näkee mukavan paljon kisoissa. Mie oon omalle pennulle ehkä teettämässä joskus pienen pentueen, mutta mun puolesta voisit sinäkin omallesi teettää pienen pentueen.
-
Hobu
- Analysaattori
- Viestit: 2815
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Eahkdean slkt (syntyneet) & Bordersky akt
Suomenlapinkoirat syntyivät tänään. Kaikki pennut voivat hyvin ja muuttavat jo tänään uusiin koteihin. :'D Pöpöltä vielä toivoisin sivut. Rekisteröin sitten koko pentueen kerralla VFCI:n.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Eahkdean slkt (syntyneet) & Bordersky akt
tässä
Huomasin että pentujen isänemonisä on minulle tullut herra Hampus, joten voitte lisäillä hänet sukutauluun...
Huomasin että pentujen isänemonisä on minulle tullut herra Hampus, joten voitte lisäillä hänet sukutauluun...
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Hobu
- Analysaattori
- Viestit: 2815
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Bordersky akt NIMET vapaana vielä pentuja
Kiitos Pöpö sivuista! Hyvät sivut on, enkä mitään huomattamista löytänyt. Lisäilempäs omankin pentuni sivuille tuon Hampuksen.
Ja lähetän tänään rekisteröinnit VFCI:n ja laitan ne teille sitten yvllä kunhan ne tulevat.
Australiankelpielle nimet! Kaksi pentua vielä vapaana. Devinistäkin on jo tullut paimennusvalio.
Ja lähetän tänään rekisteröinnit VFCI:n ja laitan ne teille sitten yvllä kunhan ne tulevat.
Australiankelpielle nimet! Kaksi pentua vielä vapaana. Devinistäkin on jo tullut paimennusvalio.
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Bordersky akt NIMET vapaana vielä pentuja
Saiskos tuon Bordersky Electricity? :D
// Tuota, laittaisimme pennulle mieluusti tämän koiran kuvat, onko pentueesta mahdollista syntyä mustaa ruskein merkein?
// Tuota, laittaisimme pennulle mieluusti tämän koiran kuvat, onko pentueesta mahdollista syntyä mustaa ruskein merkein?
-
Hobu
- Analysaattori
- Viestit: 2815
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Bordersky akt NIMET vapaana vielä pentuja
Saat tuon nimen. Kivan näkönen kelpie tuo! Pentueeseen voi syntyä minkä värisiä tahansa, koska emän väriä ei ole määritelty ja eikä myöskään Devinin vanhempien. Muutenkin mie oon virtuaalikoirien kanssa sitä mieltä et aina voi syntyä minkä värisiä tahansa. (:
-
Ricea
- Kanada
- Viestit: 1518
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
- Viesti:
Re: Bordersky akt NIMET vapaana vielä pentuja
Myö saatiin päätettyä, että otetaan Bordersky Emergency (:
//: ja uros meille
//: ja uros meille
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
-
Hobu
- Analysaattori
- Viestit: 2815
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Bordersky akt NIMET vapaana vielä pentuja
Teille tuo nimi ja uros. (:
Pennut astutetaan huomenna sillä narttulla on nyt juoksut 1.4. (: Pennut syntyvät sitten 4.4. Sivuja saa alkaa tekemään, haluan sivut viimeistään kahden viikon päästä pentujen syntymästä. Rekisteröin pentueen vFCI:n. Ja kisoihin saa ilmoitella, jos niissä on pvm. 4.4. jälkeen.
Pennut astutetaan huomenna sillä narttulla on nyt juoksut 1.4. (: Pennut syntyvät sitten 4.4. Sivuja saa alkaa tekemään, haluan sivut viimeistään kahden viikon päästä pentujen syntymästä. Rekisteröin pentueen vFCI:n. Ja kisoihin saa ilmoitella, jos niissä on pvm. 4.4. jälkeen.
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Bordersky akt synt. pvm. päätetty
Bordersky Electricity eli Pihka esittäytyy (:
-
Hobu
- Analysaattori
- Viestit: 2815
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:

