Remrock B / nimet

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Australianpaimenkoirille kiinnostusta? / Remrock B

Viesti Kirjoittaja kirby »

^ Hei, se olis hirmu mukavaa. :D
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Minnea
Kanada
Viestit: 1351
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Australianpaimenkoirille kiinnostusta? / Remrock B

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Mä joudun peruuttamaan pentuvaraukseni. Mulle alkaa taas kertyä nuita koiria ihan hirveästi, vaikka yritänkin pitää määrän pienenä .______.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Nona
Nakkisotilas
Viestit: 229
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2009 7:54 pm

Re: Australianpaimenkoirille kiinnostusta? / Remrock B

Viesti Kirjoittaja Nona »

Kiitti tiedosta Minnea.

Nyt saisi alkaa varmistamaan varauksia, nimet alkaa olla mietittyinä ja sukupuolet on tiedossa irkkulikan ja Jerryn pentujen osalta. Hobu, kumpaa olette suunnitelleet? Nimet laittelen piakkoin aloitusviestiin, kunhan Jerry auttaa keksimään loppuja. Abbylle odotellaan vielä niitä paria tulosta, jonka jälkeen olisikin sitten ajankohtaista miettiä pentujen syntymäaikaa.
T A U K O
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1000
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
Paikkakunta: Kokkola

Re: Australianpaimenkoirille kiinnostusta? / Remrock B

Viesti Kirjoittaja Spyro »

// mulla ei ollutkaan mitään asiaa :D
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Remrock B / Hobu, Jerry, irkkulikka - varmistuksia?

Viesti Kirjoittaja kirby »

Juu ehdottomasti löytyy vielä kiinnostusta! :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Remrock B / Hobu, Jerry, irkkulikka - varmistuksia?

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Me ollaan vielä ottamassa pentua Grizzin kanssa. :)
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Nona
Nakkisotilas
Viestit: 229
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2009 7:54 pm

Re: Remrock B / Hobu, Jerry, irkkulikka - varmistuksia?

Viesti Kirjoittaja Nona »

^Urosta, narttua?

Abbykin on saanut kivasti lisää tuloksia, mm. hausta VOI1 (yksi puuttuu valionarvosta) ja paimennuksessa siirto A III. Jerryn koiramäärä on tällä hetkellä niin suuri, että (sijoitus)pennun ottaminen peruuntui - siispä, löytyykö kiinnostusta sijoituspennun ottamiseen?
T A U K O
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Remrock B / Hobu, Jerry, irkkulikka - varmistuksia?

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Me voitas ottaa toi sijotusnarttu. :)
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Nona
Nakkisotilas
Viestit: 229
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2009 7:54 pm

Re: Remrock B / Hobu, Jerry, irkkulikka - varmistuksia?

Viesti Kirjoittaja Nona »

Abby on vAVA, joten enää pari hassua tulosta.. Nimet tulee varmasti tällä viikolla.
T A U K O
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Remrock B / nimet tällä viikolla

Viesti Kirjoittaja kirby »

Saaks urkkia että koska nimet tulee? :) Ja mä mietin vielä niitä Sonyn (oliko se koira joku Sony niissä kuvissa?) kuvien ottamista, eli jos saan tuonne yhteen paikkaan kuvaluvat niin otan sieltä sitten ennemmin.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Nona
Nakkisotilas
Viestit: 229
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2009 7:54 pm

Re: Remrock B / nimet

Viesti Kirjoittaja Nona »

^Laita yksärillä, kuvia jos siis mietit 8)

Nimet tulevatkin jo tässä:

Remrock Bright Mind
Remrock Bright Jewel
Remrock Bright Novelty - Hobu ja Grizz
Remrock Bright Reaction - Jeanne
Remrock Bright Figure
Remrock Bright Shimmer
Remrock Bright Glow
Remrock Bright Blissful
Remrock Bright Reach
Remrock Bright Point - irkkulikka
Remrock Bright Doubt
T A U K O
jeanne
Nakkisotilas
Viestit: 209
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:52 am

Re: Remrock B / nimet

Viesti Kirjoittaja jeanne »

Minä voisin ottaa Remrock Bright Reactionin :)
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Remrock B / nimet

Viesti Kirjoittaja kirby »

mulle tuo Remrock Bright Point :) Mä päätin kutsumanimenkin, tytöstä tulee Sonic.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Remrock B / nimet

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Meille Remrock Bright Novelty.
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Nona
Nakkisotilas
Viestit: 229
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2009 7:54 pm

Re: Remrock B / nimet

Viesti Kirjoittaja Nona »

Sivuja saa tehdä kun ehtii, Abbylle koitetaan saada vielä ne pari tulosta.
T A U K O
Vastaa Viestiin