Tuon "pihapiirini" voi vaihtaa Lauran yksityisiin. Sivut tulevat sille nimelle heti kun saan uudelle ulkoasulle laitetuksi tekstit :)Viivi kirjoitti:Varaajat 2/3-4kpl
- Mirzu - Moonwolfiin - u. nimi
- smoothtar - "pihapiiriini" - n. nimi
Hillaliina D-pystispentue
-
smoothtar
- Nakkisotilas
- Viestit: 207
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 8:28 am
Re: Hillaliina D-pystispentue
CoolDogia lämmöllä muistaen 1.4.2001 - lokakuu 2008
Wreath's
Wreath's
-
smoothtar
- Nakkisotilas
- Viestit: 207
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 8:28 am
Re: Hillaliina D-pystispentue
Onko tää pentue tulossa?
CoolDogia lämmöllä muistaen 1.4.2001 - lokakuu 2008
Wreath's
Wreath's
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4827
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Hillaliina D-pystispentue
Valitettavasti peruuntui, anteeksi kun en maininnut asiasta /:
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
smoothtar
- Nakkisotilas
- Viestit: 207
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 8:28 am
Re: Hillaliina D-pystispentue
Ei se mitään.. Vähän rupesin ajattelemaankin, että peruuntui.
CoolDogia lämmöllä muistaen 1.4.2001 - lokakuu 2008
Wreath's
Wreath's