Hillaliina D-pystispentue

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
smoothtar
Nakkisotilas
Viestit: 207
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 8:28 am

Re: Hillaliina D-pystispentue

Viesti Kirjoittaja smoothtar »

Viivi kirjoitti:Varaajat 2/3-4kpl
- Mirzu - Moonwolfiin - u. nimi
- smoothtar - "pihapiiriini" - n. nimi
Tuon "pihapiirini" voi vaihtaa Lauran yksityisiin. Sivut tulevat sille nimelle heti kun saan uudelle ulkoasulle laitetuksi tekstit :)
CoolDogia lämmöllä muistaen 1.4.2001 - lokakuu 2008
Wreath's
smoothtar
Nakkisotilas
Viestit: 207
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 8:28 am

Re: Hillaliina D-pystispentue

Viesti Kirjoittaja smoothtar »

Onko tää pentue tulossa?
CoolDogia lämmöllä muistaen 1.4.2001 - lokakuu 2008
Wreath's
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4827
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hillaliina D-pystispentue

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Valitettavasti peruuntui, anteeksi kun en maininnut asiasta /:
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
smoothtar
Nakkisotilas
Viestit: 207
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 8:28 am

Re: Hillaliina D-pystispentue

Viesti Kirjoittaja smoothtar »

Ei se mitään.. Vähän rupesin ajattelemaankin, että peruuntui.
CoolDogia lämmöllä muistaen 1.4.2001 - lokakuu 2008
Wreath's
Vastaa Viestiin