Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
-
Viuki
- Syvällistä
- Viestit: 636
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
Alinan ei tarvitse, eihän tämä läheskään varmaa ole :) Näyttää siltä, että kaikki pennunomistajat ottavat pennun.
Jigsaw, sivut todellakin kelpaavat ;)
Petuh, näin ot:nä, voisinko saada omiin kuvakansioihini(omalla koneella, ei netissä) tämän sheltin kuvat, sillä kyseessä on oman IRL-shelttini äidin sisko? :)
Jigsaw, sivut todellakin kelpaavat ;)
Petuh, näin ot:nä, voisinko saada omiin kuvakansioihini(omalla koneella, ei netissä) tämän sheltin kuvat, sillä kyseessä on oman IRL-shelttini äidin sisko? :)
-
Coma
- Ammattimouhoaja
- Viestit: 2600
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:36 am
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
Ota vaan, en mä estä jos haluat omalla koneellas säilyttää : D. Aion nyt ottaa itteäni niskasta kiinni ja päättää sen nimen. Milloin oot ajatellu pupsien syntyvän?
-
whokilledbambi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6468
- Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 1:49 pm
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
OK, hienoa että kelpaa, kyselisin samaa ku Petuh(pupsien syntymä-aika) ja sit viel jos viittit mielipiteen antaa tost jutust
Jigsaw kirjoitti:Kuvat on kyllä AVO nartusta mutta omaan silmään näyttää ehk pikemminki NUOlta(tai sitte oon vaan tottunut amerikkalaislinjaisiin shelttinarttuihin + muhkeakauluksisiin shelttiuroksiin)
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
-
Viuki
- Syvällistä
- Viestit: 636
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
Pennut syntyvät toukokuun puolessa välissä.
Jigsaw, kyllä tuo AVO-nartulta näyttää! Jos tuomarit valittavat, voihan luokan aina vaihtaa :)
Jigsaw, kyllä tuo AVO-nartulta näyttää! Jos tuomarit valittavat, voihan luokan aina vaihtaa :)
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
-
Viuki
- Syvällistä
- Viestit: 636
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
Janita, nimi ei vastaa sääntöä. Nimessähän täytyy siis olla ca-pääte. Pentueeseen voi syntyä vain blue merlejä ja tricoloureja. Olen siksi näin tarkka, että en itse pidä mustavalkoisista/bi-merleistä niiden suuren pentukuolleisuuden jne. takia. Tämä pentue on myös täysin eurooppalaislinjainen, kiinnittäkää huomiota myös siihen kuvissa.
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
^ Onks tää nyt oikeesti näin tarkkaa jonkun pentukuolleisuuden takia kun kyseessä on vieläpä virtuaalikoirat? Mulla ei oikeesti ole kuvia merle- tai trikkinartuista, ainakaan mitään millä voisi saada ERIn. Eikä ainakaan eruooppalaislinjaisista. Nimen voisin vaihtaa Cadelycaksi, mutta taitaapa tää ehkä jäädä ottamatta tällaisen takia.
Ei millään pahalla, mutta voisit ehkä hieman löysätä tuota pipoasi linjan ja värin suhteen, nimistä mulla ei ole moittimista. Jotkut antaa jopa soopeli-trikki yhdistelmään syntyä merlejäkin, itsekin antaisin koska kaikilla ei ole miljoonia kuvia oikeastan linjasta ja väristä, saati että niillä pärjäisi.
-
Coma
- Ammattimouhoaja
- Viestit: 2600
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:36 am
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
Anteeksianteeksi mulla junnaa edelleen nimen kanssa >.<. Oon miettiny Taccata-Taca Crominicaa, mutta en ole vielä ihan varma. Kuvia etsiskelen myös.
-
Viuki
- Syvällistä
- Viestit: 636
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
Petuh, tuo on hyvä nimi, jos itse tykkäät :)
Ja Janitalle vielä, että jos ei kuvia löydy niin voin kyllä itsekin katsella jos löytäisin. Olen näissä asioissa vaan niin tarkka xD (ps. iinalla on Jyväskylästä otettuja shelttikuvia, ja siellä on merlejä ja trikkejä vapaana. Kannattaa kysellä!)
Ja Janitalle vielä, että jos ei kuvia löydy niin voin kyllä itsekin katsella jos löytäisin. Olen näissä asioissa vaan niin tarkka xD (ps. iinalla on Jyväskylästä otettuja shelttikuvia, ja siellä on merlejä ja trikkejä vapaana. Kannattaa kysellä!)
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
^ Mulla on niistä yhden merlen kuvat, mutta niissä on uros ja ajattelin laittaa ne jollekin muulle koiralle. :/ Juuri tästä koirasta olisin halunnut ehkä vähän enemmän näyttelypainotteisen. Eikö se millään voisi pitää noita nykyisiä kuviaan, vaikken kyllä tiedä saisiko niilläkään muuta kuin H'n tai EH'n. 
/ No tällaset mulla olis, muttei näillä ERIä saa.
/ No tällaset mulla olis, muttei näillä ERIä saa.
-
Viuki
- Syvällistä
- Viestit: 636
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
^Wau, mun mielestä toi trikki on ihana <3 Niin on kyllä kaikki brittisheltit, jenkeistä en niinkään välitä. Olisko mahdollista ottaa tuon trikin kuvat? Mun mielestä noilla vois pärjätä jopa paremmin kun noilla merlekuvilla.
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
No voin mä nekin ottaa :D Ja tosta nimestä Taca-Cadelyca ja sitten on kaikki ok?
-
Viuki
- Syvällistä
- Viestit: 636
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
Joo, Cadelyca käy :)
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
Ok, vaihtelen tiedot ja kuvat heti. :)
-
Viuki
- Syvällistä
- Viestit: 636
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
Nyt kysymys, josta hieman mainitsinkin edellisellä sivulla: Onko kenenkään aivan välttämättä saatava jalostusoikeus?
Mielelläni sijoittaisin yhden pennuista, jonka kisauksessa tarvittaessa auttaisin. Jos jollekin käy, niin nyt voisi ilmoittaa, sillä pennut syntyivät eilen, 7.5. Oma pentuni on Taccata Taca-Cobraca, kaksi muuta pentua Taca-Colorca ja Taca-Cadelyca, yksi pentu odottaa nimeä(luult. Crominica). Jalostusoikeus on vain yhdelle pennulle, ja sillekin hyvät perusteet(tämä on aina ollut sääntö, jos pentueesta ei sijoiteta pentua ja/tai molemmat vanhemmat ovat "oikeasti olemassa"). Itse en tule luultavasti omaani jalostukseen käyttämään. Mikäli pennulla todetaan CEA, en anna jalostusoikeutta. Tämä selviää ennen luovutusta. Kisaamisen saa aloittaa luovutusiässä(14.5) MIKÄLI kaikilta pennuilta on saatu sivut.
Mielelläni sijoittaisin yhden pennuista, jonka kisauksessa tarvittaessa auttaisin. Jos jollekin käy, niin nyt voisi ilmoittaa, sillä pennut syntyivät eilen, 7.5. Oma pentuni on Taccata Taca-Cobraca, kaksi muuta pentua Taca-Colorca ja Taca-Cadelyca, yksi pentu odottaa nimeä(luult. Crominica). Jalostusoikeus on vain yhdelle pennulle, ja sillekin hyvät perusteet(tämä on aina ollut sääntö, jos pentueesta ei sijoiteta pentua ja/tai molemmat vanhemmat ovat "oikeasti olemassa"). Itse en tule luultavasti omaani jalostukseen käyttämään. Mikäli pennulla todetaan CEA, en anna jalostusoikeutta. Tämä selviää ennen luovutusta. Kisaamisen saa aloittaa luovutusiässä(14.5) MIKÄLI kaikilta pennuilta on saatu sivut.