suomenlapinkoiria kesäpäiville
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4827
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
- Paikkakunta: Helsinki
suomenlapinkoiria kesäpäiville
Suomenlapinkoira pentue 2009
Sitten on miun Hillaliina. Hillaliinassa tapaat lähinnä valloittavia suomenpystykorvia ja suomenlapinkoiria, jotka ovat hurmanneet ainakin minut, ja varmasti useat muutkin suloisella olemuksellaan. Jokaisella koirallamme on se oma suloinen persoonansa, joka valloittaa meidät kaikki. Jokainen koira on meille yhtä tärkeä, ylsi se sitten valioksi tai ei. Seuraava Hilliksen pentue olisi siis suomenlapinkoira, kun pystikset eivät taineet kiinnostaa, elikäs kiinnostusta kelläkään ihaniin suomenlapinkoiriin tässä lähiaikoina?
Emä olisi evm. sukuinen Ma is Ráimmahallat. Valitsimme tämän siksi, koska kukaan kennelin omista koirista ei ole vielä jalostuskäytössä ja lapinkoiralinja tarvitsee uutta puhtia. Väriltään Milla on soopeli ja menestyy näyttelypuolella hyvin.
Isäksi ollaan valittu viimeistä kertaa jalostukseen tulevaa Taikajoen Lupaava nimistä koiraa, jonka titteliriviltä löytyy upeat VKTV BH VPVA Vk1 Jk1 VFIN JVA SchH1 vKREW-08 RH-E KRE LT FIN SWE MVA! Aapo on hyvin menestynyt sekä käyttö- että näyttöpuolella, sen jo näkee tittelirivistä. Luonteeltaan uros on vallaton, yhteistyöhaluinen ja vilkas. Vaari-iässä oleva Aapo on siis viimeistä kertaa siitos käytössä.
Kisautuksesta sen verran, että haluan pennun kisaavaan kotiin, mikä olisi ainakin käyttöpuolen lajeissa. Pentue olisi Hillaliinan toinen lapinkoirapentue eli A-pentue joten nimet sen mukaan. Otan 3-4 ostajaa, joista yksi menisi sijoitukseen. Sijoitus tarkottaisi sitä että kisaisin joissakin lajeissa hieman narttua, helpottaen sinun hommaasi.
"Joistakin pentueista saatan sijoittaa narttu koiran, harvoin uroksen. Tällöin koira annetaan ilmaiseksi ostajalle. Oletamme kumminkin että kisaaminen sijoitusnartulla/uroksella olisi aika aktiivista, ei tarvitse olla kansainvälinen valio vaan ihan perus asiat läpi. Voimme teettää maksimissaan yhden pennun nartulla ennen kun se siirtyy sinun omistukseesi."
Varaajat 2/3-4kpl
- Anri, narttu - Deattan
- Jamie, narttu - Coldridge Hillaliinan Suklaasydän
// Kuulostavatko nämä nimiehdotukset hyviltä, ne ovat Egotrippin lauluista:
Hillaliinan Flipperikuningas
Hillaliinan Kuules Aino
Hillaliinan Pakkasukko
Hillaliinan Posteljooni
Hillaliinan Teinikuningatar
Hillaliinan Unihiekkaa
Hillaliinan Pako Aavekaupungista
Hillaliinan Egotripillä
Hillaliinan Hyvä Bore
Sitten on miun Hillaliina. Hillaliinassa tapaat lähinnä valloittavia suomenpystykorvia ja suomenlapinkoiria, jotka ovat hurmanneet ainakin minut, ja varmasti useat muutkin suloisella olemuksellaan. Jokaisella koirallamme on se oma suloinen persoonansa, joka valloittaa meidät kaikki. Jokainen koira on meille yhtä tärkeä, ylsi se sitten valioksi tai ei. Seuraava Hilliksen pentue olisi siis suomenlapinkoira, kun pystikset eivät taineet kiinnostaa, elikäs kiinnostusta kelläkään ihaniin suomenlapinkoiriin tässä lähiaikoina?
Emä olisi evm. sukuinen Ma is Ráimmahallat. Valitsimme tämän siksi, koska kukaan kennelin omista koirista ei ole vielä jalostuskäytössä ja lapinkoiralinja tarvitsee uutta puhtia. Väriltään Milla on soopeli ja menestyy näyttelypuolella hyvin.
Isäksi ollaan valittu viimeistä kertaa jalostukseen tulevaa Taikajoen Lupaava nimistä koiraa, jonka titteliriviltä löytyy upeat VKTV BH VPVA Vk1 Jk1 VFIN JVA SchH1 vKREW-08 RH-E KRE LT FIN SWE MVA! Aapo on hyvin menestynyt sekä käyttö- että näyttöpuolella, sen jo näkee tittelirivistä. Luonteeltaan uros on vallaton, yhteistyöhaluinen ja vilkas. Vaari-iässä oleva Aapo on siis viimeistä kertaa siitos käytössä.
Kisautuksesta sen verran, että haluan pennun kisaavaan kotiin, mikä olisi ainakin käyttöpuolen lajeissa. Pentue olisi Hillaliinan toinen lapinkoirapentue eli A-pentue joten nimet sen mukaan. Otan 3-4 ostajaa, joista yksi menisi sijoitukseen. Sijoitus tarkottaisi sitä että kisaisin joissakin lajeissa hieman narttua, helpottaen sinun hommaasi.
"Joistakin pentueista saatan sijoittaa narttu koiran, harvoin uroksen. Tällöin koira annetaan ilmaiseksi ostajalle. Oletamme kumminkin että kisaaminen sijoitusnartulla/uroksella olisi aika aktiivista, ei tarvitse olla kansainvälinen valio vaan ihan perus asiat läpi. Voimme teettää maksimissaan yhden pennun nartulla ennen kun se siirtyy sinun omistukseesi."
Varaajat 2/3-4kpl
- Anri, narttu - Deattan
- Jamie, narttu - Coldridge Hillaliinan Suklaasydän
// Kuulostavatko nämä nimiehdotukset hyviltä, ne ovat Egotrippin lauluista:
Hillaliinan Flipperikuningas
Hillaliinan Kuules Aino
Hillaliinan Pakkasukko
Hillaliinan Posteljooni
Hillaliinan Teinikuningatar
Hillaliinan Unihiekkaa
Hillaliinan Pako Aavekaupungista
Hillaliinan Egotripillä
Hillaliinan Hyvä Bore
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4827
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: suomenlapinkoiria kesäpäiville
Ei kiinnosta?
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
- Jamie
- Alkupalat
- Viestit: 84
- Liittynyt: Su Elo 31, 2008 10:02 am
Re: suomenlapinkoiria kesäpäiville
Voi tekisi hirveästi mieli varata yksi pentunen Coldridgeen <3__<3 Mutta enpäs tiedä. Kenneliin on piakkoin tulossa husky pentu, mutta mietin asiaa vielä :3
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4827
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: suomenlapinkoiria kesäpäiville
Mieti vain rauhassa, kisautusta haluaisin hieman kumminkin, mutta ei nyt ihan kaameita määriä. (:
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
Anri
- Syvällistä
- Viestit: 630
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:37 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
Re: suomenlapinkoiria kesäpäiville
Jos minulle uskallat luovuttaa narttupentusen Deattaniin. Nappula saisi tämmösen koiran kuvat. Jalostuskäyttöön tulisi, semmoinen yksi pieni pentue, kun on saanut meriittejä ja menestystä. Kilpailtaisiin enimmäkseen näyttelyissä, tokossa, paimennuksessa ja pk-lajeissa. Kaikessa muussa satunnaisesti. Pikkuinen tytteli saisi elämänsä pituisen kodin Deattanista, jossa pentunen saa temmeltää vapaina muiden koirieni kanssa.
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4827
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: suomenlapinkoiria kesäpäiville
Tästä puhuttiin jo mesessä ja totta hitossa sulle annan pennun c(: Kiva kun kiinnostuit, nimiehdotuksia saat ehdotella mesessä jos tahdot.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
- Jamie
- Alkupalat
- Viestit: 84
- Liittynyt: Su Elo 31, 2008 10:02 am
Re: suomenlapinkoiria kesäpäiville
No jos nyt kuitenkin... (:
Narttupentua toivoisin. Kisaan koirillani monipuolisesti. Pääasiassa pennulla kisaisin tokossa, paimennuksessa ja agilityssä. Näyttelyissä myös, jos saan hyvät rakennekuvat. Kisa näyttöä ei oikein ole sen takia, että kenneli tuli juuri tauolta. Koira saisi kuitenkin rakastavan ja pysyvän kodin meiltä. (Kuvia ei ole vielä, mutta voin alkaa kysellä) Jälkikasvusta en ole vielä varma, pääasiassa Coldridge kasvattaa eurasiereita ja alaskanmalamuutteja. Jos kuitenkin luvan saan ja koira saa hyviä tuloksia kisoista niin voisin jotain suunnitella.
Narttupentua toivoisin. Kisaan koirillani monipuolisesti. Pääasiassa pennulla kisaisin tokossa, paimennuksessa ja agilityssä. Näyttelyissä myös, jos saan hyvät rakennekuvat. Kisa näyttöä ei oikein ole sen takia, että kenneli tuli juuri tauolta. Koira saisi kuitenkin rakastavan ja pysyvän kodin meiltä. (Kuvia ei ole vielä, mutta voin alkaa kysellä) Jälkikasvusta en ole vielä varma, pääasiassa Coldridge kasvattaa eurasiereita ja alaskanmalamuutteja. Jos kuitenkin luvan saan ja koira saa hyviä tuloksia kisoista niin voisin jotain suunnitella.
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4827
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: suomenlapinkoiria kesäpäiville
Kyllä sinulle voin antaa pennun (;
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
- Jamie
- Alkupalat
- Viestit: 84
- Liittynyt: Su Elo 31, 2008 10:02 am
Re: suomenlapinkoiria kesäpäiville
Niin niitä nimiä saa ehdotella?
-
Ricea
- Kanada
- Viestit: 1518
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
- Viesti:
Re: suomenlapinkoiria kesäpäiville
Tietkö, mä kovasti tahtoisin sulta pennun, ihan vaan yksityiseksi. Mut.... ): Mä mietin vielä, jooko?
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4827
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: suomenlapinkoiria kesäpäiville
Sulle antaisin mielelläni, mieti vaan! (:
+ mä olen keksimässä itse tämä teemaa, ei taida tulla ehkä ihan A-pentue.
+ mä olen keksimässä itse tämä teemaa, ei taida tulla ehkä ihan A-pentue.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
Anri
- Syvällistä
- Viestit: 630
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:37 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
Re: suomenlapinkoiria kesäpäiville
Tulisko mulle Hillaliinan Iloinen Aina, löysin semmosenki biisin : )
edit/ Tai sitte Kesäpäivä 8)
edit/ Tai sitte Kesäpäivä 8)
-
Ricea
- Kanada
- Viestit: 1518
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
- Viesti:
Re: suomenlapinkoiria kesäpäiville
Mä taidan tällä erää jättää kyllä väliin ton ylisuureksi kasvaneen lauman vuoksi! Mut kyllä mä vielä joskus sulta pennun otan, et älä huoli.
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
- Jamie
- Alkupalat
- Viestit: 84
- Liittynyt: Su Elo 31, 2008 10:02 am
Re: suomenlapinkoiria kesäpäiville
Voi ihana teema :3 Pidän egotripin lauluista ja nimenä paras olisi varmaan Hillaliinan Unihiekkaa. Mutta jos saan omia ehdotella (myös egotripin lauluista) Hillaliinan Suklaasydän tai Hillaliinan Tyttö Kaunis olisivat myös nättejä. Jos ei kumpikaan noista kelpaa niin tuon Unihiekkaa varaisin :> Kuvista en ole kuullut vastausta, toivottavasti pian tulee
//Sain kuvaluvat. Tässä tytön tulevat kuvat
//Sain kuvaluvat. Tässä tytön tulevat kuvat
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4827
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: suomenlapinkoiria kesäpäiville
Hyvä jos biisejä löytyy, toki sieltä saatte ottaa ihan minkä vain (: Päättäkää toki minkä otatte, en osaa itse valita puolestanne. Ja Ricu, ei se mitään!
Niin ja Jamiella on tosi kivat kuvat!
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
