Ehtoja pennunostajalle:
Toivon, että ennen varailuviestejä ottaja harkitsee TARKASTI, onko hänellä varmasti aikaa olla koiran kanssa, kisata sen kanssa riittävästi ja pitää siitä huolta.
Toivon ensimmäisen kodin jäävän ainoaksi, ettei koiran tarvitse kärsiä ja olla kodinvaihtajana.
Koiran kanssa tulisi kisata aktiivisesti vähintään yhdessä lajissa. Etenkin tanskandoggi-kasvattieni ottajilta toivoisin kiinnostusta
näyttelyitä kohtaan, edes hieman. Mutta muutkin lajit käyvät, pääasia on että koira pääsee käyttämään päätään ja harrastamaan omistajansa kanssa!
Toivon, että koiran sivut ilmoitetaan minulle ajallaan, ja sivuja pidetään ajantasalla. Olisi myös toivottavaa ilmoitella minulle kuulumisia, esimerkiksi vähintään kerran kuukaudessa.
Koiran sivuilla tulisi mainita vähintään perustietojen lisäksi vanhemmat ja kasvattaja (linkit sivuille).
Jos sinulla on lisää kysyttävää, voi allekirjoittaneeseen ottaa yhteyttä mailitse taikka YV:llä! :)
Tietoa pentueesta:
Isäksi pentueeseen olen valinnut kennelini keulahahmon, raamikkaan ja upealuonteisen Cevinin.
Cevin on virallisesti Reich n König m. Poika on tuonti, ja kotoisin Saksasta.
Tittelirivistöä on pojalle kertynyt seuraavanlaisesti:
N MVA BELW-07 RUSW-07 SWEW-07 LTW-08 SWEW-08 MV-08 BELW-08 NW-08 EUV-08 V-08 GERW-09.
Cevin on todella ihmisrakas, ja sosiaalinen tapaus. Ainoa joka saa herran ärähtämään, on toiset doggiurokset.
Herran arvokkuutta ei saa häiritä kuin naiset, vaativa tapaus ;> Cevin on todella miellyttämisenhaluinen.
Herra on ollut ehdottomasti kokoajan suuren lauman "pää", kennelini ensimmäinen doggi ja keulakuva.
Kaikin puolin aivan upea herra, jolta ei luonnetta eikä ulkonäköä puutu!
Emäksi olen valinnut näinikään oman koirani, Dewin.
Dew on virallisesti Ladnyprad Starozytny Ksiezna. Neiti on myöskin tuonti, Puolasta kotiutui.
Dew ei ole kehissä vielä paljoa menestystä saavuttanut, mutta neiti on luonteeltaan täysi kymppi.
Kunnon sylinvaltaaja ja "minä rakastan kaikkea mikä liikkuu, tai ei se haittaa vaikkei liikkuisikaan"-tyyppi.
Dew ottaa avosylin vastaan kaikki ja kaiken, ja on parasta kaveria kun siihen jaksaa luoda edes pienen
katseen. Huomiota neiti hakee välillä liikaakin, mutta minkäs sitä luonteelleen mahtaa!
PENNUT OVAT SYNTYNEET 20.6.2009!
VARAAJAT/KIINNOSTUNEET:
Zandie, n, harlekiini, piirretty - SIVUT
Mari, u, musta, sijoitukseen - SIVUT
Doris, u, musta
Miruu, n, harlekiini
(Yenn, u, harlekiini)
NIMET:
Born To Be Superstar
Beat And Style
Batman Mari
Be With Me Miruu
Be Yourself Zandie
Bandit Yenn
Brandon
Build The Bilder
Ja kaikkien nimien eteen siis tietenkin se Yenndanes
Myöhemmin toteutettava: TIIBETINMASTIFFI
Pentueen emänä toimii oma narttuni, upealla nlymenestyksellä ja luonteella varustettu Bod Gser Narma "Narma".
Narma on luonteeltaan tutussa seurassa todellinen sylinvaltaaja myöskin. Vieraammassakaan seurassa se ei
missään nimessä ole epäsosiaalinen, mutta laumanvartijarotuna pyrkii omiensa lähelle ja tarkkailee tilannetta.
Narma hoitaa Yenndanesissa vahdin hommat, ja hyvin on pihapiiri pysynyt oman lauman hallussa, ei vieraita
heti olla paikalle päästämässä. Kuitenkaan agressiivisuutta tai liiallista pomottamista ei ole tytössä havaittavissa!
Isä julkistetaan myöhemmin, kun pentue on ajankohtainen!
Kiinnostuneita kehiin, rohkeasti viestiä alle!




