Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
TÄNNE JALOSTUSOIKEUS! Pliis :/ Mulla on nyt liian monta shelttiä jota ei oikein voisi käyttää jalostukseen niin mä haluaisin että edes tätä :)
-
Viuki
- Syvällistä
- Viestit: 636
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
Oletko kiinnostunut sijoitusnartusta? :) Jos ihan omaa jalostusoikeusnarttua haluat, pitää odottaa Jigsawin mielipide.
Unohdin mainita, että jalostusoikeus on korkeintaan kahden-kolmen pennun pentueelle. Sijoitusnartulla on ensin pentue Taccatan nimen alle, sitten sen jälkeen sopimuksen mukaan kork. kahden pennun pentueelle omassa kodissa.
Unohdin mainita, että jalostusoikeus on korkeintaan kahden-kolmen pennun pentueelle. Sijoitusnartulla on ensin pentue Taccatan nimen alle, sitten sen jälkeen sopimuksen mukaan kork. kahden pennun pentueelle omassa kodissa.
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
Juu sijoitusnarttu käy mulle :)
/ :)
/ :)
-
Viuki
- Syvällistä
- Viestit: 636
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
No hyvä, siinä tapauksessa jalostusoikeus on vain nartuilla Cadelyca ja Cobraca.
Cobra esittäytyy!
Cobra esittäytyy!
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
Juuri sanoit ettet käytä Cobraa jalostukseen? 
-
Coma
- Ammattimouhoaja
- Viestit: 2600
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:36 am
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
Juu no mun pentu saa nyt nimeksi Crominica. Teen sivut nyt loppuun asti, ja kaivan jostain maanalta sille mahd. hyvöt kuvat. Sivut tulee tänään.
//edit
Taccata Taca-Crominica "Corin" esittäytyy.
//edit
Taccata Taca-Crominica "Corin" esittäytyy.
-
Viuki
- Syvällistä
- Viestit: 636
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
Janita, tuo jalostusoikeus on, että voin käyttää halutessani mutten pakolla , luultavasti en mutta eipähän tule epäselvyyksiä jos teetänkin pentueen :D
Petuh, Corinilla on nätit sivut. Oletko päättänyt, tuleeko trikki vai merle? Tällä hetkellä siis merlenarttu ja kaksi trikkinarttua, ja tämä uros mutta minkä värinen :D
Petuh, Corinilla on nätit sivut. Oletko päättänyt, tuleeko trikki vai merle? Tällä hetkellä siis merlenarttu ja kaksi trikkinarttua, ja tämä uros mutta minkä värinen :D
-
whokilledbambi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6468
- Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 1:49 pm
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
Damn, olisin mieluusti halunnut Amylle luvan yhteen pentueseen(2 pupsin pentue). Sen siitä saa kun kone väittää turrilaa aikuisviihdesivustoksi eikä päästä sisään :-<< Eipä kai auta muuta kun itkeä ja raivota yksikseen.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
-
Viuki
- Syvällistä
- Viestit: 636
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
Jigsaw, mites se kone nyt niin? :D Viimeinen jalostusoikeus tosiaan meni, sijoitusnartullekin olisi saatavana vain 1-2 pennun pentue Taccatan nimen alla. Jos tarkoituksena on saada lisää pentuja oman nimen alle, tämähän ei tietystikään sinulle käy(itselläni yleensä näin jos jalostukseen ylipäätänsä käytän). Jos taas haluat omalta koiralta pennun itsellesi ja haluat jatkaa sukua, tämä voisi käydä.
-
Coma
- Ammattimouhoaja
- Viestit: 2600
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:36 am
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
En ole väriä päättänyt vielä, riippuu mistä löydän parhaat mahdolliset kuvat. Mutta, mites käykö amerikkalaislinjaisen sheltin kuvat, vai etinkö eurooppalaisen?
-
Viuki
- Syvällistä
- Viestit: 636
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
Britit mieluiten, pentue kun on eurooppalaislinjainen. Jos ei kuvia löydy, voin auttaa etsinnässä :)
-
Coma
- Ammattimouhoaja
- Viestit: 2600
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:36 am
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
Ourait. Löysin yhen sivun josta löyty muutama linkki kenneleiden sivuille, niin etiskelen sieltä sitten, jos jostain paikasta saisi luvat.
//edit
Saako kisautuksen aloittaa?
//edit2
Oho, oon sokea, eli kisautusta ei vielä aloiteta.
//edit
Saako kisautuksen aloittaa?
//edit2
Oho, oon sokea, eli kisautusta ei vielä aloiteta.
-
Viuki
- Syvällistä
- Viestit: 636
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
Eläinlääkärillä käytiin. Kaikilla pennuilla kaikki ok, tässä vielä silmäpeilin tulokset(arvottu arvontakoneella):
Cobraca: CEA-vapaa
Cadelyca: CEA-vapaa
Crominica: CEA-vapaa
Colorca: CEA-vapaa
Tulokset arvottiin niin, että kenttään laitettiin nämä "viat": -, - ,- ,-, -, -, -, -, -, -, -, -, CRD-epäilyttävä, CRD, coloboma, ablaatio, -, -, CRD. Kone arpoi tulokset, kaikki CEA:n osalta terveitä! Seuraava peili on 24.5 jolloin tarkastetaan silmät uuteen otteeseen CEA:n osalta ja lisäksi PRA:n osalta, jota ei löydy koko suvusta. Muistattehan laittaa silmäpeilien tulokset sivuille, löytyi jotain tai ei: tätä ollaan käytetty kaikilla kasvateilla ja jokainen on rehellinen(eräs epäilyttävän CRD-pennun omistajakin laittoi sivulle, isällä on CRD, tässähän ei ole mitään häpeämistä).
Cobraca: CEA-vapaa
Cadelyca: CEA-vapaa
Crominica: CEA-vapaa
Colorca: CEA-vapaa
Tulokset arvottiin niin, että kenttään laitettiin nämä "viat": -, - ,- ,-, -, -, -, -, -, -, -, -, CRD-epäilyttävä, CRD, coloboma, ablaatio, -, -, CRD. Kone arpoi tulokset, kaikki CEA:n osalta terveitä! Seuraava peili on 24.5 jolloin tarkastetaan silmät uuteen otteeseen CEA:n osalta ja lisäksi PRA:n osalta, jota ei löydy koko suvusta. Muistattehan laittaa silmäpeilien tulokset sivuille, löytyi jotain tai ei: tätä ollaan käytetty kaikilla kasvateilla ja jokainen on rehellinen(eräs epäilyttävän CRD-pennun omistajakin laittoi sivulle, isällä on CRD, tässähän ei ole mitään häpeämistä).
-
whokilledbambi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6468
- Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 1:49 pm
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
En mä tiedä, yks päivä tää vaan hälytti, että aikuisviihdettä sisältävä sivu ja eväsi tänne pääsyn.Viuki kirjoitti:Jigsaw, mites se kone nyt niin? :D Viimeinen jalostusoikeus tosiaan meni, sijoitusnartullekin olisi saatavana vain 1-2 pennun pentue Taccatan nimen alla.
Äh, empä mie sitten pennuta Amya, olisi vain ollut kiva saada Tarranauhan sukuihin ripaus Taccatalaisuutta.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
-
Viuki
- Syvällistä
- Viestit: 636
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
Kisaamisen voi aloittaa!
Cobrasta tulikin blue merle kun kuvat löysin. Me suoritettiin jo BH-koe!
Cobrasta tulikin blue merle kun kuvat löysin. Me suoritettiin jo BH-koe!