Lasimeren K (bc)
-
Milja
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1980
- Liittynyt: To Tammi 15, 2009 7:52 am
Re: Lasimeren K (bc)
Minulle tuo Lasimeren Kosher, mutta sukupuoli vielä harkinnassa, katson vielä niitä kuvia (;
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
- Shagan
- Toistolla tehoa
- Viestit: 712
- Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 6:46 pm
- Paikkakunta: Taivalkoski
Re: Lasimeren K (bc)
Minulle Lasimeren Karma Killer, vaikka nimi onkin hieman urosmainen nartulle. :'D
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
-
Johanna
- Nakkisotilas
- Viestit: 230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:32 am
Re: Lasimeren K (bc)
Milja ja Shagan, ok! :)
Käykö kaikille, jos astutus olisi tuossa huomenna? Pennut syntyisivät sitten tuossa 3.6.
/ Niin, ja sivuja tosiaan saa jo alkaa tehdä! ;)
Käykö kaikille, jos astutus olisi tuossa huomenna? Pennut syntyisivät sitten tuossa 3.6.
/ Niin, ja sivuja tosiaan saa jo alkaa tehdä! ;)
Taukoilua.
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Lasimeren K (bc)
Oli pakko revetä Lasimeren Karate Kickille, ihana nimi : DD
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
- Shagan
- Toistolla tehoa
- Viestit: 712
- Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 6:46 pm
- Paikkakunta: Taivalkoski
Re: Lasimeren K (bc)
Minulle ainakin sopii hyvin tuo ajankohta. (:
Sivut koitan saada jo aiemmin valmiiksi, sillä minulla on kesän alusta aivan älyttömiä kiireitä (eli kisaamankaan ei päästä ihan heti). Toivottavasti ei haittaa. :3
Sivut koitan saada jo aiemmin valmiiksi, sillä minulla on kesän alusta aivan älyttömiä kiireitä (eli kisaamankaan ei päästä ihan heti). Toivottavasti ei haittaa. :3
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
-
Milja
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1980
- Liittynyt: To Tammi 15, 2009 7:52 am
Re: Lasimeren K (bc)
Hei, mä yritän saada ne sivut mahd. pian kuntoon, mutta mä saan Kirsiltä ulkoasun toivottavasti pian, eli saas nyt nähdä, milloin sivut tulevat. Mutta linkittelen ne sitten sulle.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
- Roosa
- Nakkisotilas
- Viestit: 287
- Liittynyt: La Marras 29, 2008 7:18 pm
Re: Lasimeren K (bc)
Mäkin oon vääntämäs just sivuja neidille. Laittelen sitte linkkiä pikimmiten. Tuli kyl taas tuo kuvaongelma mieleen.. Tosin säähän sanoit et sul ois jotain kuvia? Urokselle ois tälläset näyttelylinjaset kuvat mut ku täähän on narttu : >
-
Johanna
- Nakkisotilas
- Viestit: 230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:32 am
Re: Lasimeren K (bc)
Spiegel, kiitoksia sivuista! Todella nätti neiti! <3_<3
Shagan, ei haittaa ollenkaan. Kyllä sitä kisata kerkeää.
Milja, ok. (:
Go-meet-ta, on jotain kuvia. Voin vaikka yv:llä taas laitella.
Shagan, ei haittaa ollenkaan. Kyllä sitä kisata kerkeää.
Milja, ok. (:
Go-meet-ta, on jotain kuvia. Voin vaikka yv:llä taas laitella.
Taukoilua.
- Roosa
- Nakkisotilas
- Viestit: 287
- Liittynyt: La Marras 29, 2008 7:18 pm
Re: Lasimeren K (bc)
Pikku tuholaisemme esittäytyy kasvattajatädille. Lasimeren Kookaburra, nykyisemmin Kira piipahtaa käymään kasvattajan luona. Kaunis neiti täytyy myöntää &.& . Ja Johanna, kiitos muuten kuvista! Neitiä saa varmaan alkaa ilmoittamaan jo 3.6 -> olevista kisoista?
/Rekisteröitkö muuten pennut vai pitääkö itse laittaa hakemus? Onko Kira muuten Nuo/ Avo ikäinen? Ei kai se Jun ole? :o
/Rekisteröitkö muuten pennut vai pitääkö itse laittaa hakemus? Onko Kira muuten Nuo/ Avo ikäinen? Ei kai se Jun ole? :o
-
Johanna
- Nakkisotilas
- Viestit: 230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:32 am
Re: Lasimeren K (bc)
Kiitoksia sivuista! Hyvältä näyttää ;)
Rekisteröin tosiaan pentueen itse heti, kun kaikkien sivut on valmiina. Ja koira on tuossa tosiaan AVO-ikäinen.
Kisautuksen voi aloittaa noihin 3.6. jälkeen järjestettäviin kisoihin, jos on jo niin ahkera.
Rekisteröin tosiaan pentueen itse heti, kun kaikkien sivut on valmiina. Ja koira on tuossa tosiaan AVO-ikäinen.
Kisautuksen voi aloittaa noihin 3.6. jälkeen järjestettäviin kisoihin, jos on jo niin ahkera.
Taukoilua.
-
Johanna
- Nakkisotilas
- Viestit: 230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:32 am
-
Milja
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1980
- Liittynyt: To Tammi 15, 2009 7:52 am
Re: Lasimeren K (bc)
Sori kun en oo sivuja tehnyt, tarkotus oli, että bortsu olisi päässyt Spiffy Miracleen, kenneliin, jota aioin ystäväni kanssa pitää, mutta siitä ei sitten tullutkaan mitään, joten yritän saada tehtyä sille jonnekin väliaikaiset sivut, ja saada oman kennelin pystyyn. Jonkin aikaa siis vielä menee, mutta toivottavasti jaksat odottaa. Ja mulle uroskoira, pikku Kosher (:
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
- Shagan
- Toistolla tehoa
- Viestit: 712
- Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 6:46 pm
- Paikkakunta: Taivalkoski
Re: Lasimeren K (bc)
Lasimeren Karma Killer alias Era esittäytyy. Tarkoituksena oli etsiä kuvaluvat jostain kennelistä, mutta löysin tuollaiset nätit kuvat flickristä, niin pakkohan ne oli laittaa. :3 Luonne tulee mahdollisimman pian ja muutenkin nuita sivuja hieman parantelen, kun nyt ne ovat hieman kököt. Mutta toivottavasti kuitenkin kelpaa! (:
// Eijeij sittenkään! :P En otakaan nuita kuvia, sillä tahtoisin kovasti piirretyt kuvat. En ole varma, keskusteltiinko me jo tästä, mutta käyhän se sinulle? Kun olisi kiva saada joitain muitakin koiria kisaamaan pivikossa. Itse piirtäisin koiran (paitsi jos Hobu suostuu piirtämään) ja jonkin aikaa kestää. Väriksi päätin kuitenkin punavalkoisen. Toivottavasti sinulle kalpaisi. (:
// Eijeij sittenkään! :P En otakaan nuita kuvia, sillä tahtoisin kovasti piirretyt kuvat. En ole varma, keskusteltiinko me jo tästä, mutta käyhän se sinulle? Kun olisi kiva saada joitain muitakin koiria kisaamaan pivikossa. Itse piirtäisin koiran (paitsi jos Hobu suostuu piirtämään) ja jonkin aikaa kestää. Väriksi päätin kuitenkin punavalkoisen. Toivottavasti sinulle kalpaisi. (:
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
-
Johanna
- Nakkisotilas
- Viestit: 230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:32 am
Re: Lasimeren K (bc)
Milja, ei paniikkia sivujen kanssa! ;)
Shagan, kiitoksia sivuista! Jo nuo piirretyt kuvat tosiaan käyvät erittäin hyvin. :)
Shagan, kiitoksia sivuista! Jo nuo piirretyt kuvat tosiaan käyvät erittäin hyvin. :)
Taukoilua.
