Lasimeren K (bc)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Milja
Vuohenruokaa
Viestit: 1980
Liittynyt: To Tammi 15, 2009 7:52 am

Re: Lasimeren K (bc)

Viesti Kirjoittaja Milja »

Minulle tuo Lasimeren Kosher, mutta sukupuoli vielä harkinnassa, katson vielä niitä kuvia (;
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Avatar
Shagan
Toistolla tehoa
Viestit: 712
Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 6:46 pm
Paikkakunta: Taivalkoski

Re: Lasimeren K (bc)

Viesti Kirjoittaja Shagan »

Minulle Lasimeren Karma Killer, vaikka nimi onkin hieman urosmainen nartulle. :'D
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
Johanna
Nakkisotilas
Viestit: 230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:32 am

Re: Lasimeren K (bc)

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Milja ja Shagan, ok! :)

Käykö kaikille, jos astutus olisi tuossa huomenna? Pennut syntyisivät sitten tuossa 3.6.

/ Niin, ja sivuja tosiaan saa jo alkaa tehdä! ;)
Taukoilua.
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Lasimeren K (bc)

Viesti Kirjoittaja Janina »

Oli pakko revetä Lasimeren Karate Kickille, ihana nimi : DD
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Lasimeren K (bc)

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Käy käy. Edittailen sivuset tähän pian.

// Kiiwi (:
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Avatar
Shagan
Toistolla tehoa
Viestit: 712
Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 6:46 pm
Paikkakunta: Taivalkoski

Re: Lasimeren K (bc)

Viesti Kirjoittaja Shagan »

Minulle ainakin sopii hyvin tuo ajankohta. (:
Sivut koitan saada jo aiemmin valmiiksi, sillä minulla on kesän alusta aivan älyttömiä kiireitä (eli kisaamankaan ei päästä ihan heti). Toivottavasti ei haittaa. :3
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
Milja
Vuohenruokaa
Viestit: 1980
Liittynyt: To Tammi 15, 2009 7:52 am

Re: Lasimeren K (bc)

Viesti Kirjoittaja Milja »

Hei, mä yritän saada ne sivut mahd. pian kuntoon, mutta mä saan Kirsiltä ulkoasun toivottavasti pian, eli saas nyt nähdä, milloin sivut tulevat. Mutta linkittelen ne sitten sulle.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Avatar
Roosa
Nakkisotilas
Viestit: 287
Liittynyt: La Marras 29, 2008 7:18 pm

Re: Lasimeren K (bc)

Viesti Kirjoittaja Roosa »

Mäkin oon vääntämäs just sivuja neidille. Laittelen sitte linkkiä pikimmiten. Tuli kyl taas tuo kuvaongelma mieleen.. Tosin säähän sanoit et sul ois jotain kuvia? Urokselle ois tälläset näyttelylinjaset kuvat mut ku täähän on narttu : >
mikä boogie?

TAUKOILUA VIRT. KOIRISTA
Johanna
Nakkisotilas
Viestit: 230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:32 am

Re: Lasimeren K (bc)

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Spiegel, kiitoksia sivuista! Todella nätti neiti! <3_<3

Shagan, ei haittaa ollenkaan. Kyllä sitä kisata kerkeää. :mrgreen:

Milja, ok. (:

Go-meet-ta, on jotain kuvia. Voin vaikka yv:llä taas laitella.
Taukoilua.
Avatar
Roosa
Nakkisotilas
Viestit: 287
Liittynyt: La Marras 29, 2008 7:18 pm

Re: Lasimeren K (bc)

Viesti Kirjoittaja Roosa »

Pikku tuholaisemme esittäytyy kasvattajatädille. Lasimeren Kookaburra, nykyisemmin Kira piipahtaa käymään kasvattajan luona. Kaunis neiti täytyy myöntää &.& . Ja Johanna, kiitos muuten kuvista! Neitiä saa varmaan alkaa ilmoittamaan jo 3.6 -> olevista kisoista?

/Rekisteröitkö muuten pennut vai pitääkö itse laittaa hakemus? Onko Kira muuten Nuo/ Avo ikäinen? Ei kai se Jun ole? :o
mikä boogie?

TAUKOILUA VIRT. KOIRISTA
Johanna
Nakkisotilas
Viestit: 230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:32 am

Re: Lasimeren K (bc)

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Kiitoksia sivuista! Hyvältä näyttää ;)

Rekisteröin tosiaan pentueen itse heti, kun kaikkien sivut on valmiina. Ja koira on tuossa tosiaan AVO-ikäinen.
Kisautuksen voi aloittaa noihin 3.6. jälkeen järjestettäviin kisoihin, jos on jo niin ahkera. :cool:
Taukoilua.
Johanna
Nakkisotilas
Viestit: 230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:32 am

Re: Lasimeren K (bc)

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Nostellaan vähän. :)
Taukoilua.
Milja
Vuohenruokaa
Viestit: 1980
Liittynyt: To Tammi 15, 2009 7:52 am

Re: Lasimeren K (bc)

Viesti Kirjoittaja Milja »

Sori kun en oo sivuja tehnyt, tarkotus oli, että bortsu olisi päässyt Spiffy Miracleen, kenneliin, jota aioin ystäväni kanssa pitää, mutta siitä ei sitten tullutkaan mitään, joten yritän saada tehtyä sille jonnekin väliaikaiset sivut, ja saada oman kennelin pystyyn. Jonkin aikaa siis vielä menee, mutta toivottavasti jaksat odottaa. Ja mulle uroskoira, pikku Kosher (:
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Avatar
Shagan
Toistolla tehoa
Viestit: 712
Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 6:46 pm
Paikkakunta: Taivalkoski

Re: Lasimeren K (bc)

Viesti Kirjoittaja Shagan »

Lasimeren Karma Killer alias Era esittäytyy. Tarkoituksena oli etsiä kuvaluvat jostain kennelistä, mutta löysin tuollaiset nätit kuvat flickristä, niin pakkohan ne oli laittaa. :3 Luonne tulee mahdollisimman pian ja muutenkin nuita sivuja hieman parantelen, kun nyt ne ovat hieman kököt. Mutta toivottavasti kuitenkin kelpaa! (:

// Eijeij sittenkään! :P En otakaan nuita kuvia, sillä tahtoisin kovasti piirretyt kuvat. En ole varma, keskusteltiinko me jo tästä, mutta käyhän se sinulle? Kun olisi kiva saada joitain muitakin koiria kisaamaan pivikossa. Itse piirtäisin koiran (paitsi jos Hobu suostuu piirtämään) ja jonkin aikaa kestää. Väriksi päätin kuitenkin punavalkoisen. Toivottavasti sinulle kalpaisi. (:
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
Johanna
Nakkisotilas
Viestit: 230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:32 am

Re: Lasimeren K (bc)

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Milja, ei paniikkia sivujen kanssa! ;)

Shagan, kiitoksia sivuista! Jo nuo piirretyt kuvat tosiaan käyvät erittäin hyvin. :)
Taukoilua.
Vastaa Viestiin