lukkoon

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Mäyräkoiria

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Laita kasvattaja kohtaan Prêt ja linkki http://www.freewebs.com/fantasy14806/indexuusi.htm (:
Avatar
Amanda
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 587
Liittynyt: Ma Joulu 08, 2008 8:02 pm

Re: Mäyräkoiria

Viesti Kirjoittaja Amanda »

Mulla saattaa kestää näiden sivujen kanssa vielä kun yritän vasta väsätä sivuilleni ulkoasua, ja yritän päättää että perustanko kennelin yksin, vaiko ne yksityiset joita olen suunnitellut! Millon haluaisit sivuja viimeistään? :)
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Mäyräkoiria

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

12.6. mennessä mielellään (:
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Mäyräkoiria

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Pentue syntyy ylihuomenna. Onko vilma vielä ottamassa pentua?
conja
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 126
Liittynyt: To Touko 14, 2009 2:55 pm

Re: Mäyräkoiria

Viesti Kirjoittaja conja »

Saakos 6. päivä jo "julkaista" vai onko erikseen luovutuspäivä (: ?
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Mäyräkoiria

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Luovutuspäivä on 12.6. eli sinä päivänä olevaan näyttelyn yms. saa ilmoittaa ja sen jälkeen oleviin(:
conja
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 126
Liittynyt: To Touko 14, 2009 2:55 pm

Re: Mäyräkoiria

Viesti Kirjoittaja conja »

Selvä (:
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Mäyräkoiria

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Tänään maailmaan pyörähti sitten neljä mäykyn pentua, kaksi urosta ja kaksi narttua. Yksi nartuista on vielä nimeä vailla ja kenties omistajaakin, jos vilmasta ei kuulu mitään.
Tässä perhetapahtumassa sattui harmillinen käänne heti pentujen syntymän jälkeen, Lily menehtyi sisäiseen veren vuotoon. </3 Tämä oli kova paikka minulle sekä monelle muulle. Mutta onneksi tässä on yksi lohtu, Rosa on juuri astutettu ja sen pennut tulevat syntymään 15.6., siitä onkin saatu aivan loistava varaemo pennuille.

Erno eli Prêt Hefaistos.

Niin ja emä, Lily, oli saanut luolakokeista tunnuksen LUT E.
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: Mäyräkoiria

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Pidä mut mielessä jos jää jokin ilman kotia ;)

ot/
mä haluan muuten akita uroksen sulta! Vaikka jonkin tuonnin!! :D
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Mäyräkoiria

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Todennäkösyys, että Vilman pentu lähtee myyntiin on 65%, kun en hänestä mitään ole kuullut (: Mielelläni sulle mäykkyräykyttimen antasin. Ja mielelläni amerikanakitauroksenkin sulle antaisin :D Laittele yv'tä asiasta, olisi mulla myös yksi kasvatti myynnissä.
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: Mäyräkoiria

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Prêt Nike kuulosti hyvälle tuo selitys nimestä ;)
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Mäyräkoiria

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Eli vilman pentu lähti nyt sitten Jennalle, kun hänestä ei ole mitään kuulunut. Prêt Nike sulle (: Tuo selitys on kyllä kiva. Kiinnostaisko sinnuu Jenna muuten sijoituspentu?
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: Mäyräkoiria

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Kit kalenteri pitää paikkansa eli niihin ollaan ilmoiottauduttu mukaan :D
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Mäyräkoiria

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Kiitos Kit'n sivuista (: Teillä on kisaura lähtenyt hyvin käyntiin. Vielä reeddalta ootellaan sivuja.
Avatar
Amanda
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 587
Liittynyt: Ma Joulu 08, 2008 8:02 pm

Re: Mäyräkoiria

Viesti Kirjoittaja Amanda »

Mulla on ihan hyvällä alulla noi sivut, mutta toi webs ei taas mulla toimi niin en pääse muokkaamaan sivuja...
Vastaa Viestiin