lukkoon
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: Mäyräkoiria
Laita kasvattaja kohtaan Prêt ja linkki http://www.freewebs.com/fantasy14806/indexuusi.htm (:
- Amanda
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 587
- Liittynyt: Ma Joulu 08, 2008 8:02 pm
Re: Mäyräkoiria
Mulla saattaa kestää näiden sivujen kanssa vielä kun yritän vasta väsätä sivuilleni ulkoasua, ja yritän päättää että perustanko kennelin yksin, vaiko ne yksityiset joita olen suunnitellut! Millon haluaisit sivuja viimeistään? :)
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: Mäyräkoiria
12.6. mennessä mielellään (:
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: Mäyräkoiria
Pentue syntyy ylihuomenna. Onko vilma vielä ottamassa pentua?
-
conja
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 126
- Liittynyt: To Touko 14, 2009 2:55 pm
Re: Mäyräkoiria
Saakos 6. päivä jo "julkaista" vai onko erikseen luovutuspäivä (: ?
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: Mäyräkoiria
Luovutuspäivä on 12.6. eli sinä päivänä olevaan näyttelyn yms. saa ilmoittaa ja sen jälkeen oleviin(:
-
conja
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 126
- Liittynyt: To Touko 14, 2009 2:55 pm
Re: Mäyräkoiria
Selvä (:
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: Mäyräkoiria
Tänään maailmaan pyörähti sitten neljä mäykyn pentua, kaksi urosta ja kaksi narttua. Yksi nartuista on vielä nimeä vailla ja kenties omistajaakin, jos vilmasta ei kuulu mitään.
Tässä perhetapahtumassa sattui harmillinen käänne heti pentujen syntymän jälkeen, Lily menehtyi sisäiseen veren vuotoon. </3 Tämä oli kova paikka minulle sekä monelle muulle. Mutta onneksi tässä on yksi lohtu, Rosa on juuri astutettu ja sen pennut tulevat syntymään 15.6., siitä onkin saatu aivan loistava varaemo pennuille.
Erno eli Prêt Hefaistos.
Niin ja emä, Lily, oli saanut luolakokeista tunnuksen LUT E.
Tässä perhetapahtumassa sattui harmillinen käänne heti pentujen syntymän jälkeen, Lily menehtyi sisäiseen veren vuotoon. </3 Tämä oli kova paikka minulle sekä monelle muulle. Mutta onneksi tässä on yksi lohtu, Rosa on juuri astutettu ja sen pennut tulevat syntymään 15.6., siitä onkin saatu aivan loistava varaemo pennuille.
Erno eli Prêt Hefaistos.
Niin ja emä, Lily, oli saanut luolakokeista tunnuksen LUT E.
-
Jenna
- Kanada
- Viestit: 1587
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm
Re: Mäyräkoiria
Pidä mut mielessä jos jää jokin ilman kotia ;)
ot/
mä haluan muuten akita uroksen sulta! Vaikka jonkin tuonnin!! :D
ot/
mä haluan muuten akita uroksen sulta! Vaikka jonkin tuonnin!! :D
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: Mäyräkoiria
Todennäkösyys, että Vilman pentu lähtee myyntiin on 65%, kun en hänestä mitään ole kuullut (: Mielelläni sulle mäykkyräykyttimen antasin. Ja mielelläni amerikanakitauroksenkin sulle antaisin :D Laittele yv'tä asiasta, olisi mulla myös yksi kasvatti myynnissä.
-
Jenna
- Kanada
- Viestit: 1587
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm
Re: Mäyräkoiria
Prêt Nike kuulosti hyvälle tuo selitys nimestä ;)
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: Mäyräkoiria
Eli vilman pentu lähti nyt sitten Jennalle, kun hänestä ei ole mitään kuulunut. Prêt Nike sulle (: Tuo selitys on kyllä kiva. Kiinnostaisko sinnuu Jenna muuten sijoituspentu?
-
Jenna
- Kanada
- Viestit: 1587
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm
Re: Mäyräkoiria
Kit kalenteri pitää paikkansa eli niihin ollaan ilmoiottauduttu mukaan :D
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: Mäyräkoiria
Kiitos Kit'n sivuista (: Teillä on kisaura lähtenyt hyvin käyntiin. Vielä reeddalta ootellaan sivuja.
- Amanda
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 587
- Liittynyt: Ma Joulu 08, 2008 8:02 pm
Re: Mäyräkoiria
Mulla on ihan hyvällä alulla noi sivut, mutta toi webs ei taas mulla toimi niin en pääse muokkaamaan sivuja...
