Hillfield D-nahkat
- Lania
- Kanada
- Viestit: 1554
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Hillfield D-nahkat NIMET
Juu, laitan teille nuo (: Laitan syntymäaikaa sitten tarkemmin tänne kunhan isukille saadaan se viimeinen vKUMA agilitystä niin voi syntymäaikaa alkaa miettimään.
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Hillfield D-nahkat NIMET
Dimness Sight jos mulle? (:
- Lania
- Kanada
- Viestit: 1554
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Hillfield D-nahkat NIMET
^ Jep, sulle tuo (:
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
- Lania
- Kanada
- Viestit: 1554
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Hillfield D-nahkat
Varmistelen nyt kaikilta varaajilta että vieläkö olette ottamassa pentua?
Kun Nuka nyt sai sen viimeisen vKUMAnsa ja valioitui agilitystä, joten nyt voisi miettiä syntymäaikaa, kävisikö varaajille niinkin pian kuin 29.05.?
Kun Nuka nyt sai sen viimeisen vKUMAnsa ja valioitui agilitystä, joten nyt voisi miettiä syntymäaikaa, kävisikö varaajille niinkin pian kuin 29.05.?
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
- juulia
- Floodari
- Viestit: 3051
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm
Re: Hillfield D-nahkat
Mä oon nyt päättänyt lopullisesti lopettaa kaikki virtuaalitouhut, joten en oo nyt tätäkään enää ottamassa. Onneksi sulla on kolme potentiaalista varaajaa, ettei tuskin kamala menetys ole. Olen kuitenkin hirmu pahoillani, näin mahtavasta pentueesta olisi ihana saada pentu, mutta valitettavasti virtuaalikoirailu ei enää mahdu mun elämään.
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Hillfield D-nahkat
Minä olen ottamassa! :) Synttisaika on ok.
-
Svart
Re: Hillfield D-nahkat
Toki täällä ollaan vielä pentua ottamassa, ja tuo syntymäaikakin käy 
- Lania
- Kanada
- Viestit: 1554
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Hillfield D-nahkat
Selvä, harmi Juulia, mutta ymmärrän kyllä (: Nyt olisi sitten yksi peruutuspaikka saatavissa, löytyykö vielä nyt yhdelle vapaalle pennulle sitten ottajaa?
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
- Lania
- Kanada
- Viestit: 1554
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Hillfield D-nahkat
Pennut syntyivät siis tänään, sivuja saa alkaa laittamaan tänne kun saa valmiiksi. Pentueen oma sivu löytyy täältä.
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
- Lania
- Kanada
- Viestit: 1554
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Hillfield D-nahkat - Svart ja Janina
Svartilta ja Janinalta odotellaan vielä sivuja.
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Hillfield D-nahkat - Svart ja Janina
Yritän tehdä vielä tänään. :>
-
Svart
Re: Hillfield D-nahkat - Svart ja Janina
Yritän tehdä sivut mahdollisimman nopeasti, huomisen aikana laittelen tänne (: Kuvia ei tosiaan poijjalle vielä ole, kun ei ole minkäänlaista vastausta kuulunut paikoista joihin kyselyä laitoin.
//Koodin sivut.
//Koodin sivut.
- Lania
- Kanada
- Viestit: 1554
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Hillfield D-nahkat - Svart ja Janina
^ Kiitoksia Svartille sivuista (:
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Hillfield D-nahkat - Janina
Äh, muistin vasta että tää oli merle/trikkipentue ja mullei kyllä oo muuta ku soopelinartun kuvat. Olisko sulla lahjottaa merle/trikkinartun kuvia? :D Ja Siqra löytyy nyt täältä.
- Lania
- Kanada
- Viestit: 1554
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Hillfield D-nahkat - Janina
^ Hienoa, kiitoksia sinullekin sivuista (: Ööömh, nyt ei kyllä valitettavasti ole antaa, kun Pöpölle meni ainoat trikkinartun kuvat jotka itseltä vielä löytyi.
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015

