Tervupupseja || SIVUJA KIITOS.
-
Eppy
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 484
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:46 pm
- Paikkakunta: Mikäköhän se oli?
- Viesti:
Re: Tervupupseja || vielä yksi pentu jäljellä Syntyy 23.05
Jos mä en nyt sitä kenneliä heti valmiiksi saa, siis silleen ennen pennun syntymään. Niin pentu tulee toistaiseksi asustelemaan Hedartissa.
Taukoa virtuaalipuuhista
-
hayano
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 518
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm
-
hayano
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 518
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm
Re: Tervupupseja || vielä yksi pentu jäljellä Syntyy 23.05
Nonni. Nyt mäkii oon palaillu takas luokkaretkeltä ja kisoista ni voisin alkaa noita nimiä vääntämää. Edittaan ne tähä perään :)
//
WhiteLight's All you need is desire hayano
WhiteLight's All You Need is Hope Kazi
WhiteLight's All You Need is Gone
WhiteLight's All You Need is Love Eppy
WhiteLight's All You Need is Win
WhiteLight's All You Need is Man
WhiteLight's All You Need is Tear
WhiteLight's All You Need is ...
Eli jos sinulla on teemaan sopiva nimi tai sen loppu osa ehdota ihmeessä, mulla lppu ideat kesken.
//
WhiteLight's All you need is desire hayano
WhiteLight's All You Need is Hope Kazi
WhiteLight's All You Need is Gone
WhiteLight's All You Need is Love Eppy
WhiteLight's All You Need is Win
WhiteLight's All You Need is Man
WhiteLight's All You Need is Tear
WhiteLight's All You Need is ...
Eli jos sinulla on teemaan sopiva nimi tai sen loppu osa ehdota ihmeessä, mulla lppu ideat kesken.
-
hayano
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 518
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm
Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä
Nii eli sivuja saa alkaa tekemään.
Tuo yks pentu olis vielä ilman kotia :)
Tuo yks pentu olis vielä ilman kotia :)
- Kazi
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 185
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:30 am
- Paikkakunta: Ylämylly
- Viesti:
Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä
Ihania nimiä :D Saisinko mie tuon WhiteLight's All You Need is Hopen?
If you notice this notice, you will notice that this notice wasn't worth noticing.
-
Eppy
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 484
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:46 pm
- Paikkakunta: Mikäköhän se oli?
- Viesti:
Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä
WhiteLight's All You Need is Love mulle?
Taukoa virtuaalipuuhista
-
hayano
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 518
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm
Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä
Okie :D Sitte vaa sivuja tekemää äkkiä :)
- Kazi
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 185
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:30 am
- Paikkakunta: Ylämylly
- Viesti:
Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä
Jazz esittäytyy.
Kuvat voi vaihtaa, jos ei oo hyvät. Ja lisäksi ilmoittauduttiin jo kahteen tokokisaan :D
Kuvat voi vaihtaa, jos ei oo hyvät. Ja lisäksi ilmoittauduttiin jo kahteen tokokisaan :D
If you notice this notice, you will notice that this notice wasn't worth noticing.
-
hayano
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 518
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm
Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä
Oho Jazzha onkii upee pojtsu, mielettömän komee uros :D
Ei ku noi kuvat on ihan mielettömän hyvät :)
Kunhan katot vaa että kisan VIP ja PVM. on näitten syntymäpäivän jälkeen vasta ni saa kyllä kisailla jo :)
Ei ku noi kuvat on ihan mielettömän hyvät :)
Kunhan katot vaa että kisan VIP ja PVM. on näitten syntymäpäivän jälkeen vasta ni saa kyllä kisailla jo :)
- Kazi
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 185
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:30 am
- Paikkakunta: Ylämylly
- Viesti:
Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä
Kiva että tykkäät kuvista :)
Tarkistin ilmoittautuessani, että kisapäivämäärät ovat ihan järkevästi pentujen syntymään nähden. Ovat muistaakseni ihan kesäkuun puolella.
Tarkistin ilmoittautuessani, että kisapäivämäärät ovat ihan järkevästi pentujen syntymään nähden. Ovat muistaakseni ihan kesäkuun puolella.
If you notice this notice, you will notice that this notice wasn't worth noticing.
-
hayano
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 518
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm
Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä
Aa okei hieno homma :D
-
Miira
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 557
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:09 pm
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä
Käykö WhiteLight's All You Need Is Destiny? Teen sivut viikonlopun aikana, kun tää päivä on aika kiireinen :s
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
-
Eppy
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 484
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:46 pm
- Paikkakunta: Mikäköhän se oli?
- Viesti:
Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä
Mä lähden viikonlopuksi (tänään) Ouluun, joten en pysty tekemään sivuja kuin vasta ens viikolla. Toivottavasti ei haittaa?
Taukoa virtuaalipuuhista
-
hayano
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 518
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm
Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä
Juu ei mitää kuhan saat sitte ne tehtyä ku tuut takasin :)

