Kultaisia pentuja tuloillaan :) SYNTYNEET

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Carita
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 131
Liittynyt: To Kesä 19, 2008 5:59 pm
Paikkakunta: Ruovesi
Viesti:

Kultaisia pentuja tuloillaan :) SYNTYNEET

Viesti Kirjoittaja Carita »

Heips! :)
Kultaisia pentuja siis tulossa, Kuperkeikan -etuliitteellä (Kuperkeikan).
Tässä infoa pentueesta:

- Rotu: kultainennoutaja
- Syntynyt: 1.7.2009
- Emo: NOU1, BH, PSWEW-08, vjPFRAW-09,vPDKW-09, vSWE, vN, vF, vIT*, vDK*, vPOHJ* PMVA Emotional Lady de la Dorado
(http://www.geocities.com/caritanyksityiset/leidi.htm) (minun, Caritan yksityinen koira)
- Isä: BH, Tk3, Jk3, vFIN JVA, vAVA Huiskuhännän Avaruuden Lapsi
(http://www.freewebs.com/arandan/robin.htm) (Dreamin koira, asustelee Kuperkeikassa)
- Pentueen koko: max. 4 pentua

Pentueen emo, Leidi, on rekisteröity, käytetty klinikalla, sekä vanhempina hyvin menestynyt isä ja evm. emo. :) Leidin kanssa on kisattu pääasiassa piirrettyjen näyttelyissä, loistavalla tuloksella. Käyttölajeissa sen verran piipahdettu, että vepen sove luokka hyväksytysti läpi, pakk läpi ja noutajakokeista NOU1 ja 1xALO1. Leidi saisi tämän pentueen jälkeen sitten lähteä vehreämpiin maisemiin, eli tämä olisi neidin ensimmäinen ja ainoa pentue. :)

Isä, Robin on menestynyt kilpaurallaan maineikkaasti. :D Myöskään Robinilla ei ole aiempia pentueita, ja melko pian tämän pentueen jälkeen Robinkin liittyisi Leidin seuraan tuonne puolen.

Varaukset 4/4:
n. Kuperkeikan Girbius - Eros
u. Kuperkeikan Euan - Elsainen
n. Kuperkeikan Prizzle - manna
u. Kuperkeikan Destrier - Dream

Varauksia voi laittaa joko tähän töpöön, tai Kuperkeikan omistajalle Dreamille sähköpostina (haidinn@gmail.com) :)
Dream
Nostaa rautaa
Viestit: 951
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Viesti Kirjoittaja Dream »

Kai jotakuta kiinnostaa hyvästä yhdistelmästä syntyvä näyttökäyttö pentu? :)
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Viesti Kirjoittaja Eros »

Mie saattaisin olla kiinnostunut mutta kuinka ahkeraa kisautusta te vaaditte pennulle?
Carita
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 131
Liittynyt: To Kesä 19, 2008 5:59 pm
Paikkakunta: Ruovesi
Viesti:

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Viesti Kirjoittaja Carita »

Minun puolestani ei tarvitse kummoisesti kisata, pääasia että pentu saa rakastavan kodin. :) Plussaahan se toki on, jos muutamat kisat kalenteriin tarttuu. :D Mitäs mieltä Dream? Minkä verran/missä lajeissa olit ajatellut kisata pennulla, Eros?
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Viesti Kirjoittaja Eros »

Pääasiassa näyttelyissä mutta ainakin TOKO:ssa kisaisin ja BH-kokeen pyrin suorittamaan, sitten vähän sattumanvaraisesti jotain muita käyttölajeja. Nartusta olisin kiinnostunut.
Dream
Nostaa rautaa
Viestit: 951
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Viesti Kirjoittaja Dream »

Kyllä Erokselle yksi tyttö lähtee :) En ole tuon kisautuksen kanna niin nipo, joten omaan tahtiin kisaaminen omasta mielestä mukavissa lajeissa kelpaa hyvin! Kunhan tyttö saa sen pysyvän ja rakastavan kodin niin riittää :)

Carita voi siis laittaa Eroksen varaus listaan tuonne ylöskin. :D

Vielä yksi tai kaksi varausta, niin pentue pääsisi syntymään.
Dream
Nostaa rautaa
Viestit: 951
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Viesti Kirjoittaja Dream »

up! vielä ainaki yks varaus jos saataisiin, ni pentue voisi syntyä :)
Elsa
Toistolla tehoa
Viestit: 714
Liittynyt: Ma Kesä 01, 2009 9:20 am
Paikkakunta: Espoo

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Viesti Kirjoittaja Elsa »

Kiinnostunut olisin :) Jeffersoniaan koira pääsisi kisakotiin.
kisanäyttö Ja uros siis kyseessä.
FiW-13 HeW-13 NordW-13 Nummituvan Elmeri 2/08 <3
Dream
Nostaa rautaa
Viestit: 951
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Viesti Kirjoittaja Dream »

^Olisin kiinnostunut kuulemaan enemmän, minkälaisia tulevaisuuden suunnitelmia olet ajatellut, kuvia, sun muuta.
Elsa
Toistolla tehoa
Viestit: 714
Liittynyt: Ma Kesä 01, 2009 9:20 am
Paikkakunta: Espoo

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Viesti Kirjoittaja Elsa »

Pääosin käytäisiin näyttelyissä, tarkoituksena on suorittaa suorittaa MEJÄ, metsästyskoe sekä taipuskoe. Kuviksi tulevat kaverini koiran kuvat, kunhan kyseinen koira saapuu mökiltä perjantaina.
FiW-13 HeW-13 NordW-13 Nummituvan Elmeri 2/08 <3
Carita
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 131
Liittynyt: To Kesä 19, 2008 5:59 pm
Paikkakunta: Ruovesi
Viesti:

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Viesti Kirjoittaja Carita »

Elsainen, varailin sulle pennun, sopiihan se Dream? :)
Dream
Nostaa rautaa
Viestit: 951
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Viesti Kirjoittaja Dream »

Kyllähän se minulle sopii, kuulostaa ihan mukavalta kodilta vaikka uusi turri onkin :)

Vielä kolmas varaaja voitaisiin ottaa jos jotakuta kiinnostaa. Voisin niitä nimiä alkaa miettimään tässä kunhan on aikaa ;)
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Viesti Kirjoittaja Eros »

Nimiä? Mä olen tässä katsellut pennulle tämän, tämän ja tämän koiran kuvia. Päätöksen vaikeus on vielä edessä.
Carita
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 131
Liittynyt: To Kesä 19, 2008 5:59 pm
Paikkakunta: Ruovesi
Viesti:

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Viesti Kirjoittaja Carita »

Dream se lupaili nimiä miettiä, varmaan tulee kohta valikoimaa. :)
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Leidi sai ranskan voittaja -09 tittelin vPFRAW-09 ja oli samalla RYP4 (:
Vastaa Viestiin