Blogit virtuaalikenneleillä
-
- Lassien tassuhiki
Re: Blogit virtuaalikenneleillä
Kiipelissässä oli joskus samantyylinen uutisblogi kuin Lansulla nyt. Loppujen lopuksi en osannut kunnon ulkoasua blogiin vaihtaa, joten tyydyn tuohon tylsään uutislistaukseen missä kerron vain helposti päivämäärän sekä lyhyesti mitä tapahtui. Harkitsen kuitenkin tuon blogin ottamista uudestaan, tykkäsin kuitenkin siitä systeemistä tosi paljon. Ja ihmiset voivat kommentoida jos tahtovat, nice! Pitäisi kai laittaa joku mukava, jos oppisi ulkoasunkin vaihtamaan...
-
- Kanada
Mä kirjoittelen myös Karmicin tapahtumista lyhyesti tai vähemmän lyhyesti kennelin blogiin. Mä olen katsonut tuon erittäin hyväksi tavaksi kirjoitella uutisia (esim. koirien tulokset ja mahd. uudet koirat), jos vaan löytyy mielikuvitusta
. Mä tykkään yleensä kirjoitella vähän pidemmän puoleisesti ja yksityiskohtaisemmin noita tekstejä, ellen sitten ole laiskalla päällä - on kiva keksiä just jotain tarinanpoikasta uuden koiran saapumisesta kenneliin tmv. (:

feel love before it's gone
-
- Sumopainija
Tein nyt sitten Kuurakuulle oman blogin, jota pääsee lukemaan tästä; klick. Täytyis vaan jaksaa kirjotella tonne ja oppia käyttämään tota kunnolla. Kunhan jaksan (jos jaksan) niin teen jotenkin erilaisen tosta ulkoasusta, mutta nyt kelpaa tuo ihan hyvin.
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
- Höpsö veitikka
mä voisin suunnitella Scarletsille tommosta blogia, mutta lukevatko ihmiset näitä blogitekstejä sitten? meinaan olishan se ihan älytöntä kirjotella jos ei ketään kiinnostais :D
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
- Sikko
- Floodari
Mie ainakin luen Meripelastajan blogia ja muidenkin silloin tällöin!irkkulikka kirjoitti:mä voisin suunnitella Scarletsille tommosta blogia, mutta lukevatko ihmiset näitä blogitekstejä sitten? meinaan olishan se ihan älytöntä kirjotella jos ei ketään kiinnostais :D

you know what i like about people?
their dogs
their dogs
- Shagan
- Toistolla tehoa
^^ Minä ainakin luen! Meripelastajan uutisblogia luen aktiivisemmin, mutta tämän lisäksi luen joskus Zenitin blogia. Tee vain blogi, niitä on oikeastikin todella mielenkiintoista lukea! (:
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
-
- Kanada
^^^ Mäkin luen, mut mä tosin kirjoittaisin tota Karmicin blogia vaikkei kukaan lukisikaan
.

feel love before it's gone
-
- Sumopainija
Minäkin luen virt. kenneleiden blogeja aina kun kerkeän ja muistan. Kiva lueskella muiden kuulumisia ja koirien menestymistä yms.
Ja toivon että joku myös lukee tulevaisuudessa Kuurakuun blogia :>
Ja toivon että joku myös lukee tulevaisuudessa Kuurakuun blogia :>
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
- Höpsö veitikka
http://irkkulikan.blogspot.com/
Scarlets sai sit oman blogin! :) vähän tappelua koodien kanssa, mutta muuten onnistui?
Scarlets sai sit oman blogin! :) vähän tappelua koodien kanssa, mutta muuten onnistui?
vuoden kadehdituin 2012
-
- Höpsö veitikka
Meiltäkin löytyy oma blogi:
http://joomagnan.blogspot.com/
saa lukea ja kommentoida!
( ja jos joitakin kiinnostaa, niin enemmän päivitystä Vintetur-kissalan päiviksessä)
// Hei mites, tykkäättekö lukea sellaista päivitysblogia vai enemmänkin ns. perheblogia, jossa kerrotaan esimerkiksi "Meillä oli eilen pesupäivä ja kaikki koirat passitettin pesulle. Sen jälkeen trimmattiin koirat ja käväistiin naapurilla kylässä." ?
http://joomagnan.blogspot.com/
saa lukea ja kommentoida!
( ja jos joitakin kiinnostaa, niin enemmän päivitystä Vintetur-kissalan päiviksessä)
// Hei mites, tykkäättekö lukea sellaista päivitysblogia vai enemmänkin ns. perheblogia, jossa kerrotaan esimerkiksi "Meillä oli eilen pesupäivä ja kaikki koirat passitettin pesulle. Sen jälkeen trimmattiin koirat ja käväistiin naapurilla kylässä." ?
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
- Nostaa rautaa
mulla on nyt suunnitteilla blogi, mutta saas nyt nähdä tuleeko siitä mitään. :))
hiljaiseloa. yritän saada lisää puhtia tähän touhuun. jos ei löydy, tulee pitkä tauko. niin joo, kasvattajelle anteeksipyyntö, kun mun omistamiani kasvatteja ei ole voittajissa tai muuallakaan näkynyt. yritän ryhdistäytyä.
-
- Lassien tassuhiki
Voiskohan tuohon aloitusviestiin vaikka koota listan virtuaalikennelien blogeista? Musta olis ainakin tosi kivaa nähdä, että kuinka monilla sellainen on oikeasti, kun nyt tämän ketjun myötä on noussut esiin vain muutama.
Sain myrrhan blogin muuten pari minuuttia sitten valmiiksi.
http://myrrhan.wordpress.com/
Mitä muuten olette mieltä noihin blogeihin kommentoimisesta?
Sain myrrhan blogin muuten pari minuuttia sitten valmiiksi.
http://myrrhan.wordpress.com/
Mitä muuten olette mieltä noihin blogeihin kommentoimisesta?
-
- Höpsö veitikka
Olen tässä jokusen päivän kirjoitellut Ternen blogia (:
-
- Höpsö veitikka
Noita käytössä olevia blogeja voisi tosiaan keräillä tämän topikin ensimmäiseen viestiin, mikäli wenya vain huomaa ja jaksaa. :)
Olen nyt seuraillut innolla blogien ilmestymistä virtuaalikenneleille. Hienoa että ihmiset ovat ottaneet tuulta purjeisiin tämän suhteen! Muutaman kehitysidean heitän ilmaan, sillä blogeja selatessani olen huomannut pari hankalahkoa asiaa. Ensinnäkin sinne blogiin olisi hyvä lisätä linkki itse virtuaalikenneliin (mä olen laittanut Meripelastajan blogissa sen sivupalkkiin). Jos suinkin mahdollista, olisi myös mukava, jos blogimerkinnöissä esiinnousevien koirien nimien yhteyteen lisättäisiin linkki tämän koiran sivuille. Näin olisi huomattavasti helpompi käydä vilkaisemassa, että millainenhan koira se onkaan esimerkiksi valioitunut.
Olen nyt seuraillut innolla blogien ilmestymistä virtuaalikenneleille. Hienoa että ihmiset ovat ottaneet tuulta purjeisiin tämän suhteen! Muutaman kehitysidean heitän ilmaan, sillä blogeja selatessani olen huomannut pari hankalahkoa asiaa. Ensinnäkin sinne blogiin olisi hyvä lisätä linkki itse virtuaalikenneliin (mä olen laittanut Meripelastajan blogissa sen sivupalkkiin). Jos suinkin mahdollista, olisi myös mukava, jos blogimerkinnöissä esiinnousevien koirien nimien yhteyteen lisättäisiin linkki tämän koiran sivuille. Näin olisi huomattavasti helpompi käydä vilkaisemassa, että millainenhan koira se onkaan esimerkiksi valioitunut.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
I could finally crash again
And that's how I became the sea
-
- Kanada
- Viesti:
Innocent Desiren uutisblogi jatkaa täällä (: Mä innokkaana seurailen blogeja ainakin!
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään