Derribarin E-sammarit, syntyy 10.7

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
Grizz
Nakkisotilas
Viestit: 258
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Derribarin E-sammarit, syntyy 10.7

Viesti Kirjoittaja Grizz »

Derribariin on tulossa samojedinkoirapentuja yhdistelmästä Derribar Can You Keep A Secret x evm. uros Beyahal. Pentujen odotetaan olevan toimeliaita, avoimia ja kauniita rotunsa edustajia.

Ayu on valioitunut hausta ja kisaa myös jäljessä voittajaluokassa. Agilitystä Ayu on valioitunut helmikuussa. Pelastukoirapuolella siltä löytyy RH-E ja RH-T A. Näyttelyissä Ayu on pärjännyt erinomaisesti mm. vjLUXW-09 ja 5 x SERT. Ayu on luonteeltaan reipas, avoin, aktiivinen ja erittäin miellyttämishaluinen, tyypillinen samojedi ja tulee myös toisten narttujen kanssa toimeen.

Benji on norjalainen, komea ja hieman itsepäinen uros. Benji on käynyt kerran näyttelyssä ja tuloksena KP:n. Se on luonnetestattu +145. Benjin kanssa harrastetaan agilitya ihan omaksi huviksi.

Lue ennen varauksen tekoa

Pentueeseen otetaan 3 varausta.
1. Grizz, uros, Derribar, Derribar Elämän Valo
2. Elina, narttu, Kairankuiskeen, Derribar Elämän Eliksiiri
3. Sara, narttu, Derribar Elämän Ilo
4. Hobu, narttu, Eahkedan, Derribar Elämän Loiste

Nimiä:
Elämän Valo Grizz
Elämän Eliksiiri Elina
Elämän Ilo Sara
Elämän Loiste Hobu
Everything is not what it seems.
Grizz
Nakkisotilas
Viestit: 258
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Derribarin E-sammarit

Viesti Kirjoittaja Grizz »

Up
Everything is not what it seems.
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Derribarin E-sammarit

Viesti Kirjoittaja Narya »

Nostan. Kai nyt joku haluaa Ayun vauvan? (:
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Elina
Analysaattori
Viestit: 2729
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:34 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Derribarin E-sammarit

Viesti Kirjoittaja Elina »

Mulle vois kelvata yks tyttösammari Kairankuiskeeseen Viiman pariksi kisaamaan valjakossa ja neiti sais sitten Netan kuvat. Jos tähän nyt tulis useampi varaaja niin mie voisin aivan hyvin ottaa sammarivaavan, jos vaan saan? :>
Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa

Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Grizz
Nakkisotilas
Viestit: 258
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Derribarin E-sammarit

Viesti Kirjoittaja Grizz »

Juu saat, taidan itsekin ottaa tästä pentueesta niin onhan meitä kaksi :D
Everything is not what it seems.
Elina
Analysaattori
Viestit: 2729
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:34 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Derribarin E-sammarit

Viesti Kirjoittaja Elina »

Mie tahon Elämän Eliksiirin. :p
Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa

Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Grizz
Nakkisotilas
Viestit: 258
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Derribarin E-sammarit

Viesti Kirjoittaja Grizz »

Se siis sulle.
Everything is not what it seems.
Sara
Nakkisotilas
Viestit: 250
Liittynyt: To Marras 13, 2008 5:18 pm

Re: Derribarin E-sammarit

Viesti Kirjoittaja Sara »

Mulle vaikka Elämän Ilo : ))
Grizz
Nakkisotilas
Viestit: 258
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Derribarin E-sammarit

Viesti Kirjoittaja Grizz »

Käviskö kaikille syntymäpäiväksi 10.7? Sivuja sitten 1-2vk kuluttua syntymästä viimeistään :)
Everything is not what it seems.
Sara
Nakkisotilas
Viestit: 250
Liittynyt: To Marras 13, 2008 5:18 pm

Re: Derribarin E-sammarit

Viesti Kirjoittaja Sara »

Käy ainakin minulle! <3
Grizz
Nakkisotilas
Viestit: 258
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Derribarin E-sammarit

Viesti Kirjoittaja Grizz »

No hyvä, kyllä Elinallekki käy ;) Eli synttäripäiväks 10.7
Everything is not what it seems.
Sara
Nakkisotilas
Viestit: 250
Liittynyt: To Marras 13, 2008 5:18 pm

Re: Derribarin E-sammarit, syntyy 10.7

Viesti Kirjoittaja Sara »

Mulle lähtenyt tyttönen sai tänään sivut, ja kutsuma nimeksi tuli sitten Ilo. Vielä ei olla ehitty kun pariin näyttelyyn, mutta tässä lähi päivinä yritetään änkeä vähän muuallekkin :P Valitettavasti Ilon sivut ovat vielä hieman orvot, mutta kun ulkoasu valmistuu saa Ilon sivut hieman väriä.
Grizz
Nakkisotilas
Viestit: 258
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Derribarin E-sammarit, syntyy 10.7

Viesti Kirjoittaja Grizz »

Hienot sivut ja tosi hienoa että olet ilmottanut jo kisoihinkin. Derribar Elämän Valo "Edi"
Everything is not what it seems.
Sara
Nakkisotilas
Viestit: 250
Liittynyt: To Marras 13, 2008 5:18 pm

Re: Derribarin E-sammarit, syntyy 10.7

Viesti Kirjoittaja Sara »

Ilon yhet näyttely tulokset ehti tulla ja hyvin ERI1 PN1 SERT ROP CACIP RYP-3 :o ;)
Grizz
Nakkisotilas
Viestit: 258
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Derribarin E-sammarit, syntyy 10.7

Viesti Kirjoittaja Grizz »

^Eikä, ihan mahtavaa! Onnea tosi paljon 8)
Everything is not what it seems.
Vastaa Viestiin