Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Reetta
Kanada
Viestit: 1636
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm

Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Suunnitteilla Debesisin D-pentue!
Tietoa meidän kiinanharjakoirien kasvatuksesta

Kuva Kuva
© Solino's

Alma on nyt hyvinkin paksussa kunnossa, pennut syntyvät näillä näkymin 11.7!

Minun oli tarkoitus jo viime vuonna teettää kiinanharjakoirapentue, mutta asia sitten jäi. Silloin keräsin jo mahdollisia pennuista kiinnostuneita ja olihan minulla pari isäehdokastakin. Oma koneeni on kuitenkin rikki, enkä pääse käsiksi siihen tiedostoon, jossa nuo kaikki tiedot ovat ylhäällä, joten nyt joudun keräämään kaikki kiinnostuneet uudestaan. Huomioittehan, että pentujen määrä tullaan arpomaan!

Pentueen emäksi olen valinnut vEUV-08 vCAW-08 vKREW-08 vLTW-09 Veja's Kawarinan. Neitokainen on juuri sellainen yksilö, jolle haluan pentuja teettää; se on terve, hyvärakenteinen ja luonne on mitä ihanin! Alman kilpailu ura on myös lähtenyt mukavasti käyntiin, tyttö on napannut yhteensä 8xSERTiä, se on ollut niin 8xROP kuin PN1. Näyttelyiden lisäksi olemme suorittaneet hyväksytysti BH-kokeen ja aloittaneet kisaamisen myös agilityssa ja koiratanssissa. Myöhemmin olisi tarkoitus myös aloittaa TOKOssa kilpaileminen. Kisaamista jatketaan tietenkin niin kauan, ennen kuin astutus on tapahtunut.

Isänä toimii evm powder uros VB's Joker (KUVA). Arttu on kilpaillut menestyksekkäästi niin näyttelyissä, tokossa kuin agilityssakin. Poika omaa myös mitä mahtavimman luonteen ja on terve kuin pukki.

VARAUKSET 4/4:
n. Garnet (naku)
n. Spyro (naku)
u. Jacya (naku)
n. Janina (powder)

NIMET
Debesis Don't Surrender (n/u) GARNET
Debesis Do It Well JANINA
Debesis Double Trouble (u/n) SPYRO
Debesis Don't Die Before I Do JACYA
---

Alma synnytti juuri äsken 4 suloista pentua! Kaksi powderin ja kolme nakua. 1u + 4n! Pikkuiset ovat terveitä ja synnytys sujui hyvin. Yksi powder narttu jäi kotiin "katselmukseen".
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

ot // voitkos ilmotella, jos Ellalle jossain välissä tulee pentuja? (: Sen pennut mua kiinnostaa ihan ehdottomasti.
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Voi vitja oon ollu yli kauan kiinnostunu tästä rodusta.... :o Pitää harkita pentusta! :>>
Avatar
Garnet
Alkupalat
Viestit: 71
Liittynyt: Ke Kesä 10, 2009 9:49 am

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla

Viesti Kirjoittaja Garnet »

Kiinanharjakoiria, voi mikä mahtava tilaisuus, joten taidanpa laittaa tarjousta :-D

Olisin kiinostunut sijoituspennusta, pian valmistuvaan kiinanharjakoirakenneliini Canderiin. Koiralla kisattaisiin pääosin näyttelyissä, koirantanssissa, agilityssä, tokossa, flyballissa, eli monipuolista kisautusta olisi luvassa. Myös parit sertit olisi kiva saada aikaan, sekä jos vaikka agilityssä valioksi päästäisiin. Kuvista en ole vielä varma, mutta pari vaihtoehtoa jo on. Vielä kun Cander on kesken, en voi antaa sivu-, tai kisanäyttöä.

Mutta mikäli tahdot tietää lisää, kirjoitan myöhemmin sinulle.
HEY, HEY SUGARMAN, WE LOVE'S YOU!
lopettanut, mutta Cander jatkaa toimintaansa uuden ylläpitäjän kera, nimellä ????.
Reetta
Kanada
Viestit: 1636
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Susityttö: Ellallehan meidän ensimmäinen kiinanharjakoirapentue piti syntyä, mutta se on vielä sen verran kisaamaton, että päätin valita emäksi tällä kertaa Alman. Ellalle teetetään kuitenkin sitten se seuraava pentue, ajankohdaksi olen kaavaillut syksyä. Ilmoittelen sitten tietenkin kun tiedän enemmän ja suunnitelmat ovat selvät. :)

Jacya: Kiva kuulla, että kiinanharjakoirat kiinnostavat!

Garnet: Hyvältä kuullostaa, mielelläni sinulle pennun annan. :) Sijoituspennusta en kuitenkaan ole vielä varma, kun sinulla ei ole minkäänlaista kisanäyttöä. Mietin asiaa!
Avatar
Garnet
Alkupalat
Viestit: 71
Liittynyt: Ke Kesä 10, 2009 9:49 am

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla

Viesti Kirjoittaja Garnet »

Ei sen nyt välttämättä sijoituspentu tarvitse olla :-D
HEY, HEY SUGARMAN, WE LOVE'S YOU!
lopettanut, mutta Cander jatkaa toimintaansa uuden ylläpitäjän kera, nimellä ????.
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1000
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
Paikkakunta: Kokkola

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla

Viesti Kirjoittaja Spyro »

Minuakin kiinnostaisi tällainen narttupentu, kuvatkin olisivat jo tiedossa. Olen nyt vasta kylläkin tekemässä kenneliä, johon koira pääsisi asumaan, mutta hyvän kodin voin silti taata. Koira pääsisi käymään aktiivisesti agilityssä ja koiratansseissa valioitumiseen asti, ja tokossa näyttelyissä ym. tulisimme käymään toki myös, ensisijaisesti kuitenkin agissa ja koiratansseissa.

Jonkinlaista näyttöä voisin tarjota Acarden koirista Mona, Eetu ja vaikkapa Silli.

Jos pentu meille lähtisi, niin tytöstä tulisi mitä luultavimmin tämän näköinen.

// Loistavaa, kiitoksia paljon :D
Reetta
Kanada
Viestit: 1636
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Kyllä teille pentu lähtee :) Oikein nätti neiti tuossa kuvassa!
Kitu
Vuohenruokaa
Viestit: 1761
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 8:54 pm

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla

Viesti Kirjoittaja Kitu »

Oi tekisi niin mieli ottaa mutta kun en kasvata harjakoiria XD Niin lutusia ovat kyllä että melkein annan jo periksi!
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla

Viesti Kirjoittaja Jacya »

voi pylly :o ei mahtuis vielä yks varaajaksi? Tahtoisin tämmöisen ;:D
Reetta
Kanada
Viestit: 1636
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Kyllä mahtuu. :) Olisitko uroksesta vai nartusta kiinnostunut, miten kisaamisen kanssa ja minne pentu tulisi?
Kitu
Vuohenruokaa
Viestit: 1761
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 8:54 pm

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla

Viesti Kirjoittaja Kitu »

Voisín ottaa nakupennun mutta on jo 4varaajaa että tuskin enenpää otetaan... vai?
Avatar
Garnet
Alkupalat
Viestit: 71
Liittynyt: Ke Kesä 10, 2009 9:49 am

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla

Viesti Kirjoittaja Garnet »

Niin joo, ottaisin mieluiten nartun.
HEY, HEY SUGARMAN, WE LOVE'S YOU!
lopettanut, mutta Cander jatkaa toimintaansa uuden ylläpitäjän kera, nimellä ????.
Reetta
Kanada
Viestit: 1636
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Kitu, kerroppa vähän minne pentu menisi ja sitten tulevaisuuden suunnitelmista (kisaamisesta lähinnä). :) Täytyy katsoa tässä vielä montako varausta otan vastaan..

Selvä, onko väliä sitten tuleeko naku vai puf?
Avatar
Garnet
Alkupalat
Viestit: 71
Liittynyt: Ke Kesä 10, 2009 9:49 am

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla

Viesti Kirjoittaja Garnet »

Ei oikeastaan väliä, mutta nakua olen havittelemassa.
HEY, HEY SUGARMAN, WE LOVE'S YOU!
lopettanut, mutta Cander jatkaa toimintaansa uuden ylläpitäjän kera, nimellä ????.
Vastaa Viestiin