Bordercollieita käyttösuvusta

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Anna_
Epätoivoinen katse
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:50 pm
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Re: Bordercollieita käyttösuvusta

Viesti Kirjoittaja Anna_ »

Pennut siis syntyivät eilen ja sivuja voi alkaa rakentelemaan.
Nimet tulevat tällä kertaa jo loppuneen Alias -sarjan jaksojen nimistä, jotka löytyvät täältä.
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Bordercollieita käyttösuvusta

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Eli meneekö se nimi miten? Itse haluan tuon Mockingbirdin, joten meneekö se sitten Village Fox's Mockingbird, Village Fox Mockingbird, vai kenties VF Mockingbird? Sivut tulee heti, kun saan tämän selvitettyä :--D
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Bordercollieita käyttösuvusta

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Mulle A Missing Link. Sivutkin ovat jo viittä vaille valmiit. :)
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Anna_
Epätoivoinen katse
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:50 pm
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Re: Bordercollieita käyttösuvusta

Viesti Kirjoittaja Anna_ »

^^Unohdinkin mainita tuon, eli eteen tulee pelkkä VF.
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Bordercollieita käyttösuvusta

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Saanko esitellä Nitan!
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Bordercollieita käyttösuvusta

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Gem esittäytyy. Päätin jo kerran mitkä kuvat poika saa, mutta en sittenkään ole varma kuvista. Gem joutuu siis olemaan kuvattomana siihen asti, että saan päätettyä kuvat. (:
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Anna_
Epätoivoinen katse
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:50 pm
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Re: Bordercollieita käyttösuvusta

Viesti Kirjoittaja Anna_ »

Kiitoksia teille sivuista!

Frisky on ilmeisesti lähtenyt lomille, mutta saa valita omalle pennulleen nimen kun takaisin tulee koska ilmoitteli poissaolostaan jo pentua varatessaan. Oman pentuni nimeksi tulee VF Nocturne, edittaan tähän sivun osoitteen vähän myöhemmin. Lähetän pentujen rekkarinumerohakemukset vFCI:hin heti kun kaikkien osoitteet on kasassa, mutta sanon jo nyt, etten niistä erikseen ilmoittele, vaan ne löytyvät VF:n kasvatit -sivulta sekä tietysti vFCI:n listoilta. Seurailkaahan siis niitä^^
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Bordercollieita käyttösuvusta

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Gemille olen nyt valinnut kuvat. Sen sivut ovat vain nyt "hiukan" vaiheessa, sillä mulla on ulkan vaihtoprojekti menoillaan. Kuvat ovat kuitenkin Gemin sivuilla, joten näet millainen pojasta tuli.
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Avatar
Sikko
Floodari
Viestit: 3256
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:20 pm
Paikkakunta: Tamperse

Re: Bordercollieita käyttösuvusta

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Anteeks ihan ot., mutta Hobu onko tuo Erre vai harittaako mulla silmät? :mrgreen:
you know what i like about people?
their dogs
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Bordercollieita käyttösuvusta

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Errepä se. :)
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Anna_
Epätoivoinen katse
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:50 pm
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Re: Bordercollieita käyttösuvusta

Viesti Kirjoittaja Anna_ »

Nätti poika!^^

Jos joku sisaruksia linkittelee niin tässä on Turo.
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Bordercollieita käyttösuvusta

Viesti Kirjoittaja juulia »

Mä voisin olla kiinnostunut, sillä Village Fox on upea kennel ja kuten jo silloin mainostustopicissa sanoin, haluan ehdottomasti joskus bordercolliepennun juuri VF'stä. Nyt olisin etsimässä bordercollieta PK- ja PE- lajeihin kisaamaan, tulevaisuudessa, kun ALO-luokkaan tulee tilaa, myös tokossa ja paimennuksessa. Eli jos viitsisit kertoa, annatko pentua kotiin jossa sillä kisataan vain noissa lajeissa? Koti olisi pysyvä ja rakastava, ja kisaisin suht aktiivisesti niin, että koira tulisi käyttö- ja pelastuskoiralajien valioksi.

Huomasin kyllä että pennut ovat jo syntyneet jne, mutta kun etusivulla sanot "enintään viisi varausta" enkä huomannut täällä viestiä, että varauksia ei enää oteta, niin päätin kysyä.
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Anna_
Epätoivoinen katse
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:50 pm
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Re: Bordercollieita käyttösuvusta

Viesti Kirjoittaja Anna_ »

Antaisin muuten oikein mielelläni, mutta tämä pentue on jo täynnä. Näiden neljän varauksen lisäksi sain mailin kautta yhden kyselyn, ja pennun myin sinne. En vain ole muistanut laittaa tuohon ekaan viestiin, että ei enää varauksia, VF:n kasvatit -sivulle sentään muistin tuon pennun linkittää :mrgreen:

Muttamutta. Kyllä VF:n varmaan taas jossain välissä tulee pentuja, jospa katsellaan sitten uudestaan?
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Bordercollieita käyttösuvusta

Viesti Kirjoittaja juulia »

Joo, olis tosi mukava jos laittaisit vaikka yv'tä, jos muistat, sit kun seuraavia pentuja tulee. :-) Saako udella, että mistäs yhdistelmästä, vai tiedätkö vielä?
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Anna_
Epätoivoinen katse
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:50 pm
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Re: Bordercollieita käyttösuvusta

Viesti Kirjoittaja Anna_ »

Toki voin laittaa, koetan jopa muistaa tällä kertaa :mrgreen:
Vanhemmista en tässä vaiheessa osaa vielä sanoa, täytyy katsella millainen tilanne on kun asia tulee ajankohtaiseksi^^
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Vastaa Viestiin