Remrock B / nimet

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Remrock B / nimet

Viesti Kirjoittaja kirby »

Remrock Bright Point eli Sonic esittäytyy :) Sivut valmiit (luonnetta lukuunottamatta) ja mä odotan että syntymäaika päätetään ennen kuin alotan minkään näköisen kilpailemisen tällä.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Nona
Nakkisotilas
Viestit: 229
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2009 7:54 pm

Re: Remrock B / nimet

Viesti Kirjoittaja Nona »

Oikein sukulaistyttö päässyt kuviin :--D Kiitti sivuista!
T A U K O
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Remrock B / nimet

Viesti Kirjoittaja kirby »

Tiedätkö muuten aussie-ihmisenä että ootko nähnyt nää kuvat jollain muulla virtuaalikoiralla? :) Yritin katsoa eikä kellään näyttänyt olevan kylläkään.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Nona
Nakkisotilas
Viestit: 229
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2009 7:54 pm

Re: Remrock B / nimet

Viesti Kirjoittaja Nona »

Ei ole kenelläkään käytössä, tai ainakaan kenelläkään joka kisaisi. On muuten Lanasta kasvanut nätti koira, samaa näköä on kuin pikkusetäpuolessaan (mikä onkaan..), saman mallinen neiti, pentuna sitä jo ihailin. :mrgreen:
T A U K O
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Remrock B / nimet

Viesti Kirjoittaja kirby »

jaa sä ihan tunnet tän Lanan! :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Nona
Nakkisotilas
Viestit: 229
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2009 7:54 pm

Re: Remrock B / nimet

Viesti Kirjoittaja Nona »

En tunne, mutta tiedän kun tunnen kasvattajan 8)

//Kiitos jeanne!
T A U K O
jeanne
Nakkisotilas
Viestit: 209
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:52 am

Re: Remrock B / nimet

Viesti Kirjoittaja jeanne »

Tässä Reganin alustavat sivut.
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Remrock B / nimet

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Ria neitokainen. Älä välitä luonteesta. Oikea luonne tulee kyllä. Ja kuviakin tulee lisää. :mrgreen:
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Nona
Nakkisotilas
Viestit: 229
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2009 7:54 pm

Re: Remrock B / nimet

Viesti Kirjoittaja Nona »

Tack, persoonallinen tapaus tuo Ria.. :mrgreen:

Kohta aloitan pentueen oman sivun tekemisen, joten pentue voisi syntyä pian, esim. 24.06. eli ylihuomenna. Sopii kaikille?
T A U K O
Vastaa Viestiin