Remrock B / nimet
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Remrock B / nimet
Remrock Bright Point eli Sonic esittäytyy :) Sivut valmiit (luonnetta lukuunottamatta) ja mä odotan että syntymäaika päätetään ennen kuin alotan minkään näköisen kilpailemisen tällä.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
Nona
- Nakkisotilas
- Viestit: 229
- Liittynyt: Ma Tammi 05, 2009 7:54 pm
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Remrock B / nimet
Tiedätkö muuten aussie-ihmisenä että ootko nähnyt nää kuvat jollain muulla virtuaalikoiralla? :) Yritin katsoa eikä kellään näyttänyt olevan kylläkään.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
Nona
- Nakkisotilas
- Viestit: 229
- Liittynyt: Ma Tammi 05, 2009 7:54 pm
Re: Remrock B / nimet
Ei ole kenelläkään käytössä, tai ainakaan kenelläkään joka kisaisi. On muuten Lanasta kasvanut nätti koira, samaa näköä on kuin pikkusetäpuolessaan (mikä onkaan..), saman mallinen neiti, pentuna sitä jo ihailin. 
T A U K O
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Remrock B / nimet
jaa sä ihan tunnet tän Lanan! :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
Nona
- Nakkisotilas
- Viestit: 229
- Liittynyt: Ma Tammi 05, 2009 7:54 pm
-
jeanne
- Nakkisotilas
- Viestit: 209
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:52 am
Re: Remrock B / nimet
Tässä Reganin alustavat sivut.
-
Hobu
- Analysaattori
- Viestit: 2815
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Remrock B / nimet
Ria neitokainen. Älä välitä luonteesta. Oikea luonne tulee kyllä. Ja kuviakin tulee lisää. 
-
Nona
- Nakkisotilas
- Viestit: 229
- Liittynyt: Ma Tammi 05, 2009 7:54 pm
Re: Remrock B / nimet
Tack, persoonallinen tapaus tuo Ria..
Kohta aloitan pentueen oman sivun tekemisen, joten pentue voisi syntyä pian, esim. 24.06. eli ylihuomenna. Sopii kaikille?
Kohta aloitan pentueen oman sivun tekemisen, joten pentue voisi syntyä pian, esim. 24.06. eli ylihuomenna. Sopii kaikille?
T A U K O
