St. Johnsons School RPG
- Sikko
- Floodari
Re: St. Johnsons School RPG
Minä tiedän kyllä tasan tarkkaan mitä Zandie tarkoittaa ja minusta on kyllä vähän outoa, että se kuva on pakko olla. Yleensä katselen kuvia ja lähden siltä pohjalta suunnittelemaan hahmon ulkonäköä (tietysti mulla on pieni ajatus siitä miltä se noin suunnilleen näyttää). Toisinaan kuitenkin mulle käy niin, että tulee niin selvä visio hahmosta, että sellasta kuvaa on mahdotonta löytää.
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
-
Vermil
- Vuohenruokaa
Heräsi mieleen sellainen kysymys, että kun mahdollisesti olisin kiinnostunut liittymään niin mistä roolipelihahmoille saa noita kuvia etsiä? Kun mietin tässä että pitääkö ne kuvat löytää jostain esm vapaastikopioitavista kuvista, tai vaikka flickristä sellaisista kuvista joita saa käyttää internetissä julkisesti? Ja vielä viimeisenä, saako kuvissa esiintyä minkäänlainen julkisuuden henkilö?
Olen hieman ulapalla tämän asian suhteen :D
Olen hieman ulapalla tämän asian suhteen :D
-
noel
- Lassien tassuhiki
^ Just tota samaa mietin kuin Vermilkin, saako olla julkisuuden henkilö? ;) Hahmo menee uusiksi jos ei saa, heheh.
Sitten noista tunneista mietin. Kun ropetetaan, pitääkö sitten niistä oppitunneistakin aina kertoa jotakin tmv.? Että jos täytyy niin onko sillä väliä montako kertaa päivässä tunneilla käy ja häh? XD
Sitten noista tunneista mietin. Kun ropetetaan, pitääkö sitten niistä oppitunneistakin aina kertoa jotakin tmv.? Että jos täytyy niin onko sillä väliä montako kertaa päivässä tunneilla käy ja häh? XD