Tervueren pentuja Myrskyluotoon!
-
vani
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 164
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 11:47 am
Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! synt. 17.6. nimet!
Selvä. :)
Sivuja saa siis jo tehdä valmiiksi, ja aikaa on viikko pentujen syntymästä. Eli viimeistään siinä 24. päivä kaikilla sivut valmiit.
Sivuja saa siis jo tehdä valmiiksi, ja aikaa on viikko pentujen syntymästä. Eli viimeistään siinä 24. päivä kaikilla sivut valmiit.
- Lania
- Kanada
- Viestit: 1554
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! synt. 17.6. nimet!
Riski esittäytyy (:
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
- Mimmu
- Nostaa rautaa
- Viestit: 936
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
- Paikkakunta: Tampere
-
vani
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 164
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 11:47 am
Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! synt. 17.6. nimet!
Kiitoksia sivuista! Rommiinkin pääsee jo tutustumaan, http://ikuistettu.net/myrskyluodon/rommi.html
mewsin nimivalintaa ja sivuja vielä odotellaan. Kunhan ne tulevat, laittelen sitten rekisteröintipyyntöä menemään!
mewsin nimivalintaa ja sivuja vielä odotellaan. Kunhan ne tulevat, laittelen sitten rekisteröintipyyntöä menemään!
-
mews
- Alkupalat
- Viestit: 29
- Liittynyt: Su Huhti 19, 2009 12:33 pm
Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! synt. 17.6. nimet!
Jos minulle tulisi tuo Myrskyluodon Routa?
-
vani
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 164
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 11:47 am
Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! synt. 17.6. nimet!
Anteeksi viivästynyt vastaus, palailin nyt vasta kotia. Eli Routa lähtee sulle, mews. Sivut jos saisit tehtyä keskiviikkoon mennessä, ja sitten laittelen rekisterihakemukset, eihän kukaan ole ehtinyt jo tehdä sitä? :)
- Lania
- Kanada
- Viestit: 1554
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! synt. 17.6. nimet!
En ole ainakaan laittanut rekisterihakemusta menemään, ei kyllä tietääkseni Mimmukaan ole (:
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
-
vani
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 164
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 11:47 am
Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! synt. 17.6. nimet!
Hyvä! Eli huomenna toivottavasti pääsen laittamaan rekkaushakemuksen, mewsin pennun sivuja odotellaan.
-
vani
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 164
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 11:47 am
Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! synt. 17.6. MEWS!
Nostelenpas vähän päivittääkseni tilannetta. Mews, sivujen piti olla eilen valmiit, eli missä viipyvät? Lähden taas viikonlopuksi pois, joten en ehdi hoitelemaan asiaa silloin, joten tämä jää luultavasti maanantaihin sitten.
Jos sivuja ei siihen mennessä ole valmiina, eli maanantai-aamuna kun tulen katsomaan, joudun ikävä kyllä etsimään pennulle uuden kodin, en ala odottelemaan näitä kovin pitkään, kun asiasta ollaan sovittu. ;)
Jos sivuja ei siihen mennessä ole valmiina, eli maanantai-aamuna kun tulen katsomaan, joudun ikävä kyllä etsimään pennulle uuden kodin, en ala odottelemaan näitä kovin pitkään, kun asiasta ollaan sovittu. ;)
-
vani
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 164
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 11:47 am
Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! (SIJOITUS)NARTTU VAPAANA
HUOMIO! Yksi narttu vapautui peruutuksen vuoksi, koska sivuja ei näy, eikä pennun varaajasta kuulu, etsin nartulle nyt uutta kotia. Mieluiten sijoitukseen! Luethan kasvatus-ehdot, ja sijoituskoira-kohdan Myrskyluodosta!
Eli jos olet kiinnostunut sijoitustyttösestä, ja tunnistat itsesi aktiiviseksi kisaajaksi, ja yhteistyökykyiseksi, otathan pikimmiten yhteyttä!
Eli jos olet kiinnostunut sijoitustyttösestä, ja tunnistat itsesi aktiiviseksi kisaajaksi, ja yhteistyökykyiseksi, otathan pikimmiten yhteyttä!
-
vani
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 164
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 11:47 am
Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! (SIJOITUS)NARTTU VAPAANA
Nostetaanpas vähän. Pentu edelleen vapaana.
-
Reetta
- Kanada
- Viestit: 1636
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm
Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! (SIJOITUS)NARTTU VAPAANA
Voisin olla kiinnostunut tuosta nartusta. :) Kodin koira saisi Davinheimista, pääsis asusteleen muitten belgien seuraan. Kisanäytöksi voin antaa Danin, Kasperin, Camin ja Mimosan. Mimosan kanssa ollaan tässä vasta vähän aika sitten alettu kilpailemaan, joten sen sivuilta näet vähän kisaustahdistani. Aktiivisimmin kisaan TOKOssa ja palveluskoiralajeissa, paimennuksessa tulee myös kisattua. Näiden lisäksi kokeillaan aina välillä vesipelastusta ja osallistutaan pelastuskoirakokeisiin. Näyttelyissä kisaan enää vain silloin tällöin, melkein kaikki koirani kun ovat käyttökoiria. Mutta jos löydän kunnon kuvat, niin varmasti tämänkin neidin kanssa tultaisiin rotukehissä piipahtamaan. Pidän aina välillä kisataukoja, mutta sen jälkeen palailen aktiivisesti kisakentille! Minulle käy myös sijoitusnarttu, jos sinun mielestäsi kisaamiseni on riittävää. :)
-
vani
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 164
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 11:47 am
Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! (SIJOITUS)NARTTU VAPAANA
Reetta, sinulle ilomielin pennun annan! :)
Kelpaisiko sijoitukseen?
Kelpaisiko sijoitukseen?
-
Reetta
- Kanada
- Viestit: 1636
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm
Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! (SIJOITUS)NARTTU VAPAANA
Sijoituspentu käy hyvin.
Kuvat ovat nyt vain pieni ongelma, kun en enää (belgeillä) näyttelyissä käy. Mutta selailen tässä belgi kasvattajia ja koitan saada lupia. :) Kun kyllähän niissä näyttelyissä sitten vähän myöhemminkin ehtii käymään!
// tällä hetkellä mahdollisuus tämän nartun kuviin, mutta katselen vielä.
Kuvat ovat nyt vain pieni ongelma, kun en enää (belgeillä) näyttelyissä käy. Mutta selailen tässä belgi kasvattajia ja koitan saada lupia. :) Kun kyllähän niissä näyttelyissä sitten vähän myöhemminkin ehtii käymään!
// tällä hetkellä mahdollisuus tämän nartun kuviin, mutta katselen vielä.
-
vani
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 164
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 11:47 am
Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! (SIJOITUS)NARTTU VAPAANA
Oikein hienoa. :) Eiköhän ne kuvat jostain löydy, nuokin kyllä kelpaavat hyvin! Sivuja voit tehdä heti kun vain ehdit, ilmoitan heti sen jälkeen pennut rekisteriin.







