Tervueren pentuja Myrskyluotoon!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
vani
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 164
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 11:47 am

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! synt. 17.6. nimet!

Viesti Kirjoittaja vani »

Selvä. :)
Sivuja saa siis jo tehdä valmiiksi, ja aikaa on viikko pentujen syntymästä. Eli viimeistään siinä 24. päivä kaikilla sivut valmiit.
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! synt. 17.6. nimet!

Viesti Kirjoittaja Lania »

Riski esittäytyy (:
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Avatar
Mimmu
Nostaa rautaa
Viestit: 936
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! synt. 17.6. nimet!

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

Lulu esittäytyy :)
vani
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 164
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 11:47 am

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! synt. 17.6. nimet!

Viesti Kirjoittaja vani »

Kiitoksia sivuista! Rommiinkin pääsee jo tutustumaan, http://ikuistettu.net/myrskyluodon/rommi.html

mewsin nimivalintaa ja sivuja vielä odotellaan. Kunhan ne tulevat, laittelen sitten rekisteröintipyyntöä menemään!
mews
Alkupalat
Viestit: 29
Liittynyt: Su Huhti 19, 2009 12:33 pm

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! synt. 17.6. nimet!

Viesti Kirjoittaja mews »

Jos minulle tulisi tuo Myrskyluodon Routa?
Formerly kelpie.
Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva
vani
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 164
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 11:47 am

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! synt. 17.6. nimet!

Viesti Kirjoittaja vani »

Anteeksi viivästynyt vastaus, palailin nyt vasta kotia. Eli Routa lähtee sulle, mews. Sivut jos saisit tehtyä keskiviikkoon mennessä, ja sitten laittelen rekisterihakemukset, eihän kukaan ole ehtinyt jo tehdä sitä? :)
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! synt. 17.6. nimet!

Viesti Kirjoittaja Lania »

En ole ainakaan laittanut rekisterihakemusta menemään, ei kyllä tietääkseni Mimmukaan ole (:
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
vani
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 164
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 11:47 am

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! synt. 17.6. nimet!

Viesti Kirjoittaja vani »

Hyvä! Eli huomenna toivottavasti pääsen laittamaan rekkaushakemuksen, mewsin pennun sivuja odotellaan.
vani
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 164
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 11:47 am

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! synt. 17.6. MEWS!

Viesti Kirjoittaja vani »

Nostelenpas vähän päivittääkseni tilannetta. Mews, sivujen piti olla eilen valmiit, eli missä viipyvät? Lähden taas viikonlopuksi pois, joten en ehdi hoitelemaan asiaa silloin, joten tämä jää luultavasti maanantaihin sitten.
Jos sivuja ei siihen mennessä ole valmiina, eli maanantai-aamuna kun tulen katsomaan, joudun ikävä kyllä etsimään pennulle uuden kodin, en ala odottelemaan näitä kovin pitkään, kun asiasta ollaan sovittu. ;)
vani
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 164
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 11:47 am

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! (SIJOITUS)NARTTU VAPAANA

Viesti Kirjoittaja vani »

HUOMIO! Yksi narttu vapautui peruutuksen vuoksi, koska sivuja ei näy, eikä pennun varaajasta kuulu, etsin nartulle nyt uutta kotia. Mieluiten sijoitukseen! Luethan kasvatus-ehdot, ja sijoituskoira-kohdan Myrskyluodosta!

Eli jos olet kiinnostunut sijoitustyttösestä, ja tunnistat itsesi aktiiviseksi kisaajaksi, ja yhteistyökykyiseksi, otathan pikimmiten yhteyttä!
vani
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 164
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 11:47 am

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! (SIJOITUS)NARTTU VAPAANA

Viesti Kirjoittaja vani »

Nostetaanpas vähän. Pentu edelleen vapaana.
Reetta
Kanada
Viestit: 1636
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! (SIJOITUS)NARTTU VAPAANA

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Voisin olla kiinnostunut tuosta nartusta. :) Kodin koira saisi Davinheimista, pääsis asusteleen muitten belgien seuraan. Kisanäytöksi voin antaa Danin, Kasperin, Camin ja Mimosan. Mimosan kanssa ollaan tässä vasta vähän aika sitten alettu kilpailemaan, joten sen sivuilta näet vähän kisaustahdistani. Aktiivisimmin kisaan TOKOssa ja palveluskoiralajeissa, paimennuksessa tulee myös kisattua. Näiden lisäksi kokeillaan aina välillä vesipelastusta ja osallistutaan pelastuskoirakokeisiin. Näyttelyissä kisaan enää vain silloin tällöin, melkein kaikki koirani kun ovat käyttökoiria. Mutta jos löydän kunnon kuvat, niin varmasti tämänkin neidin kanssa tultaisiin rotukehissä piipahtamaan. Pidän aina välillä kisataukoja, mutta sen jälkeen palailen aktiivisesti kisakentille! Minulle käy myös sijoitusnarttu, jos sinun mielestäsi kisaamiseni on riittävää. :)
vani
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 164
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 11:47 am

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! (SIJOITUS)NARTTU VAPAANA

Viesti Kirjoittaja vani »

Reetta, sinulle ilomielin pennun annan! :)
Kelpaisiko sijoitukseen?
Reetta
Kanada
Viestit: 1636
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! (SIJOITUS)NARTTU VAPAANA

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Sijoituspentu käy hyvin.

Kuvat ovat nyt vain pieni ongelma, kun en enää (belgeillä) näyttelyissä käy. Mutta selailen tässä belgi kasvattajia ja koitan saada lupia. :) Kun kyllähän niissä näyttelyissä sitten vähän myöhemminkin ehtii käymään!

// tällä hetkellä mahdollisuus tämän nartun kuviin, mutta katselen vielä.
vani
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 164
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 11:47 am

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! (SIJOITUS)NARTTU VAPAANA

Viesti Kirjoittaja vani »

Oikein hienoa. :) Eiköhän ne kuvat jostain löydy, nuokin kyllä kelpaavat hyvin! Sivuja voit tehdä heti kun vain ehdit, ilmoitan heti sen jälkeen pennut rekisteriin.
Vastaa Viestiin