Redwick D - belgianpaimenkoira malinois | SYNTYNEET

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Bee
Nostaa rautaa
Viestit: 995
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
Viesti:

Redwick D - belgianpaimenkoira malinois | SYNTYNEET

Viesti Kirjoittaja Bee »

Jälleen olisi siis luvassa Redwickiläisiä :--D Kennelin D-pentue tulee ajoittumaan loppukesälle, rotuna ensimmäistä kertaa belgianpaimenkoira malinois! En osaa yhtään sanoa, koska maleja on seuraavaksi luvassa, joten tässä siis ainutlaatuinen tilaisuus hankkia itselleen loistavaa harrastusseuraa ja elinikäinen kaveri!

Emänä toimii Redwickin ainut malinois, upea Hulttion Faktajuttu. Riti on kunnostautunut sekä käyttö- että näyttöpuolella. Tällä hetkellä sillä on seuraavanlainen meriittilista: BH Jk3 vFIN TVA vFBV RH-E vN, vDK & vLT MVA. Agilityssä Riti kisaa MAXI III:sessa, paimennuksessa A III:sessa sekä palveluskoiralajeissa jäljen voittajaluokassa. Ennen pentuetta Riti tulisi vielä valioitumaan paimennuksesta ja pk. lajeista. Ritin vanhemmat ovat myös hienosti menestyneitä ja suvultaan evm.

Isänä käytän evm. urosta saadakseni uusia sukulinjoja mukaan virtuaalimaleihin. Isä on saksalainen käyttökoira, Dylan von den Wanderer.

Pennut tulevat siis todennäköisesti omaamaavat loistavat ominaisuudet sekä käyttö- että näyttöpuolelle! Enimmäkseen toivoisin kuitenkin kisaamista käyttöpuolella, näyttelyt tulevat sitten siinä sivussa. Näyttelyissä käyminen ei kuitenkaan ole pakollista. Luovutan pennut ainoastaan kisaaviin ja aktiivisiin koteihin!

Varaajat 3/3-4
Bee, uros, Redwick
Jerry, skp?, Terranois
hayano, uros, WhiteLight's
Ciel, uros, Haly

Nimiehdotukset
Redwick Detroit Shock Bee
Redwick Daft Humble
Redwick Dahlia Damsel
Redwick Damask Sensation Jerry
Redwick Dwindle Away
Redwick Dual Chance
Redwick Dribble Again
Redwick Double Decker
Redwick Dauntless Hackey Ciel
Redwick Dynamic Disaster
Redwick Dandelion Dice
Redwick Deliver Up
Redwick Detroit Shock Bee
Redwick Detailed Error
Redwick Dulcet Noisy
Redwick Due Factor hayano
but i'm lost, crushed, cold and confused

[/size]
Anri
Syvällistä
Viestit: 630
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:37 am
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois

Viesti Kirjoittaja Anri »

Hmm.. pitää vielä kattella, kun toi ajankohtaki passais aika hyvin ; ) Yksäriksi tulis jos tulis =)
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Mä oisin kiinnostunut, varaa mulle nyt alustavasti ja tuun sit joskus energisempänä sepustamaan lisää, jookoskookos.
hayano
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 518
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm

Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois

Viesti Kirjoittaja hayano »

Hitttovie ku kiinnostais niin maan piurkeleesti mut ajotus on vaa nyt aika heikko. Kattelen viel tänää paremmi myöhemmi sitte ku oon nukkunukki :D
Kuva



Sorry. I'm not Rihanna. I don't love the way you lie.
Bee
Nostaa rautaa
Viestit: 995
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
Viesti:

Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois

Viesti Kirjoittaja Bee »

Hienoa, että ainakin kiinnostusta löytyisi! (: Laitoin nyt ainoastaan Jerrylle alustavan varauksen, Anri ja hayano voivat vielä miettiä päätöstään ;> Rupesin itsekin pohtimaan pennun ottamista, mutta kuvat rajoittaa.. Täytyy nyt katsoa..
but i'm lost, crushed, cold and confused

[/size]
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois

Viesti Kirjoittaja Narya »

Voi hitsi. <3_<3 Redwickiläinen, vielä malikkakin. Pistit Bee kyllä pahan, mulla olis kuvatkin! Tykkään vielä tosta Ritistäkin ihan hirveästi. 8< Apua.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Bee
Nostaa rautaa
Viestit: 995
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
Viesti:

Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois

Viesti Kirjoittaja Bee »

Nonni, mikäs sitten päätöstä vielä jarruttaa, kun kaikki tuntuu natsaavan? :---D Kyllä sulla nyt aina yhdelle malille tilaa löytyy!
but i'm lost, crushed, cold and confused

[/size]
hayano
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 518
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm

Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois

Viesti Kirjoittaja hayano »

Äääh... No ei toi mun tilanne niin paha ollukkaa :D

Eli WhiteLight'siin uros pentua olin ajatellu.
Kisattaisiin agilityssä, tokossa, pelastusta jonkin verran ja varmaan pk puolella lähettäisiin jäljelle tai sitten jos se ei suju niin suojelua. Kaikissa noissa lajeissa tähdätään valion arvoon.
Mulla on ihan kivat kuvat yhestä uros malista ja veikkaan että niillä kuvilla pitäis näyttelyissäki ihan kivasti pärjätä :) Voin kuvia vilauttaa jos haluat nähdä :)

Niin ja kisanäyttönä Sam joka on ollut minulla nyt puoli vuotta. Samista saa aika realistisen käsityksen kisaus tahdista :)
Kuva



Sorry. I'm not Rihanna. I don't love the way you lie.
Bee
Nostaa rautaa
Viestit: 995
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
Viesti:

Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois

Viesti Kirjoittaja Bee »

Eiköhän sinulle pentu lähde 8) Kyllähän mä mieluusti haluaisin nähdä millaisia kuvia olet ajatellut.
but i'm lost, crushed, cold and confused

[/size]
hayano
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 518
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm

Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois

Viesti Kirjoittaja hayano »

1
2
3
Kyseessä siis junnu ikänen Merson's Patriot
Kuva



Sorry. I'm not Rihanna. I don't love the way you lie.
Bee
Nostaa rautaa
Viestit: 995
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
Viesti:

Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois

Viesti Kirjoittaja Bee »

Kuvat vaikuttavat oikein hyviltä, tosi komea poika! <3 Ovatko Anri ja Pehko tulleet johonkin tulokseen pähkäilyssään? (: Jos molemmat päätyvät ottamaan pennun, en itse sitten ota tästä pentueesta. Jos taas kumpikaan ei ota, vielä olisi ainakin yksi pentu varattavissa.
but i'm lost, crushed, cold and confused

[/size]
Bee
Nostaa rautaa
Viestit: 995
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
Viesti:

Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois

Viesti Kirjoittaja Bee »

Nonniin, voisi vähän tätäkin nostella ja päivitellä. Päädyin itse ottamaan pennun eli vielä olisi yksi varaus mahdollista. Jos kiinnostuneita ei löydy enempää, pentuja syntyy tällä kertaa vain kolme. Riti on nyt valioitunut agilityssä ja paimennuksessa. Se oli myöskin vLTW-09 vGERW-09 kyseisten maiden voittajanäyttelyissä :) Enää siis puuttuu yksi Jk1 jäljen voittajasta! Editoin nimet aloitusviestiin, sieltä sitten vain valitsemaan ;> Itsekin saa toki keksiä, jos noista ei löydy mieleistä.
but i'm lost, crushed, cold and confused

[/size]
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois | NIMET!

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Damask Sensation
hayano
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 518
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm

Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois | NIMET!

Viesti Kirjoittaja hayano »

Redwick Due Factor

:)
Kuva



Sorry. I'm not Rihanna. I don't love the way you lie.
Bee
Nostaa rautaa
Viestit: 995
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
Viesti:

Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois | NIMET!

Viesti Kirjoittaja Bee »

Teille nuo nimet =) Koska kiinnostuneita ei taida enempää löytyä, pentuja syntyy tällä kertaa sitten kolme. Sivuja saa tehdä nyt tai myöhemmin, ihan miten haluatte. Entä onko Jerryllä vielä sukupuolesta mitään hajua?
but i'm lost, crushed, cold and confused

[/size]
Vastaa Viestiin