Redwick D - belgianpaimenkoira malinois | SYNTYNEET
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Redwick D - belgianpaimenkoira malinois | SYNTYNEET
Jälleen olisi siis luvassa Redwickiläisiä :--D Kennelin D-pentue tulee ajoittumaan loppukesälle, rotuna ensimmäistä kertaa belgianpaimenkoira malinois! En osaa yhtään sanoa, koska maleja on seuraavaksi luvassa, joten tässä siis ainutlaatuinen tilaisuus hankkia itselleen loistavaa harrastusseuraa ja elinikäinen kaveri!
Emänä toimii Redwickin ainut malinois, upea Hulttion Faktajuttu. Riti on kunnostautunut sekä käyttö- että näyttöpuolella. Tällä hetkellä sillä on seuraavanlainen meriittilista: BH Jk3 vFIN TVA vFBV RH-E vN, vDK & vLT MVA. Agilityssä Riti kisaa MAXI III:sessa, paimennuksessa A III:sessa sekä palveluskoiralajeissa jäljen voittajaluokassa. Ennen pentuetta Riti tulisi vielä valioitumaan paimennuksesta ja pk. lajeista. Ritin vanhemmat ovat myös hienosti menestyneitä ja suvultaan evm.
Isänä käytän evm. urosta saadakseni uusia sukulinjoja mukaan virtuaalimaleihin. Isä on saksalainen käyttökoira, Dylan von den Wanderer.
Pennut tulevat siis todennäköisesti omaamaavat loistavat ominaisuudet sekä käyttö- että näyttöpuolelle! Enimmäkseen toivoisin kuitenkin kisaamista käyttöpuolella, näyttelyt tulevat sitten siinä sivussa. Näyttelyissä käyminen ei kuitenkaan ole pakollista. Luovutan pennut ainoastaan kisaaviin ja aktiivisiin koteihin!
Varaajat 3/3-4
Bee, uros, Redwick
Jerry, skp?, Terranois
hayano, uros, WhiteLight's
Ciel, uros, Haly
Nimiehdotukset
Redwick Detroit Shock Bee
Redwick Daft Humble
Redwick Dahlia Damsel
Redwick Damask Sensation Jerry
Redwick Dwindle Away
Redwick Dual Chance
Redwick Dribble Again
Redwick Double Decker
Redwick Dauntless Hackey Ciel
Redwick Dynamic Disaster
Redwick Dandelion Dice
Redwick Deliver Up
Redwick Detroit Shock Bee
Redwick Detailed Error
Redwick Dulcet Noisy
Redwick Due Factor hayano
Emänä toimii Redwickin ainut malinois, upea Hulttion Faktajuttu. Riti on kunnostautunut sekä käyttö- että näyttöpuolella. Tällä hetkellä sillä on seuraavanlainen meriittilista: BH Jk3 vFIN TVA vFBV RH-E vN, vDK & vLT MVA. Agilityssä Riti kisaa MAXI III:sessa, paimennuksessa A III:sessa sekä palveluskoiralajeissa jäljen voittajaluokassa. Ennen pentuetta Riti tulisi vielä valioitumaan paimennuksesta ja pk. lajeista. Ritin vanhemmat ovat myös hienosti menestyneitä ja suvultaan evm.
Isänä käytän evm. urosta saadakseni uusia sukulinjoja mukaan virtuaalimaleihin. Isä on saksalainen käyttökoira, Dylan von den Wanderer.
Pennut tulevat siis todennäköisesti omaamaavat loistavat ominaisuudet sekä käyttö- että näyttöpuolelle! Enimmäkseen toivoisin kuitenkin kisaamista käyttöpuolella, näyttelyt tulevat sitten siinä sivussa. Näyttelyissä käyminen ei kuitenkaan ole pakollista. Luovutan pennut ainoastaan kisaaviin ja aktiivisiin koteihin!
Varaajat 3/3-4
Bee, uros, Redwick
Jerry, skp?, Terranois
hayano, uros, WhiteLight's
Ciel, uros, Haly
Nimiehdotukset
Redwick Detroit Shock Bee
Redwick Daft Humble
Redwick Dahlia Damsel
Redwick Damask Sensation Jerry
Redwick Dwindle Away
Redwick Dual Chance
Redwick Dribble Again
Redwick Double Decker
Redwick Dauntless Hackey Ciel
Redwick Dynamic Disaster
Redwick Dandelion Dice
Redwick Deliver Up
Redwick Detroit Shock Bee
Redwick Detailed Error
Redwick Dulcet Noisy
Redwick Due Factor hayano
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
-
Anri
- Syvällistä
- Viestit: 630
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:37 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois
Hmm.. pitää vielä kattella, kun toi ajankohtaki passais aika hyvin ; ) Yksäriksi tulis jos tulis =)
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4417
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois
Mä oisin kiinnostunut, varaa mulle nyt alustavasti ja tuun sit joskus energisempänä sepustamaan lisää, jookoskookos.
-
hayano
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 518
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm
Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois
Hitttovie ku kiinnostais niin maan piurkeleesti mut ajotus on vaa nyt aika heikko. Kattelen viel tänää paremmi myöhemmi sitte ku oon nukkunukki :D
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois
Hienoa, että ainakin kiinnostusta löytyisi! (: Laitoin nyt ainoastaan Jerrylle alustavan varauksen, Anri ja hayano voivat vielä miettiä päätöstään ;> Rupesin itsekin pohtimaan pennun ottamista, mutta kuvat rajoittaa.. Täytyy nyt katsoa..
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5836
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois
Voi hitsi. <3_<3 Redwickiläinen, vielä malikkakin. Pistit Bee kyllä pahan, mulla olis kuvatkin! Tykkään vielä tosta Ritistäkin ihan hirveästi. 8< Apua.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois
Nonni, mikäs sitten päätöstä vielä jarruttaa, kun kaikki tuntuu natsaavan? :---D Kyllä sulla nyt aina yhdelle malille tilaa löytyy!
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
-
hayano
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 518
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm
Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois
Äääh... No ei toi mun tilanne niin paha ollukkaa :D
Eli WhiteLight'siin uros pentua olin ajatellu.
Kisattaisiin agilityssä, tokossa, pelastusta jonkin verran ja varmaan pk puolella lähettäisiin jäljelle tai sitten jos se ei suju niin suojelua. Kaikissa noissa lajeissa tähdätään valion arvoon.
Mulla on ihan kivat kuvat yhestä uros malista ja veikkaan että niillä kuvilla pitäis näyttelyissäki ihan kivasti pärjätä :) Voin kuvia vilauttaa jos haluat nähdä :)
Niin ja kisanäyttönä Sam joka on ollut minulla nyt puoli vuotta. Samista saa aika realistisen käsityksen kisaus tahdista :)
Eli WhiteLight'siin uros pentua olin ajatellu.
Kisattaisiin agilityssä, tokossa, pelastusta jonkin verran ja varmaan pk puolella lähettäisiin jäljelle tai sitten jos se ei suju niin suojelua. Kaikissa noissa lajeissa tähdätään valion arvoon.
Mulla on ihan kivat kuvat yhestä uros malista ja veikkaan että niillä kuvilla pitäis näyttelyissäki ihan kivasti pärjätä :) Voin kuvia vilauttaa jos haluat nähdä :)
Niin ja kisanäyttönä Sam joka on ollut minulla nyt puoli vuotta. Samista saa aika realistisen käsityksen kisaus tahdista :)
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois
Eiköhän sinulle pentu lähde 8) Kyllähän mä mieluusti haluaisin nähdä millaisia kuvia olet ajatellut.
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois
Kuvat vaikuttavat oikein hyviltä, tosi komea poika! <3 Ovatko Anri ja Pehko tulleet johonkin tulokseen pähkäilyssään? (: Jos molemmat päätyvät ottamaan pennun, en itse sitten ota tästä pentueesta. Jos taas kumpikaan ei ota, vielä olisi ainakin yksi pentu varattavissa.
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois
Nonniin, voisi vähän tätäkin nostella ja päivitellä. Päädyin itse ottamaan pennun eli vielä olisi yksi varaus mahdollista. Jos kiinnostuneita ei löydy enempää, pentuja syntyy tällä kertaa vain kolme. Riti on nyt valioitunut agilityssä ja paimennuksessa. Se oli myöskin vLTW-09 vGERW-09 kyseisten maiden voittajanäyttelyissä :) Enää siis puuttuu yksi Jk1 jäljen voittajasta! Editoin nimet aloitusviestiin, sieltä sitten vain valitsemaan ;> Itsekin saa toki keksiä, jos noista ei löydy mieleistä.
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4417
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois | NIMET!
Damask Sensation
-
hayano
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 518
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm
Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois | NIMET!
Redwick Due Factor
:)
:)
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois | NIMET!
Teille nuo nimet =) Koska kiinnostuneita ei taida enempää löytyä, pentuja syntyy tällä kertaa sitten kolme. Sivuja saa tehdä nyt tai myöhemmin, ihan miten haluatte. Entä onko Jerryllä vielä sukupuolesta mitään hajua?
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
