Kultaisia pentuja tuloillaan :) SYNTYNEET
- Shady
- Taikuri
- Viestit: 4752
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:06 pm
- Paikkakunta: Korvessa on kivaa
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
Ihan näin OT:nä emän kasvattaja ota ihmeessä Eros tämän koiran kuvat ;)
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
Mäkin tykkään ton koiran kuvista mut mietin että onko se sittenkin liian matalaraajainen...Shady kirjoitti:Ihan näin OT:nä emän kasvattaja ota ihmeessä Eros tämän koiran kuvat ;)
- Odea
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5094
- Liittynyt: Su Elo 31, 2008 8:55 am
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
Tuota noin. Voisko näitä enää varailla? Oon niinku siinä ja siinä että haluisin kultsun, mutta kuitenkin. En tiiä :) Mut siis kysyn kuitenkin, että pystyykö varaamaan vielä? Miun pitää miettiä.
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
-
Carita
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 131
- Liittynyt: To Kesä 19, 2008 5:59 pm
- Paikkakunta: Ruovesi
- Viesti:
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
pikkuoona, minun puolestani voi vielä varata, mutta mitäs mieltä Dream on? :)
(toivon mukaan saataisiin nämä pennut tässä lähiaikoina syntymään, eikös jookos?)
(toivon mukaan saataisiin nämä pennut tässä lähiaikoina syntymään, eikös jookos?)
-
Dream
- Nostaa rautaa
- Viestit: 951
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
Anteeksti anteeksi, oon eläny hieman pimennossa virtuaalijuttujen suhteen ja palailen nyt tämän pentueen osalta ja jatkan sitten horrosta :D pikkuoonalle vois pennun antaa jos kertois hieman enemmän mitä tuleman pitäisi. Ja nää nimet on poimittu Prinssi Kaspian-kirjasta, joten ovat sen mukaisia, mutta toivottavasti silti kelpaavat. Valinnan varaa ainakin on (:
Kuperkeikan Glozelle
Kuperkeikan Sopespian
Kuperkeikan Riipitsiip
Kuperkeikan Bacchus
Kuperkeikan Miraz
Kuperkeikan Najadi
Kuperkeikan Dryadi
Kuperkeikan Destrier - Dream
Kuperkeikan Nikabrik
Kuperkeikan Mentius
Kuperkeikan Obentius
Kuperkeikan Dumnus
Kuperkeikan Voluns
Kuperkeikan Voltinus
Kuperkeikan Girbius - Eros
Kuperkeikan Nimienus
Kuperkeikan Nausus
Kuperkeikan Oscuns
Kuperkeikan Gwendolen
Kuperkeikan Prizzle - manna
Kuperkeikan Siccus
Kuperkeikan Euan - Elsainen
Kuperkeikan Prunaprismia
Kuperkeikan Belisar
Kuperkeikan Uvilas
Kuperkeikan Arlian
Kuperkeikan Erimon
Kuperkeikan Passarid
Kuperkeikan Alambilia
ja kunhan nimet on valittu ja pikkuoonan mielipide kuultu niin pennut voisi maailmaan tupsahdella ^^
Kuperkeikan Glozelle
Kuperkeikan Sopespian
Kuperkeikan Riipitsiip
Kuperkeikan Bacchus
Kuperkeikan Miraz
Kuperkeikan Najadi
Kuperkeikan Dryadi
Kuperkeikan Destrier - Dream
Kuperkeikan Nikabrik
Kuperkeikan Mentius
Kuperkeikan Obentius
Kuperkeikan Dumnus
Kuperkeikan Voluns
Kuperkeikan Voltinus
Kuperkeikan Girbius - Eros
Kuperkeikan Nimienus
Kuperkeikan Nausus
Kuperkeikan Oscuns
Kuperkeikan Gwendolen
Kuperkeikan Prizzle - manna
Kuperkeikan Siccus
Kuperkeikan Euan - Elsainen
Kuperkeikan Prunaprismia
Kuperkeikan Belisar
Kuperkeikan Uvilas
Kuperkeikan Arlian
Kuperkeikan Erimon
Kuperkeikan Passarid
Kuperkeikan Alambilia
ja kunhan nimet on valittu ja pikkuoonan mielipide kuultu niin pennut voisi maailmaan tupsahdella ^^
-
manna
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 525
- Liittynyt: Ma Loka 06, 2008 7:33 am
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
Joo tämäkin varmaan on myöhässä mutta miten olis, ehtisikö vielä varaamaan Colourfuliin kultsutytsyn? (: Kuvatkin olis valmiina ja sillei, mutta miten on? Olenko liian myöhässä :D
- elämä vie, elämä tuo
- ensin kädestä syö, sit sielusta juo
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
-
Dream
- Nostaa rautaa
- Viestit: 951
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
Neljä pentua tässä oli maximissa, joten jos manna kertoilet hieman pennun tulevaisuutta niin sinnekin voisi yksi pentu lähteä, se viimeinen näistä jos pikkuoona ottaa yhden. ^^
Elsaisesta ei ole kuulunut hetkeen mitään, ja toivon että pennun pääsisivät syntymään tämän kuukauden puolella, joten siihen mennessä varmistus varauksista ja nimiä valintaan. Kiitos Eros sivuista, Gloria näyttää oikein mukavalta tyttöseltä!
Elsaisesta ei ole kuulunut hetkeen mitään, ja toivon että pennun pääsisivät syntymään tämän kuukauden puolella, joten siihen mennessä varmistus varauksista ja nimiä valintaan. Kiitos Eros sivuista, Gloria näyttää oikein mukavalta tyttöseltä!
-
Elsa
- Toistolla tehoa
- Viestit: 714
- Liittynyt: Ma Kesä 01, 2009 9:20 am
- Paikkakunta: Espoo
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
Kuperkeikan Euan
Miulle :)
Miulle :)
FiW-13 HeW-13 NordW-13 Nummituvan Elmeri 2/08 <3
-
manna
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 525
- Liittynyt: Ma Loka 06, 2008 7:33 am
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
Jeps, eli pikkukultaista olisin etsiskelemässä joukon jatkoksi Colourfuliin, harrastus- ja kisakaveriksi. Olen ajatellut harrastaa tytsyn kanssa ainakin tokoa, palveluskoirakokeista ainakin jälkeä, mejää, tansseja ja flyballia sekä mahdollisesti agilityä. Pääasiassa kuitenkin toko, jälki ja mejä. (: Narttua nyt olisin ottamassa, ja kuviksi kaavailin jo näitä tai näitä. Jalostuksessa tulisin mahdollisesti käyttämään kerran jos sitäkään, ja mikäli teille olisi okei, niin pentueesta tulisi se kolmen-neljän pennun pentue. Saattaa toki olla, että suunnitelmat muuttuvat vielä moneen kertaan, mutta näin ainakin tällä hetkellä (: olisko jotain vielä, mitä haluaisitte tarkemmin tietää?
Pentu tulisi siis tänne, Colourfuliin (:
// jees, nimeksi Kuperkeikan Prizzle. Sivut teen tämän viikon aikana (:
Pentu tulisi siis tänne, Colourfuliin (:
// jees, nimeksi Kuperkeikan Prizzle. Sivut teen tämän viikon aikana (:
- elämä vie, elämä tuo
- ensin kädestä syö, sit sielusta juo
-
Dream
- Nostaa rautaa
- Viestit: 951
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
Minun puolestani Mannallekin lähtee pentu, joten odotellaan vielä että pikkuoona saa päätettyä ottaako pennun vai ei, ja että caritakin pääsee sanomaan oman mielipiteensä syntymäpäivään ja näihin. voit manna valita nimeä tuosta pari viestiä ylempää ^^
- Odea
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5094
- Liittynyt: Su Elo 31, 2008 8:55 am
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
Mie nyt päätin etten ota tätä pentua sittenkään. Kieltämättä houkuttelevaa, muttei ehkä sittenkään.. :)
-
Elsa
- Toistolla tehoa
- Viestit: 714
- Liittynyt: Ma Kesä 01, 2009 9:20 am
- Paikkakunta: Espoo
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
Kuperkeikan Euan aka Addy.
Sivut vielä kesken.
Sivut vielä kesken.
FiW-13 HeW-13 NordW-13 Nummituvan Elmeri 2/08 <3
-
Dream
- Nostaa rautaa
- Viestit: 951
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
Hienoa että nyt on saatu kolme varausta tähän, ja kahdelta jo sivuja. Kävisikö teille pentujen syntymäpäiväksi 1.7 ? (:


