Miulle kääy (:
// Jeffyssa pistetään remppa käyntiin pikapuoliin joten Addyn sivut tulee muuttumaan (: älkää siis ihmetelkö jos sivu herjaa joku päivä :)
Kultaisia pentuja tuloillaan :) SYNTYNEET
-
Elsa
- Toistolla tehoa
- Viestit: 714
- Liittynyt: Ma Kesä 01, 2009 9:20 am
- Paikkakunta: Espoo
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
FiW-13 HeW-13 NordW-13 Nummituvan Elmeri 2/08 <3
-
Dream
- Nostaa rautaa
- Viestit: 951
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
Neljä varausta kun tähän alunperin ajateltiin, ja itse satuin huvin vuoksi kultsukuvia katselemaan ja pari kivan näköistä kuvaa löytyikin, niin onhan teille kaikille varaajille (sekä Caritalle) okei, jos se neljäs pentu jäisi sitten minulle? (: Varausta siis uroksesta, nimeltä Kuperkeikan Destrier.
// Alexin sivut ovat tässä, mannalta odotetaan vielä tyttösen sivuja, pennut syntyvät siis huomenna ja sen jälkeen voi kisautuksen aloittaa (:
// Alexin sivut ovat tässä, mannalta odotetaan vielä tyttösen sivuja, pennut syntyvät siis huomenna ja sen jälkeen voi kisautuksen aloittaa (:
-
Carita
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 131
- Liittynyt: To Kesä 19, 2008 5:59 pm
- Paikkakunta: Ruovesi
- Viesti:
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
Päivittelin tuota aloitussivua, ja todellakin, eilen iltapäivällä Leidi synnytti neljä tervettä ja suloista kultsupentua. <3 Vauvat ovat olleet hyvin tarmokkaita ja uteliaita. :)
Dream, mulle passaa aivan mahtavasti että neljäs pentu menee sulle. :D Mutta mites nuo sivut? Laitoit tuohon jonkun Alexin sivujen osoitteen, mutta ne menivät LES April Fools -nimisen koiran sivuille?
Ja manna, niitä pennun sivuja? :)
Dream, mulle passaa aivan mahtavasti että neljäs pentu menee sulle. :D Mutta mites nuo sivut? Laitoit tuohon jonkun Alexin sivujen osoitteen, mutta ne menivät LES April Fools -nimisen koiran sivuille?
Ja manna, niitä pennun sivuja? :)
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
Gloria sai eilen superpitkän luonteen, kiitos Janinan. Nyt me ollaan aloittelemassa kisakentillä. :)
-
Carita
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 131
- Liittynyt: To Kesä 19, 2008 5:59 pm
- Paikkakunta: Ruovesi
- Viesti:
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
Niin, ja vaihdoin Leidin sivulle ulkoasun + päivittelin väöhän muutenkin. Rouva sai muutaman uuden tittelin, joten päivittäkää sukutauluihin jos haluatte. :) Vahvistan nuo tittelit tässä lähiaikoina.
Eros, luin tuon luonteen, aivan mahtava! :D
Eros, luin tuon luonteen, aivan mahtava! :D
-
Dream
- Nostaa rautaa
- Viestit: 951
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
Ui hupsista, mä kopioin siskon sivuja Keishan sivulle, joten ilmeisesti väärä linkki tuli tänne 8) Nyt se on kuitenkin muutettu, ja löytyy vielä tästäkin. Ja hyvä että kelpaa tämä neljäskin pentu, jos mannalta niitä sivuja liikenee (: onnittelut myös Leidin uusista titteleistä, odotettavina on siis näistä neljästä kunnon näyttökäyttö pentuja 
-
manna
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 525
- Liittynyt: Ma Loka 06, 2008 7:33 am
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :) SYNTYNEET
Ai niin ne sivut! :o Jees, eli Kuperkeikan Prizzle aka May esittäytyy! :) kuvat tulevat piakkoin.
- elämä vie, elämä tuo
- ensin kädestä syö, sit sielusta juo
