Kultaisia pentuja tuloillaan :) SYNTYNEET

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Elsa
Toistolla tehoa
Viestit: 714
Liittynyt: Ma Kesä 01, 2009 9:20 am
Paikkakunta: Espoo

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Viesti Kirjoittaja Elsa »

Miulle kääy (:

// Jeffyssa pistetään remppa käyntiin pikapuoliin joten Addyn sivut tulee muuttumaan (: älkää siis ihmetelkö jos sivu herjaa joku päivä :)
FiW-13 HeW-13 NordW-13 Nummituvan Elmeri 2/08 <3
Dream
Nostaa rautaa
Viestit: 951
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Viesti Kirjoittaja Dream »

Neljä varausta kun tähän alunperin ajateltiin, ja itse satuin huvin vuoksi kultsukuvia katselemaan ja pari kivan näköistä kuvaa löytyikin, niin onhan teille kaikille varaajille (sekä Caritalle) okei, jos se neljäs pentu jäisi sitten minulle? (: Varausta siis uroksesta, nimeltä Kuperkeikan Destrier.

// Alexin sivut ovat tässä, mannalta odotetaan vielä tyttösen sivuja, pennut syntyvät siis huomenna ja sen jälkeen voi kisautuksen aloittaa (:
Carita
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 131
Liittynyt: To Kesä 19, 2008 5:59 pm
Paikkakunta: Ruovesi
Viesti:

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Viesti Kirjoittaja Carita »

Päivittelin tuota aloitussivua, ja todellakin, eilen iltapäivällä Leidi synnytti neljä tervettä ja suloista kultsupentua. <3 Vauvat ovat olleet hyvin tarmokkaita ja uteliaita. :)

Dream, mulle passaa aivan mahtavasti että neljäs pentu menee sulle. :D Mutta mites nuo sivut? Laitoit tuohon jonkun Alexin sivujen osoitteen, mutta ne menivät LES April Fools -nimisen koiran sivuille?

Ja manna, niitä pennun sivuja? :)
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Viesti Kirjoittaja Eros »

Gloria sai eilen superpitkän luonteen, kiitos Janinan. Nyt me ollaan aloittelemassa kisakentillä. :)
Carita
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 131
Liittynyt: To Kesä 19, 2008 5:59 pm
Paikkakunta: Ruovesi
Viesti:

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Viesti Kirjoittaja Carita »

Niin, ja vaihdoin Leidin sivulle ulkoasun + päivittelin väöhän muutenkin. Rouva sai muutaman uuden tittelin, joten päivittäkää sukutauluihin jos haluatte. :) Vahvistan nuo tittelit tässä lähiaikoina.

Eros, luin tuon luonteen, aivan mahtava! :D
Dream
Nostaa rautaa
Viestit: 951
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Viesti Kirjoittaja Dream »

Ui hupsista, mä kopioin siskon sivuja Keishan sivulle, joten ilmeisesti väärä linkki tuli tänne 8) Nyt se on kuitenkin muutettu, ja löytyy vielä tästäkin. Ja hyvä että kelpaa tämä neljäskin pentu, jos mannalta niitä sivuja liikenee (: onnittelut myös Leidin uusista titteleistä, odotettavina on siis näistä neljästä kunnon näyttökäyttö pentuja :cool:
manna
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 525
Liittynyt: Ma Loka 06, 2008 7:33 am

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :) SYNTYNEET

Viesti Kirjoittaja manna »

Ai niin ne sivut! :o Jees, eli Kuperkeikan Prizzle aka May esittäytyy! :) kuvat tulevat piakkoin.
  • elämä vie, elämä tuo
      • ensin kädestä syö, sit sielusta juo
[/size]
Vastaa Viestiin