staby ja petitti pentuja! Miruu!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Valitettavasti joudun perumaan pennun oton kun kiinnostus seisojiin laski kuin lehmän häntä : <
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Toller
varaan sulle pennun :)

Pöpö
harmillista :(
Miruu
Alkupalat
Viestit: 48
Liittynyt: Ma Touko 18, 2009 12:59 pm
Paikkakunta: Koirieni sylissä. <3
Viesti:

Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!

Viesti Kirjoittaja Miruu »

Tollanen stapyuros voisi muuttaa uuteen kenneliini Tongueen (www.tonguen.webs.com) ja sille tulisi piirretyt kuvat. Panostaisin näyttelyihin, kanakoirakokeisiin, tokoon, agilityyn, flyballiin, muitakin lajeja ehkä vähän sen kanssa kokeilisin ja BH-koe suoritettaisiin. Myös jalostukseenkin sitä saatan käyttää yhden kerran. ;)

Nimi Acorn Dracula Piller kiinostaisi, sillä koiran kutsumanimeksi voisi tulla Pilleri. :mrgreen:
Kuva Kuva Kuva Kuva <-- Click!

Niin tyhmä, ettet voi uskoakaan.
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Miruu
Saat pennun ;)

vähän ylös :) olisiko vielä kiinnostuneita?
Toller
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 137
Liittynyt: To Maalis 19, 2009 7:10 pm
Paikkakunta: Etelä Suomi
Viesti:

Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!

Viesti Kirjoittaja Toller »

Minulle siis tuo Pihka.
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!

Viesti Kirjoittaja Jenna »

^ Sinulle Petite's Pihka
sivuja saa ilmoittaa kun kerkiät :)
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: staby ja petitti pentuja! Susityttö & Miruu!

Viesti Kirjoittaja Jenna »

ylös! Susityttö ja Miruu staby pentue tulee syntymään 8.7.09 korjauksena sen verran, että pennut tulee Petite's kennelin nimelle ;)
oletteko ottamassa edelleen?
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: staby ja petitti pentuja! Susityttö & Miruu!

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Edelleen olen (molemmista pentueista) ottamassa pentua (:
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: staby ja petitti pentuja! Susityttö & Miruu!

Viesti Kirjoittaja Jenna »

sivujen kanssa ei ole mikään kiire :)
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: staby ja petitti pentuja! Miruu!

Viesti Kirjoittaja Jenna »

staby vauvat ovat syntyneet :) oletko Miruu edelleen pentua ottamassa? sivujen kanssa ei ole kiire eikä kisaamisen kanssa ole mikään kiire!
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: staby ja petitti pentuja! Miruu!

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Yrittelen tehä sivut piakkoin.
caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: staby ja petitti pentuja! Miruu!

Viesti Kirjoittaja caza »

Ajattelin tulla tänne ylpeänä emän omistajan tulla ilmoittelemaan, että Selma sai vihdoin ja viimein sen kolmannen sertin Tanskasta ja kasvatti tittelirivistöään useammalla valionarvolla. Selma on myös ollut kahdessa edellisessä näyttelyssään RYP1 molemmissa.
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: staby ja petitti pentuja! Miruu!

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Caza
Hurjan paljon onnea &.&
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: staby ja petitti pentuja! Miruu!

Viesti Kirjoittaja Jenna »

jo syntyneiden pentujen kohtaloa haluaisin tietää :)
Vastaa Viestiin