staby ja petitti pentuja! Miruu!
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!
Valitettavasti joudun perumaan pennun oton kun kiinnostus seisojiin laski kuin lehmän häntä : <
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Jenna
- Kanada
- Viestit: 1587
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm
Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!
Toller
varaan sulle pennun :)
Pöpö
harmillista :(
varaan sulle pennun :)
Pöpö
harmillista :(
-
Miruu
- Alkupalat
- Viestit: 48
- Liittynyt: Ma Touko 18, 2009 12:59 pm
- Paikkakunta: Koirieni sylissä. <3
- Viesti:
Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!
Tollanen stapyuros voisi muuttaa uuteen kenneliini Tongueen (www.tonguen.webs.com) ja sille tulisi piirretyt kuvat. Panostaisin näyttelyihin, kanakoirakokeisiin, tokoon, agilityyn, flyballiin, muitakin lajeja ehkä vähän sen kanssa kokeilisin ja BH-koe suoritettaisiin. Myös jalostukseenkin sitä saatan käyttää yhden kerran. ;)
Nimi Acorn Dracula Piller kiinostaisi, sillä koiran kutsumanimeksi voisi tulla Pilleri.
Nimi Acorn Dracula Piller kiinostaisi, sillä koiran kutsumanimeksi voisi tulla Pilleri.
-
Jenna
- Kanada
- Viestit: 1587
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm
Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!
Miruu
Saat pennun ;)
vähän ylös :) olisiko vielä kiinnostuneita?
Saat pennun ;)
vähän ylös :) olisiko vielä kiinnostuneita?
-
Toller
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 137
- Liittynyt: To Maalis 19, 2009 7:10 pm
- Paikkakunta: Etelä Suomi
- Viesti:
-
Jenna
- Kanada
- Viestit: 1587
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm
Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!
^ Sinulle Petite's Pihka
sivuja saa ilmoittaa kun kerkiät :)
sivuja saa ilmoittaa kun kerkiät :)
-
Jenna
- Kanada
- Viestit: 1587
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm
Re: staby ja petitti pentuja! Susityttö & Miruu!
ylös! Susityttö ja Miruu staby pentue tulee syntymään 8.7.09 korjauksena sen verran, että pennut tulee Petite's kennelin nimelle ;)
oletteko ottamassa edelleen?
oletteko ottamassa edelleen?
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: staby ja petitti pentuja! Susityttö & Miruu!
Edelleen olen (molemmista pentueista) ottamassa pentua (:
-
Jenna
- Kanada
- Viestit: 1587
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm
Re: staby ja petitti pentuja! Susityttö & Miruu!
sivujen kanssa ei ole mikään kiire :)
-
Jenna
- Kanada
- Viestit: 1587
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm
Re: staby ja petitti pentuja! Miruu!
staby vauvat ovat syntyneet :) oletko Miruu edelleen pentua ottamassa? sivujen kanssa ei ole kiire eikä kisaamisen kanssa ole mikään kiire!
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: staby ja petitti pentuja! Miruu!
Yrittelen tehä sivut piakkoin.
-
caza
- Syvällistä
- Viestit: 666
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
- Viesti:
Re: staby ja petitti pentuja! Miruu!
Ajattelin tulla tänne ylpeänä emän omistajan tulla ilmoittelemaan, että Selma sai vihdoin ja viimein sen kolmannen sertin Tanskasta ja kasvatti tittelirivistöään useammalla valionarvolla. Selma on myös ollut kahdessa edellisessä näyttelyssään RYP1 molemmissa.
-
Jenna
- Kanada
- Viestit: 1587
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm
Re: staby ja petitti pentuja! Miruu!
Caza
Hurjan paljon onnea &.&
Hurjan paljon onnea &.&
-
Jenna
- Kanada
- Viestit: 1587
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm
Re: staby ja petitti pentuja! Miruu!
jo syntyneiden pentujen kohtaloa haluaisin tietää :)




