Meripelastajan landseereita (synt. 03.07.2009)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Lansu_
Höpsö veitikka
Viestit: 5175
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:33 am

Re: Meripelastajan landseereita (synt. 03.07.2009)

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Kiitos Sik(k)olle sivuista. Tyson (ihana nimi :D) vaikuttaa luonteensa puolesta varsin hurmaavalta lansupojalta, oikea tohelo!

Pennut tosiaan syntyivät tänään, joten sivuja voisivat muutkin valmistella seuraavan kuukauden sisällä.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Ciel
Vuohenruokaa
Viestit: 1924
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
Paikkakunta: Pyhäranta

Re: Meripelastajan landseereita (synt. 03.07.2009)

Viesti Kirjoittaja Ciel »

Meripelastajan Pajunkissa, Isla esittäytyy. Kuvia ei vielä ole, kova metsästys minulla on kyllä käynnissä :---D Luonnekin tulee kun kerkeän kirjoittaa.
hello, the end is near
hello, we're still standing here
Linda
Nakkisotilas
Viestit: 287
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 2:40 pm
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Meripelastajan landseereita (synt. 03.07.2009)

Viesti Kirjoittaja Linda »

Huomasin kyllä, että pentue on tänään syntynyt. Silti ajattelin varalta kysyä, että voisiko minulle tulla vielä pentua? Haluaisin nimittäin palavasti nöffin tai lansun, ja vieläpä Meripelastajan kasvatin. Ajattelin ensin odottaa nöffipentuetta, mutta suloiset pandakarhun pennut ovat niin vastustamattomia, etten malttaisi odottaa. Minulla on ennestään kaksi collieta ja beagle, sekä mahdollisesti kolmaskin collie olisi tulossa. Kisautus minulla tapahtuu hieman fiiliksen mukaan, mutta kyllä tuloksiakin löytyy. Varsinkin beaglelläni, Pemberley Kissillä on ajokokeista tuloksia, mutten ole niitä vielä ehtinyt sivuille lisäämään. Koira tulisi yksityiseksi ja kisailisimme ainakin vepessä ja kaikessa mitä ikinä keksimme. Kuvia ei vielä tiedossa ole, mutta voisin itse piirtää jos en muualta saa kuvia. Sukupuolella ei ole väliä! Nykyisten hurttieni sivuille pääset AK:stani. :) Jos en tästä pentueesta karhunpoikaa saa, niin voisin olla kiinnostunut seuraavasta nöffipentueesta.
Spread your little wings and fly away
Lansu_
Höpsö veitikka
Viestit: 5175
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:33 am

Re: Meripelastajan landseereita (synt. 03.07.2009)

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Kiitos Cielille sivuista!

ndaL:lle lähtekööt vielä pentu, sillä onnistuit vakuuttamaan mut. Ilmoittelehan sukupuolta ja nimitoivetta niin pistetään sullekin varausta kehiin. :)
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Linda
Nakkisotilas
Viestit: 287
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 2:40 pm
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Meripelastajan landseereita (synt. 03.07.2009)

Viesti Kirjoittaja Linda »

Ihana juttu että lansu lapsi meillekkin lähtee! Nartun voisin ottaa ja nimeksi Paimentyttö :)

// Teen muuten sivut vasta kun olen tullut reissusta ja tulen sieltä ensi perjantaina :)
Spread your little wings and fly away
Linda
Nakkisotilas
Viestit: 287
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 2:40 pm
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Meripelastajan landseereita (synt. 03.07.2009)

Viesti Kirjoittaja Linda »

Meripelastajan Paimentyttö eli tutummin Tytsy esittäytyy.
Spread your little wings and fly away
Lansu_
Höpsö veitikka
Viestit: 5175
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:33 am

Re: Meripelastajan landseereita (synt. 03.07.2009)

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Kiitos sivuista sinullekin! :) P-pentueen pentuesivu löytyy täältä. Sivun tiedot ovat ajantasalla, mutta pentukuvat tulevat vasta vähän myöhemmin.

Laitan rekisterihakemusta menemään kunhan VFCI:n sivut toimivat (jostain syystä ne eivät halua nyt aueta). Tosin saas nähdä koska nämä saadaan rekisteriin... Olen N-pentueen hakemukset lähettänyt aikaa sitten, mutta koiria ei näytä ilmestyvän rekisteriin.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Vastaa Viestiin