Kiinnostusta venakko vaaveille? SYNTYY 16.07.
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
Re: Kiinnostusta venakko vaaveille?
No hyvä, tein pennulle sivut ja kutsumanimeksi tuli Tekla.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Kiinnostusta venakko vaaveille?
^Kiitos kovasti! Oliskos tähän pentueeseen muita varaajia vai tyydymmekö Teklaan? 
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
liljani
- Alkupalat
- Viestit: 9
- Liittynyt: La Heinä 11, 2009 7:37 pm
Re: Kiinnostusta venakko vaaveille?
Minulta löytyisi kiinnostusta ottaa pentu Jääkalloon. Kisautusta tulisi olemaan kyllä jossain määrin. Toivottavasti pentuja tosiaan tulossa ja mahdollista vielä niitä varata. :)
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Kiinnostusta venakko vaaveille?
Jooh! Elikkäs en oikein vakuuttunut esittelystäsi liljani valitettavasti, mutta pentue syntyy nyt 20.07. ja eipä taida olla enempää pentuja nyt kuin Tekla, joten tyydymme yhteen.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Piia
- Alkupalat
- Viestit: 21
- Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 9:08 pm
Re: Kiinnostusta venakko vaaveille? SYNTYY 16.07.
Pöpötys, mites tää mun kohtalo : )
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Kiinnostusta venakko vaaveille? SYNTYY 16.07.
^Niin siis ootkos sä ottamassa muksua vai et?
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!

