Kiinnostusta venakko vaaveille? SYNTYY 16.07.

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Kiinnostusta venakko vaaveille?

Viesti Kirjoittaja Eros »

No hyvä, tein pennulle sivut ja kutsumanimeksi tuli Tekla.
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Kiinnostusta venakko vaaveille?

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

^Kiitos kovasti! Oliskos tähän pentueeseen muita varaajia vai tyydymmekö Teklaan? :mrgreen:
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
liljani
Alkupalat
Viestit: 9
Liittynyt: La Heinä 11, 2009 7:37 pm

Re: Kiinnostusta venakko vaaveille?

Viesti Kirjoittaja liljani »

Minulta löytyisi kiinnostusta ottaa pentu Jääkalloon. Kisautusta tulisi olemaan kyllä jossain määrin. Toivottavasti pentuja tosiaan tulossa ja mahdollista vielä niitä varata. :)
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Kiinnostusta venakko vaaveille?

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Jooh! Elikkäs en oikein vakuuttunut esittelystäsi liljani valitettavasti, mutta pentue syntyy nyt 20.07. ja eipä taida olla enempää pentuja nyt kuin Tekla, joten tyydymme yhteen.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Piia
Alkupalat
Viestit: 21
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 9:08 pm

Re: Kiinnostusta venakko vaaveille? SYNTYY 16.07.

Viesti Kirjoittaja Piia »

Pöpötys, mites tää mun kohtalo : )
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Kiinnostusta venakko vaaveille? SYNTYY 16.07.

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

^Niin siis ootkos sä ottamassa muksua vai et?
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Vastaa Viestiin