Haikara toi salukeja! -> SIVUJA!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Haikara toi salukeja! -> SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Eros »

INFO:
Sawquenin seitsemännen saluki-pentueen vuoro olisi nyt elokuun puolella. Saluki on erinomainen koira monipuoliseen harrastamiseen, ratajuoksuista näyttelyihin. Tästä yhdistelmästä toivon erityisesti ulkonäöllisesti upeita yksilöitä sekä hienoja harraste- ja kisakoiria. Luonteet ovat molemmilla vanhemmilla erinomaiset ja se periytyy varmasti myös pennuille.

VANHEMMAT:
Pentueen isukkina toimii omistamani uros Hamish eli Midnight's Saluqis Hasib. Hamish on erinomaisesta suvusta ja erityisesti Hamishin emä Midnight's Saluqis Elahi on yksi suurimmista suosikeistani salukeissa. Hamishin lonkat ovat A/B ja kyynärät 1/1. Hamish on kisannut hyvin näyttelyissä, saldona 13 x ERI, 4 x ROP, 4 x SERT, 2 x BIS-4 ja 1 x RYP-1. Käyttöpuolen tuloksia löytyy erityisesti TOKO:sta, Hamish kisaa tällä hetkellä VOI-luokassa. Myös BH-koe on suoritettu. Muutamassa koejuoksussa ollaan myös käyty.

Pentueen emänä toimii kuvankaunis kasvattini Ada eli Sawquen Stars Are Blind. Ada on erittäin terve narttu, lonkat A/A, kyynärät 0/0 ja silmät ok. Suku ei ole yleinen. Näyttelyissä olleen kisattu vaihtelevalla menestyksellä, saldona tällä hetkellä 7 x EH, 9 x ERI, 2 x VSP, 1 x ROP, 3 x SERT ja 3 x CACIB sekä RYP-1.
Käyttöpuolella ollaan kisattu hieman vähemmän, mutta tuloksia löytyy TOKO:sta, flyballista ja koiratanssista. Adalla on ratajuoksulisenssi Suomesta.

NIMET:
- Sawquen Casino Royale - Pehko
- Sawquen Live and Let Die
- Sawquen Moonraker
- Sawquen Diamonds Are Forever
- Sawquen Goldfinger
- Sawquen You Only Live Twice
- Sawquen The Man With The Golden Gun
- Sawquen Quantum of Solace - liljani
- Sawquen Devil May Care - Milla
- Sawquen Colonel Sun
- Sawquen Tomorrow Never Dies - Eros
- Sawquen High Time To Kill
- Sawquen Never Dream of Dying
- Sawquen Die Another Day
- Sawquen Golden Eye
- Sawquen The World Is Not Enough
- Sawquen The Living Daylights
- Sawquen Blood Fever
- Sawquen Doubleshot - Kirsi

VARAUKSET 5/6:
- Eros x uros
- Pehko x uros
- Milla x narttu
- liljani x narttu
- Kirsi x uros

Mikäli sinulla ei ole omia kuvia pennulle niin minulta saa melko hyvälaatuisia salukikuvia.
Avatar
Tuulia
Analysaattori
Viestit: 2735
Liittynyt: Ke Heinä 02, 2008 3:52 pm
Paikkakunta: Lontoo
Viesti:

Re: Haikara toi salukeja!

Viesti Kirjoittaja Tuulia »

Njääh. Aina parhaat pentueet tulee pahimpaan aikaan! Toisaalta, ehkä Yläkertaan mahtuisi vielä toinen saluki.. täytyypi vielä miettiä, en tiedä edes luovuttaisitko pentua käsiini! :--D
Pentueen isä on muuten jo Yläkerrassa asustelevan salukini veli! :--)
Kuva
-Milla-
Kriisissä
Viestit: 861
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am

Re: Haikara toi salukeja!

Viesti Kirjoittaja -Milla- »

Muo kiinnostai tää niin kun siellä vinttari topiikissa tuli sanottua. Olvidaan meni ja samanlaiseen kisaukseen ku Sebastian eli näyttelyt ja rata/maasto kisat. Jos kehtaat meille kakrun antaa niin narttua havittelisin.
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Haikara toi salukeja!

Viesti Kirjoittaja Eros »

Kyllä mä voisin Tuulia sulle pennun luovuttaa jos päätät sittenkin ottaa. ^^

Juu Millalle lähtee narttupentu. :)
Avatar
Tuulia
Analysaattori
Viestit: 2735
Liittynyt: Ke Heinä 02, 2008 3:52 pm
Paikkakunta: Lontoo
Viesti:

Re: Haikara toi salukeja!

Viesti Kirjoittaja Tuulia »

Herranjumala, nyt mä oon ihan sekasin! Mullahan on Yläkerrassa peräte kolme salukia.. Ei, en mä kyllä nyt voi pentua ottaa vaikka mieli tekisi. Joskus paremmalla ajalla sitten! :----)
P.s tiedän olevani pahemman luokan ruinari mutta jos vaan suinkaan jaksat ja aikaa löytyy niin sun tekemä ulkoasu tulisi kyllä melko varmasti käyttöön. :---D Sanot vaan suoraan jos et jaksa!
Kuva
-Milla-
Kriisissä
Viestit: 861
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am

Re: Haikara toi salukeja!

Viesti Kirjoittaja -Milla- »

Jos mä vaikka ottaisin nimeks ton Sawquen Devil May Care
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Haikara toi salukeja!

Viesti Kirjoittaja Eros »

Heissulivei, eikö tämän enempää ole halukkaita?
liljani
Alkupalat
Viestit: 9
Liittynyt: La Heinä 11, 2009 7:37 pm

Re: Haikara toi salukeja!

Viesti Kirjoittaja liljani »

Olisin kiinnostunut pennusta, jos nyt vielä mahdollista varata? :) Tulisi uutukaiseen Jääkalloon. Kisautusta tulisi ihan mukavasti, mahdollisuuksien mukaan.
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Haikara toi salukeja!

Viesti Kirjoittaja Eros »

Missä lajeissa olit ajatellut kisata?
liljani
Alkupalat
Viestit: 9
Liittynyt: La Heinä 11, 2009 7:37 pm

Re: Haikara toi salukeja!

Viesti Kirjoittaja liljani »

Ainakin juoksua ja näyttelyihin luultavasti innostun ilmottautumaan. Tokot myös käydään tutkimassa. Ei se yhteen lajiin jäisi. : D
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Haikara toi salukeja!

Viesti Kirjoittaja Eros »

No okei, varaan sinullekin pennun. Uros vai narttu?
liljani
Alkupalat
Viestit: 9
Liittynyt: La Heinä 11, 2009 7:37 pm

Re: Haikara toi salukeja!

Viesti Kirjoittaja liljani »

Uros voisi olla.
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Haikara toi salukeja!

Viesti Kirjoittaja Eros »

Okei, sitten saat valita nimen ja jos kuvia on jo niin nekin olisi mukava nähdä.
liljani
Alkupalat
Viestit: 9
Liittynyt: La Heinä 11, 2009 7:37 pm

Re: Haikara toi salukeja!

Viesti Kirjoittaja liljani »

Sawquen The Man With The Golden Gun

Olen useita sähköposteja kasvattajille jo laittanut kuvaluvista, mutta vielä en ole vastauksia saanut.
-Milla-
Kriisissä
Viestit: 861
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am

Re: Haikara toi salukeja!

Viesti Kirjoittaja -Milla- »

Mä ajattelin tän kuvat laittaa neidille.
Vastaa Viestiin