Haikara toi salukeja! -> SIVUJA!
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
Haikara toi salukeja! -> SIVUJA!
INFO:
Sawquenin seitsemännen saluki-pentueen vuoro olisi nyt elokuun puolella. Saluki on erinomainen koira monipuoliseen harrastamiseen, ratajuoksuista näyttelyihin. Tästä yhdistelmästä toivon erityisesti ulkonäöllisesti upeita yksilöitä sekä hienoja harraste- ja kisakoiria. Luonteet ovat molemmilla vanhemmilla erinomaiset ja se periytyy varmasti myös pennuille.
VANHEMMAT:
Pentueen isukkina toimii omistamani uros Hamish eli Midnight's Saluqis Hasib. Hamish on erinomaisesta suvusta ja erityisesti Hamishin emä Midnight's Saluqis Elahi on yksi suurimmista suosikeistani salukeissa. Hamishin lonkat ovat A/B ja kyynärät 1/1. Hamish on kisannut hyvin näyttelyissä, saldona 13 x ERI, 4 x ROP, 4 x SERT, 2 x BIS-4 ja 1 x RYP-1. Käyttöpuolen tuloksia löytyy erityisesti TOKO:sta, Hamish kisaa tällä hetkellä VOI-luokassa. Myös BH-koe on suoritettu. Muutamassa koejuoksussa ollaan myös käyty.
Pentueen emänä toimii kuvankaunis kasvattini Ada eli Sawquen Stars Are Blind. Ada on erittäin terve narttu, lonkat A/A, kyynärät 0/0 ja silmät ok. Suku ei ole yleinen. Näyttelyissä olleen kisattu vaihtelevalla menestyksellä, saldona tällä hetkellä 7 x EH, 9 x ERI, 2 x VSP, 1 x ROP, 3 x SERT ja 3 x CACIB sekä RYP-1.
Käyttöpuolella ollaan kisattu hieman vähemmän, mutta tuloksia löytyy TOKO:sta, flyballista ja koiratanssista. Adalla on ratajuoksulisenssi Suomesta.
NIMET:
- Sawquen Casino Royale - Pehko
- Sawquen Live and Let Die
- Sawquen Moonraker
- Sawquen Diamonds Are Forever
- Sawquen Goldfinger
- Sawquen You Only Live Twice
- Sawquen The Man With The Golden Gun
- Sawquen Quantum of Solace - liljani
- Sawquen Devil May Care - Milla
- Sawquen Colonel Sun
- Sawquen Tomorrow Never Dies - Eros
- Sawquen High Time To Kill
- Sawquen Never Dream of Dying
- Sawquen Die Another Day
- Sawquen Golden Eye
- Sawquen The World Is Not Enough
- Sawquen The Living Daylights
- Sawquen Blood Fever
- Sawquen Doubleshot - Kirsi
VARAUKSET 5/6:
- Eros x uros
- Pehko x uros
- Milla x narttu
- liljani x narttu
- Kirsi x uros
Mikäli sinulla ei ole omia kuvia pennulle niin minulta saa melko hyvälaatuisia salukikuvia.
Sawquenin seitsemännen saluki-pentueen vuoro olisi nyt elokuun puolella. Saluki on erinomainen koira monipuoliseen harrastamiseen, ratajuoksuista näyttelyihin. Tästä yhdistelmästä toivon erityisesti ulkonäöllisesti upeita yksilöitä sekä hienoja harraste- ja kisakoiria. Luonteet ovat molemmilla vanhemmilla erinomaiset ja se periytyy varmasti myös pennuille.
VANHEMMAT:
Pentueen isukkina toimii omistamani uros Hamish eli Midnight's Saluqis Hasib. Hamish on erinomaisesta suvusta ja erityisesti Hamishin emä Midnight's Saluqis Elahi on yksi suurimmista suosikeistani salukeissa. Hamishin lonkat ovat A/B ja kyynärät 1/1. Hamish on kisannut hyvin näyttelyissä, saldona 13 x ERI, 4 x ROP, 4 x SERT, 2 x BIS-4 ja 1 x RYP-1. Käyttöpuolen tuloksia löytyy erityisesti TOKO:sta, Hamish kisaa tällä hetkellä VOI-luokassa. Myös BH-koe on suoritettu. Muutamassa koejuoksussa ollaan myös käyty.
Pentueen emänä toimii kuvankaunis kasvattini Ada eli Sawquen Stars Are Blind. Ada on erittäin terve narttu, lonkat A/A, kyynärät 0/0 ja silmät ok. Suku ei ole yleinen. Näyttelyissä olleen kisattu vaihtelevalla menestyksellä, saldona tällä hetkellä 7 x EH, 9 x ERI, 2 x VSP, 1 x ROP, 3 x SERT ja 3 x CACIB sekä RYP-1.
Käyttöpuolella ollaan kisattu hieman vähemmän, mutta tuloksia löytyy TOKO:sta, flyballista ja koiratanssista. Adalla on ratajuoksulisenssi Suomesta.
NIMET:
- Sawquen Casino Royale - Pehko
- Sawquen Live and Let Die
- Sawquen Moonraker
- Sawquen Diamonds Are Forever
- Sawquen Goldfinger
- Sawquen You Only Live Twice
- Sawquen The Man With The Golden Gun
- Sawquen Quantum of Solace - liljani
- Sawquen Devil May Care - Milla
- Sawquen Colonel Sun
- Sawquen Tomorrow Never Dies - Eros
- Sawquen High Time To Kill
- Sawquen Never Dream of Dying
- Sawquen Die Another Day
- Sawquen Golden Eye
- Sawquen The World Is Not Enough
- Sawquen The Living Daylights
- Sawquen Blood Fever
- Sawquen Doubleshot - Kirsi
VARAUKSET 5/6:
- Eros x uros
- Pehko x uros
- Milla x narttu
- liljani x narttu
- Kirsi x uros
Mikäli sinulla ei ole omia kuvia pennulle niin minulta saa melko hyvälaatuisia salukikuvia.
- Tuulia
- Analysaattori
- Viestit: 2735
- Liittynyt: Ke Heinä 02, 2008 3:52 pm
- Paikkakunta: Lontoo
- Viesti:
Re: Haikara toi salukeja!
Njääh. Aina parhaat pentueet tulee pahimpaan aikaan! Toisaalta, ehkä Yläkertaan mahtuisi vielä toinen saluki.. täytyypi vielä miettiä, en tiedä edes luovuttaisitko pentua käsiini! :--D
Pentueen isä on muuten jo Yläkerrassa asustelevan salukini veli! :--)
Pentueen isä on muuten jo Yläkerrassa asustelevan salukini veli! :--)
-
-Milla-
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am
Re: Haikara toi salukeja!
Muo kiinnostai tää niin kun siellä vinttari topiikissa tuli sanottua. Olvidaan meni ja samanlaiseen kisaukseen ku Sebastian eli näyttelyt ja rata/maasto kisat. Jos kehtaat meille kakrun antaa niin narttua havittelisin.
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
Re: Haikara toi salukeja!
Kyllä mä voisin Tuulia sulle pennun luovuttaa jos päätät sittenkin ottaa. ^^
Juu Millalle lähtee narttupentu. :)
Juu Millalle lähtee narttupentu. :)
- Tuulia
- Analysaattori
- Viestit: 2735
- Liittynyt: Ke Heinä 02, 2008 3:52 pm
- Paikkakunta: Lontoo
- Viesti:
Re: Haikara toi salukeja!
Herranjumala, nyt mä oon ihan sekasin! Mullahan on Yläkerrassa peräte kolme salukia.. Ei, en mä kyllä nyt voi pentua ottaa vaikka mieli tekisi. Joskus paremmalla ajalla sitten! :----)
P.s tiedän olevani pahemman luokan ruinari mutta jos vaan suinkaan jaksat ja aikaa löytyy niin sun tekemä ulkoasu tulisi kyllä melko varmasti käyttöön. :---D Sanot vaan suoraan jos et jaksa!
P.s tiedän olevani pahemman luokan ruinari mutta jos vaan suinkaan jaksat ja aikaa löytyy niin sun tekemä ulkoasu tulisi kyllä melko varmasti käyttöön. :---D Sanot vaan suoraan jos et jaksa!
-
-Milla-
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am
Re: Haikara toi salukeja!
Jos mä vaikka ottaisin nimeks ton Sawquen Devil May Care
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
Re: Haikara toi salukeja!
Heissulivei, eikö tämän enempää ole halukkaita?
-
liljani
- Alkupalat
- Viestit: 9
- Liittynyt: La Heinä 11, 2009 7:37 pm
Re: Haikara toi salukeja!
Olisin kiinnostunut pennusta, jos nyt vielä mahdollista varata? :) Tulisi uutukaiseen Jääkalloon. Kisautusta tulisi ihan mukavasti, mahdollisuuksien mukaan.
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
Re: Haikara toi salukeja!
Missä lajeissa olit ajatellut kisata?
-
liljani
- Alkupalat
- Viestit: 9
- Liittynyt: La Heinä 11, 2009 7:37 pm
Re: Haikara toi salukeja!
Ainakin juoksua ja näyttelyihin luultavasti innostun ilmottautumaan. Tokot myös käydään tutkimassa. Ei se yhteen lajiin jäisi. : D
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
Re: Haikara toi salukeja!
No okei, varaan sinullekin pennun. Uros vai narttu?
-
liljani
- Alkupalat
- Viestit: 9
- Liittynyt: La Heinä 11, 2009 7:37 pm
Re: Haikara toi salukeja!
Uros voisi olla.
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
Re: Haikara toi salukeja!
Okei, sitten saat valita nimen ja jos kuvia on jo niin nekin olisi mukava nähdä.
-
liljani
- Alkupalat
- Viestit: 9
- Liittynyt: La Heinä 11, 2009 7:37 pm
Re: Haikara toi salukeja!
Sawquen The Man With The Golden Gun
Olen useita sähköposteja kasvattajille jo laittanut kuvaluvista, mutta vielä en ole vastauksia saanut.
Olen useita sähköposteja kasvattajille jo laittanut kuvaluvista, mutta vielä en ole vastauksia saanut.
-
-Milla-
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am


