Haltiapolun D -huskyt | SYNTYNEET

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Hassu
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4680
Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 11:47 am
Paikkakunta: JÄMSÄ
Viesti:

Re: Haltiapolun D -huskyt | varaajat lukekaa viim. viesti!

Viesti Kirjoittaja Hassu »

Onko tää siis se syksyn pentue, josta minä luulin varanneeni pennun? Ainakin toisessa topiikissa nimeni oli varauslistalla.. Btw, en olisi pentua voinut sittenkään ottaa, mutta jäin vain ihmettelemään onko minulta mennyt jotain ohitse.
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Haltiapolun D -huskyt | varaajat lukekaa viim. viesti!

Viesti Kirjoittaja Narya »

Noniin! Hienoa ja kiitos teille.

Mites olis synttäripäiväksi 01.08?

Ihan uskomatonta, kun ootte kaikki näin innoissanne Haltsikkapennuista. :-------) Pääsevät kyllä hyviin koteihin jok'ikinen! Oli kiva kans huomata, että varaukset meni täyteen alle vuorokaudessa. :'D

//Hassu, lukaisepas toi aloitusviestin ''varaajat'' -kohta niin eiköhän selkene! (:
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Haltiapolun D -huskyt | varaajat lukekaa viim. viesti!

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Käy, mä tosin olen koko ensi viikon riparilla ja tuun vasta 3. päivä, niin yritän muistaa tehdä sivut nyt viikonlopun aikana :mrgreen:
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Haltiapolun D -huskyt | varaajat lukekaa viim. viesti!

Viesti Kirjoittaja Narya »

Oukei! Hyvä että sopii, koita saada niitä kuvia sit!
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Haltiapolun D -huskyt | syntyvät 01.08, sopiiko?

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Juu, kunhan PN-kehä alkaa, niin mä linnoittaudun sinne reunalle mahdollisimman hyvään paikkaan ja räpsin sarjalla jokasesta narttukoirasta kuvia :mrgreen:

// Tein tässä sivutkin valmiiksi jo nyt, ettei unohdu. Deina esittäytyy.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Haltiapolun D -huskyt | syntyvät 01.08, sopiiko?

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Eka päivä käy, mä tulen sopivasti kotiin muutamia päiviä sitä ennen ja ehdin sitten tekaista sivut, ennen ku pitää alkaa keskittyä koulun alkamiseen (: Ei sekään tietty sivujen tekemistä estä, mutta kuitenkin.
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Avatar
Greywolf
Toistolla tehoa
Viestit: 731
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:10 am
Paikkakunta: oulu

Re: Haltiapolun D -huskyt | syntyvät 01.08, sopiiko?

Viesti Kirjoittaja Greywolf »

Joo toi päivä sopii mullekin oikein hyvin.: )
Kuva
"He's a dog-walker. I need a king, not a jester."
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Haltiapolun D -huskyt | syntyvät 01.08, sopiiko?

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Mulle käy tietty, ja sivut tulevat jo tässä. Täytyy noita kuvia katsoa vielä, mistä mä ne löytäisin :mrgreen:
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Haltiapolun D -huskyt | syntyvät 01.08, sopiiko?

Viesti Kirjoittaja Narya »

Hyvä, että kaikille käy ja kiitän Kuunsirppiä ja Kirsiä sivuista.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Haltiapolun D -huskyt | sivuja saa tehdä!

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

No niin, Haltiapolun Draamasielu eli Seunn sai myös sivunsa (:
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Haltiapolun D -huskyt | sivuja saa tehdä!

Viesti Kirjoittaja Narya »

Seunn on kyllä nätti tyttö! Erikoinen kutsumanimivalinta muuten, nimimerkillä taidat myös lukea Muinainen Pimeys -sarjaa? 8)
//Noniin! Hyvä juttu. :----------) Mulla on vaan niin mielenkiintoiset kuvitelmat Seunnista, että tuntui vähän hassulta! :D Mutta sitku rupesin tarkemmin ajatteleen niin ei oo olleksaa paha nimi! Miksköhän ees takerruin tämmöseen ku yleensä en niin tee. XD

Juu ot. Tai puoli-ot.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Haltiapolun D -huskyt | sivuja saa tehdä!

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Joo, olemme Terriksen kanssa kummatkin isoja MP-faneja, ja se onkin ainakin mun suosikkikirjasarja. Draamasielu sai kunnian kantaa Korppien tietäjän nimeä (:
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Haltiapolun D -huskyt | sivuja saa tehdä!

Viesti Kirjoittaja Narya »

Pentueen synttärit on siis tänään ja vielä kaipailisin sivuja Greywolfilta, Joanalta ja Kuunsirpiltä. Kisaamisen saa aloittaa.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Avatar
Greywolf
Toistolla tehoa
Viestit: 731
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:10 am
Paikkakunta: oulu

Re: Haltiapolun D -huskyt | SYNTYNEET, SIVUJA

Viesti Kirjoittaja Greywolf »

Didii, Draamaa Siperiassa eli Naava esittäytyy! Sivut ovat olleet valmiina jo muutaman päivän verran, mutta viivyttelin osoitteen antamisen kanssa, koska en ole saanut vielä aikaiseksi noiden kuvien laittamista ja kuten sivuilta voi huomata, en ole saanut aikaiseksi vieläkään. Joka tapauksessa uskallan luvata, että Naava saa kuvat vielä tämän viikon sisällä. Ja päädyin siis lopulta näihin Tovikin kuviin.:- )
Kuva
"He's a dog-walker. I need a king, not a jester."
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Haltiapolun D -huskyt | SYNTYNEET, SIVUJA

Viesti Kirjoittaja Joana »

Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Vastaa Viestiin