Pitkäkarvainen venäjäntoy - syntyneet, sivuja!
-
picolo
- Nakkisotilas
- Viestit: 233
- Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 10:28 am
Re: Pitkäkarvainen venäjäntoy - kiinnostusta?
Kun ite käyn kuvaa oulun kv. nättelyitä niin nyt lauvantaina en saanu linsiin yhtää hyvää narttua että jos homenna saisin, mutta jos en niin sopiiko että otan uroksen??
Elmäni on omistettu toitsuille!
- Hyena
- Sumopainija
- Viestit: 1215
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:46 pm
- Paikkakunta: Heinola
Re: Pitkäkarvainen venäjäntoy - kiinnostusta?
Vaihto onnistuu, kerro sitten vaan.
-
picolo
- Nakkisotilas
- Viestit: 233
- Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 10:28 am
Re: Pitkäkarvainen venäjäntoy - kiinnostusta?
No mielummin uroksen ottaisin kun oli kumpaniki päivänä ROP. Elikkäs ottaisin mielummin uroksen.
Elmäni on omistettu toitsuille!
- Hyena
- Sumopainija
- Viestit: 1215
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:46 pm
- Paikkakunta: Heinola
Re: Pitkäkarvainen venäjäntoy - kiinnostusta?
^Selvä pyy!
Odottelen vielä viikon jos olisi kiinnostuneita ja sitten pistetään homma alulle.
Odottelen vielä viikon jos olisi kiinnostuneita ja sitten pistetään homma alulle.
-
picolo
- Nakkisotilas
- Viestit: 233
- Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 10:28 am
Re: Pitkäkarvainen venäjäntoy - kiinnostusta?
Eli mulle tuli kennel nimen vaihto se on pitkä tarina mutta kennelin nimi tulisi olemaan Toitsula ja nimi koiralle muutuis Majavalaakson Kid A sopisko??
Elmäni on omistettu toitsuille!
- Hyena
- Sumopainija
- Viestit: 1215
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:46 pm
- Paikkakunta: Heinola
Re: Pitkäkarvainen venäjäntoy - kiinnostusta?
Juu, onnistuu.
- Hyena
- Sumopainija
- Viestit: 1215
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:46 pm
- Paikkakunta: Heinola
- Hyena
- Sumopainija
- Viestit: 1215
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:46 pm
- Paikkakunta: Heinola
Re: Pitkäkarvainen venäjäntoy - ASTUTETTU!
Elikkä nyt on Nina astutettu, vielä viikko aikaa jos joku olis siitä sijotusnartusta kiinnostunut! Mutta tosiaan, sivuja saatte jo alkaa tekemään muttei ole vielä mikään hoppu. ;)
- Hyena
- Sumopainija
- Viestit: 1215
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:46 pm
- Paikkakunta: Heinola
Re: Pitkäkarvainen venäjäntoy - syntyneet, sivuja!
Pennut ovat täällä! :) En ole vielä itsekään saanut sivuja kenneliin jäävälle tehtyä mutta muistutan nyt teitä pennunostajia.
-
picolo
- Nakkisotilas
- Viestit: 233
- Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 10:28 am
Re: Pitkäkarvainen venäjäntoy - syntyneet, sivuja!
No tämmöiset sivut sain aikaan http://www.k1d-a.webs.com/
Elmäni on omistettu toitsuille!
- Hyena
- Sumopainija
- Viestit: 1215
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:46 pm
- Paikkakunta: Heinola
Re: Pitkäkarvainen venäjäntoy - syntyneet, sivuja!
No niin, kivat sivut olet saanut aikaan! Ja onpahan tuo Kidius aika näpsäkän näköinen poika, ei käy kieltäminen. ;) Mutta syntymäaika on kyllä väärä eli muutatko sen 03.08.2009. Ja koska olen hieman pikkutarkka niin kasvattajaksi Hyena, Majavalaakson ja sukutaulussa tarpeettomina ovat nuo aka-sanat (ja Romeon kohdalla se Romeo siellä perässä), ne kun eivät viralliseen nimeen kuulu. ^^
Ja pentueen oma sivu tulee viivästymään edessä olevan ulkoasun muutoksen myötä, pahoittelen! Vielä odottelen (itseni lisäksi) Minnealta sivuja.
//hyvä homma picolo
Ja pentueen oma sivu tulee viivästymään edessä olevan ulkoasun muutoksen myötä, pahoittelen! Vielä odottelen (itseni lisäksi) Minnealta sivuja.
//hyvä homma picolo
-
picolo
- Nakkisotilas
- Viestit: 233
- Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 10:28 am
Re: Pitkäkarvainen venäjäntoy - syntyneet, sivuja!
No niin sainpa senkin asian korjattua nytten.
Elmäni on omistettu toitsuille!
-
Minnea
- Kanada
- Viestit: 1351
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Pitkäkarvainen venäjäntoy - syntyneet, sivuja!
Täältä tulisi tämmönen mattimyöhänen nimeltä Igor. Pahoittelen sivujen viivästymistä.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
- Hyena
- Sumopainija
- Viestit: 1215
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:46 pm
- Paikkakunta: Heinola
Re: Pitkäkarvainen venäjäntoy - syntyneet, sivuja!
Kiitos sivuista! Eikä haittaa, enhän mä ole ite edes alottanut. ;D (ihanaa, Ruotsin lippu meiän kohalla<3)
Ja muistakaahan sitten tulla Kidiuksen & Igorin kanssa moikkaamaan mammaa ja velipoikaa. ;)
Ja muistakaahan sitten tulla Kidiuksen & Igorin kanssa moikkaamaan mammaa ja velipoikaa. ;)
