Pitkäkarvainen venäjäntoy - syntyneet, sivuja!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
picolo
Nakkisotilas
Viestit: 233
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 10:28 am

Re: Pitkäkarvainen venäjäntoy - kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja picolo »

Kun ite käyn kuvaa oulun kv. nättelyitä niin nyt lauvantaina en saanu linsiin yhtää hyvää narttua että jos homenna saisin, mutta jos en niin sopiiko että otan uroksen??
Elmäni on omistettu toitsuille!
Avatar
Hyena
Sumopainija
Viestit: 1215
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:46 pm
Paikkakunta: Heinola

Re: Pitkäkarvainen venäjäntoy - kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja Hyena »

Vaihto onnistuu, kerro sitten vaan.
picolo
Nakkisotilas
Viestit: 233
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 10:28 am

Re: Pitkäkarvainen venäjäntoy - kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja picolo »

No mielummin uroksen ottaisin kun oli kumpaniki päivänä ROP. Elikkäs ottaisin mielummin uroksen.
Elmäni on omistettu toitsuille!
Avatar
Hyena
Sumopainija
Viestit: 1215
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:46 pm
Paikkakunta: Heinola

Re: Pitkäkarvainen venäjäntoy - kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja Hyena »

^Selvä pyy!
Odottelen vielä viikon jos olisi kiinnostuneita ja sitten pistetään homma alulle.
picolo
Nakkisotilas
Viestit: 233
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 10:28 am

Re: Pitkäkarvainen venäjäntoy - kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja picolo »

Eli mulle tuli kennel nimen vaihto se on pitkä tarina mutta kennelin nimi tulisi olemaan Toitsula ja nimi koiralle muutuis Majavalaakson Kid A sopisko??
Elmäni on omistettu toitsuille!
Avatar
Hyena
Sumopainija
Viestit: 1215
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:46 pm
Paikkakunta: Heinola

Re: Pitkäkarvainen venäjäntoy - kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja Hyena »

Juu, onnistuu.
Avatar
Hyena
Sumopainija
Viestit: 1215
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:46 pm
Paikkakunta: Heinola

Re: Pitkäkarvainen venäjäntoy - kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja Hyena »

Nosto!
Avatar
Hyena
Sumopainija
Viestit: 1215
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:46 pm
Paikkakunta: Heinola

Re: Pitkäkarvainen venäjäntoy - ASTUTETTU!

Viesti Kirjoittaja Hyena »

Elikkä nyt on Nina astutettu, vielä viikko aikaa jos joku olis siitä sijotusnartusta kiinnostunut! Mutta tosiaan, sivuja saatte jo alkaa tekemään muttei ole vielä mikään hoppu. ;)
Avatar
Hyena
Sumopainija
Viestit: 1215
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:46 pm
Paikkakunta: Heinola

Re: Pitkäkarvainen venäjäntoy - syntyneet, sivuja!

Viesti Kirjoittaja Hyena »

Pennut ovat täällä! :) En ole vielä itsekään saanut sivuja kenneliin jäävälle tehtyä mutta muistutan nyt teitä pennunostajia.
picolo
Nakkisotilas
Viestit: 233
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 10:28 am

Re: Pitkäkarvainen venäjäntoy - syntyneet, sivuja!

Viesti Kirjoittaja picolo »

No tämmöiset sivut sain aikaan http://www.k1d-a.webs.com/
Elmäni on omistettu toitsuille!
Avatar
Hyena
Sumopainija
Viestit: 1215
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:46 pm
Paikkakunta: Heinola

Re: Pitkäkarvainen venäjäntoy - syntyneet, sivuja!

Viesti Kirjoittaja Hyena »

No niin, kivat sivut olet saanut aikaan! Ja onpahan tuo Kidius aika näpsäkän näköinen poika, ei käy kieltäminen. ;) Mutta syntymäaika on kyllä väärä eli muutatko sen 03.08.2009. Ja koska olen hieman pikkutarkka niin kasvattajaksi Hyena, Majavalaakson ja sukutaulussa tarpeettomina ovat nuo aka-sanat (ja Romeon kohdalla se Romeo siellä perässä), ne kun eivät viralliseen nimeen kuulu. ^^

Ja pentueen oma sivu tulee viivästymään edessä olevan ulkoasun muutoksen myötä, pahoittelen! Vielä odottelen (itseni lisäksi) Minnealta sivuja.

//hyvä homma picolo
picolo
Nakkisotilas
Viestit: 233
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 10:28 am

Re: Pitkäkarvainen venäjäntoy - syntyneet, sivuja!

Viesti Kirjoittaja picolo »

No niin sainpa senkin asian korjattua nytten.
Elmäni on omistettu toitsuille!
Minnea
Kanada
Viestit: 1351
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Pitkäkarvainen venäjäntoy - syntyneet, sivuja!

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Täältä tulisi tämmönen mattimyöhänen nimeltä Igor. Pahoittelen sivujen viivästymistä.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Avatar
Hyena
Sumopainija
Viestit: 1215
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:46 pm
Paikkakunta: Heinola

Re: Pitkäkarvainen venäjäntoy - syntyneet, sivuja!

Viesti Kirjoittaja Hyena »

Kiitos sivuista! Eikä haittaa, enhän mä ole ite edes alottanut. ;D (ihanaa, Ruotsin lippu meiän kohalla<3)
Ja muistakaahan sitten tulla Kidiuksen & Igorin kanssa moikkaamaan mammaa ja velipoikaa. ;)
Vastaa Viestiin