Evenfall C-suomenlapinkoirat

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

^Pitäis löytyä kyllä ihan hyvät kuvat mutta onkelma tilanteessa pivikot, ja lajeinamme olisi toko, pk ja nly ainakin.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Mulle käy tuo syntymäaika. (:
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Pari kuvaa ois xxx xxx, haluan kuulla kasvattajan mielipiteen, että mikä on parhaan näköinen uros.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Satmi
Kriisissä
Viestit: 884
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:34 pm
Paikkakunta: Helsingborssikeitto
Viesti:

Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat

Viesti Kirjoittaja Satmi »

^Kyseinen kuva Apista on käytössä Joikutassun Ankanpojalla. Casanovasta jotain kuvia oli muistaakseni Taikajoen Lupaavalla ja jollain mullakin, mutten toki sitten tiedä onko a) nämä koirat edes elossa enää b) onko juuri kyseinen kuva käytössä kellään.
His brain is gone!
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

^Ankanpojalla onkin juu tuon 2. olleen kuvat mutta muut eivät näytä olevan käytössä.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Shiroi
Toistolla tehoa
Viestit: 721
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm

Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

Eka ja toka on ainaki tosi hyvän näkösiä! Eipä tossa kolmannessakaan mitään valittamista ole, mutta ehkä ite jommankumman noista ottasin. Toi Api on ainaki IRL menestyny näyttelyissä älyttömän hyvin. Tee kuitenki ihan niinku haluat, kaikki kolme kelpaa kyllä mulle :D

//Ai no jos Apin kuvat on käytössä niin niinkuin jo sanoin toi eka on mun mieleen ehkä hieman enemmän ku kolmas
Shiroi
Toistolla tehoa
Viestit: 721
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm

Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

Nostetaas hieman
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Keksikkö sie pennuille nimet vai? Jos saa ite keksiä niin voisin ottaa nimeksi Cranberry. (:
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Shiroi
Toistolla tehoa
Viestit: 721
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm

Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

Hyvä vaan jos ite keksii! Pistin nyt tonne pari nimi ehdotusta, mutta ei niistä oo pakko valikoida.
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat - nimiä kehiin

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Canis Lupus miulle 8D
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Shiroi
Toistolla tehoa
Viestit: 721
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm

Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat - nimiä kehiin

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

^Ookkei, lisäilen tonne alotusviestiin
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat - nimiä kehiin

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Mie haluan sittenkin nimeksi Chilly Spring. Se on paljon parempi ku toi mun keksimä. :mrgreen:
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Summer
Ei riitä.
Viestit: 337
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 3:13 pm
Paikkakunta: Teuva
Viesti:

Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat - nimiä kehiin

Viesti Kirjoittaja Summer »

Öw. Evenfall's Cassis kuulostaa kivalta! : )
Kuva Kuva Kuva Kuva
Shiroi
Toistolla tehoa
Viestit: 721
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm

Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat - nimiä kehiin

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

^^ & ^ Muokkailen alotusviestiin
Shiroi
Toistolla tehoa
Viestit: 721
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm

Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat - nimiä kehiin

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

P i nen käynnistyi tänään päivällä hieman yli 12. Puoli yhden aikoihin syntyi hyvävointinen narttu pentu, mutta sen jälkeen ei tapahtunutkaan enää mitään. Lähdimme viemään Ivyä lähimpään eläinlääkäriin ja loppu jouduttiin hoitaa leikkaamalla. Toinen nartuista oli kuollut ja siitä johtuen synnytys ei edennyt toivotulla tavalla. Nyt kuitenkin kotona tuhisee neljä erittäin pulskaa pentua ja vielä hieman tokkurainen emä.

Sivuja voi siis alkaa tekemään jos on ajanpuutetta, mutta niillä ei ole mitään kiirettä kun omien menojen takia jouduin vielä hieman aikaistamaan tätä.
Vastaa Viestiin