Evenfall C-suomenlapinkoirat
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat
^Pitäis löytyä kyllä ihan hyvät kuvat mutta onkelma tilanteessa pivikot, ja lajeinamme olisi toko, pk ja nly ainakin.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Hobu
- Analysaattori
- Viestit: 2815
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Satmi
- Kriisissä
- Viestit: 884
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:34 pm
- Paikkakunta: Helsingborssikeitto
- Viesti:
Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat
^Kyseinen kuva Apista on käytössä Joikutassun Ankanpojalla. Casanovasta jotain kuvia oli muistaakseni Taikajoen Lupaavalla ja jollain mullakin, mutten toki sitten tiedä onko a) nämä koirat edes elossa enää b) onko juuri kyseinen kuva käytössä kellään.
His brain is gone!
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat
^Ankanpojalla onkin juu tuon 2. olleen kuvat mutta muut eivät näytä olevan käytössä.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 721
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm
Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat
Eka ja toka on ainaki tosi hyvän näkösiä! Eipä tossa kolmannessakaan mitään valittamista ole, mutta ehkä ite jommankumman noista ottasin. Toi Api on ainaki IRL menestyny näyttelyissä älyttömän hyvin. Tee kuitenki ihan niinku haluat, kaikki kolme kelpaa kyllä mulle :D
//Ai no jos Apin kuvat on käytössä niin niinkuin jo sanoin toi eka on mun mieleen ehkä hieman enemmän ku kolmas
//Ai no jos Apin kuvat on käytössä niin niinkuin jo sanoin toi eka on mun mieleen ehkä hieman enemmän ku kolmas
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 721
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm
Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat
Nostetaas hieman
-
Hobu
- Analysaattori
- Viestit: 2815
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat
Keksikkö sie pennuille nimet vai? Jos saa ite keksiä niin voisin ottaa nimeksi Cranberry. (:
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 721
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm
Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat
Hyvä vaan jos ite keksii! Pistin nyt tonne pari nimi ehdotusta, mutta ei niistä oo pakko valikoida.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat - nimiä kehiin
Canis Lupus miulle 8D
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 721
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm
Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat - nimiä kehiin
^Ookkei, lisäilen tonne alotusviestiin
-
Hobu
- Analysaattori
- Viestit: 2815
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat - nimiä kehiin
Mie haluan sittenkin nimeksi Chilly Spring. Se on paljon parempi ku toi mun keksimä. 
-
Summer
- Ei riitä.
- Viestit: 337
- Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 3:13 pm
- Paikkakunta: Teuva
- Viesti:
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 721
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm
Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat - nimiä kehiin
^^ & ^ Muokkailen alotusviestiin
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 721
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm
Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat - nimiä kehiin
P i nen käynnistyi tänään päivällä hieman yli 12. Puoli yhden aikoihin syntyi hyvävointinen narttu pentu, mutta sen jälkeen ei tapahtunutkaan enää mitään. Lähdimme viemään Ivyä lähimpään eläinlääkäriin ja loppu jouduttiin hoitaa leikkaamalla. Toinen nartuista oli kuollut ja siitä johtuen synnytys ei edennyt toivotulla tavalla. Nyt kuitenkin kotona tuhisee neljä erittäin pulskaa pentua ja vielä hieman tokkurainen emä.
Sivuja voi siis alkaa tekemään jos on ajanpuutetta, mutta niillä ei ole mitään kiirettä kun omien menojen takia jouduin vielä hieman aikaistamaan tätä.
Sivuja voi siis alkaa tekemään jos on ajanpuutetta, mutta niillä ei ole mitään kiirettä kun omien menojen takia jouduin vielä hieman aikaistamaan tätä.





