Sheltti- ja gööttipennuille kiinnostuneita?
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Sheltti- ja gööttipennuille kiinnostuneita?
^ se on narttu :--D VSP on ainoa uros, jos oikeen muistan. Urosten kehien aikaan taisin olla just aussieita kahtelemassa.
- Iivi
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1101
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 1:51 pm
Re: Sheltti- ja gööttipennuille kiinnostuneita?
^No jos voisin tuon kuvan saada palkaksi siitä piirtämästäni bordercolliesta? :)
//Selvä, kiitoksia! :D
//Selvä, kiitoksia! :D
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Sheltti- ja gööttipennuille kiinnostuneita?
^ juu kyllä sopii :) mulla on kyllä se luonne toisella koneella sille yhelle koiralles, mutta toinen kone ei aukea ni en saa sitä ulos sieltä ;s toi kyllä lupas saada ton koneen korjattua mahollisimman pian. Kuvan ottajaksi sitten Netry, ja linkki säpöön (norruska @ gmail.com) :)
-
Nettah
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 165
- Liittynyt: Ke Kesä 25, 2008 4:26 pm
- Viesti:
Re: Sheltti- ja gööttipennuille kiinnostuneita?
Kiva että saatte noita kuva-asioita hoideltua :--D
huomenna sitten pentujen syntymäpäivä :----)
huomenna sitten pentujen syntymäpäivä :----)
