Kati
Kiitos, nätti tyttö on ! :)
Oda
Sivuja !
Hallavahukan Rakkaus-lampuripalleroita. Syntyneet 26.07. !
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
- Odea
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5094
- Liittynyt: Su Elo 31, 2008 8:55 am
Re: Hallavahukan Rakkaus-lampuripalleroita. Syntyneet 26.07. !
Oon nyt Porissa, joten sivuja ei voi nyt oikeen laitella. Sivut teen tuun kotiin. (:
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: Hallavahukan Rakkaus-lampuripalleroita. Syntyneet 26.07. !
Joko pian niitä sivuja, Oda ? :)
