Hallavahukan Rakkaus-lampuripalleroita. Syntyneet 26.07. !

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Hallavahukan Rakkaus-lampuripalleroita. Syntyneet 26.07. !

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Kati
Kiitos, nätti tyttö on ! :)

Oda
Sivuja !
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Avatar
Odea
Höpsö veitikka
Viestit: 5094
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 8:55 am

Re: Hallavahukan Rakkaus-lampuripalleroita. Syntyneet 26.07. !

Viesti Kirjoittaja Odea »

Oon nyt Porissa, joten sivuja ei voi nyt oikeen laitella. Sivut teen tuun kotiin. (:
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Hallavahukan Rakkaus-lampuripalleroita. Syntyneet 26.07. !

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Joko pian niitä sivuja, Oda ? :)
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Vastaa Viestiin