Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Beaglepentuja luvassa hienoista vanhemmista / 1 VAPAANA

Viesti Kirjoittaja kirby »

^ Selvä. Pentue tulee näillä näkymin syntymään elokuun lopussa.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
tellu.
Analysaattori
Viestit: 2738
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm

Re: Beaglepentuja luvassa hienoista vanhemmista / 1 VAPAANA

Viesti Kirjoittaja tellu. »

Äh, odotan jo sitä innolla. Täytynee sit kai vain odottaa.
LOPETTANUT!!
Pataposki
Kanada
Viestit: 1559
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 5:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Beaglepentuja luvassa hienoista vanhemmista / 1 VAPAANA

Viesti Kirjoittaja Pataposki »

Saisins mää vaihtaa nimen Rosslayne Cookie Storyksi?
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Beaglepentuja luvassa hienoista vanhemmista / 1 VAPAANA

Viesti Kirjoittaja kirby »

^ onnistuu. :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista

Viesti Kirjoittaja kirby »

tää pentue olis nyt sit aika hyvin kasassa, eli synttäripäivät vois olla 20. päivä elokuuta? tässä kuitenkin on varmasti paljon häslinkiä kouluvuoden taas alettua niin että jokainen sitten ehtii. sivuja saa toki tehdä :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Pataposki
Kanada
Viestit: 1559
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 5:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista

Viesti Kirjoittaja Pataposki »

Käy minulle :-D
tellu.
Analysaattori
Viestit: 2738
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm

Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista

Viesti Kirjoittaja tellu. »

Joo, eli ens viikon torstai. Käy mulle, mut 21-24. päivät olen leirillä. Joten pentu ei ehkä ihan kisaamaan heti pääse. Sivuja voi olla, että aloittelen jo huomenna. Kuvia kysylen sieltä kennelistä huomenna kans, josta kerroin sulle. Ja on nyt pennun hyvä tulla uuteen kotiin, kun ulkkakin on niin hienoh : >
LOPETTANUT!!
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista

Viesti Kirjoittaja kirby »

Juu, selvä :) Ei sillä kisautuksella mikään kiire ole. Sit noista kuvaluvista, jos et pyytelis samoista kuin mä? mun luvat näkyy täällä.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Pataposki
Kanada
Viestit: 1559
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 5:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista

Viesti Kirjoittaja Pataposki »

Riimi poika esittäytyy kasvattajalleen, ja muille siskoille ja veljilleen! Joo, näet oikein kuvat vielä puuttuu :-D // remi, mä olen pyytänyt lupia parii noihin kenneleihin mutta vastauksia en ole vielä saanut
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista

Viesti Kirjoittaja kirby »

tarkemmin sanottuna mistä kenneleistä oot kysyny? :--)
kiitos sivuista! mä lisään Riimin tonne aloitusviestiin, myöhemmin pentuesivulle. Riimin sivujen ulkoasu on kyllä ihan suoraan otettu mun yksityisteni sivuilta, mutta en mä jaksa nyt siitä sen enempää meuhkaamaan.

/ Gracelle odotellaan yhtä sertiä joko kreikasta, tanskasta tai liettuasta, sit saadaan se useamman maan muotovalioiksi.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
tellu.
Analysaattori
Viestit: 2738
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm

Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista

Viesti Kirjoittaja tellu. »

Noh, mie en nyt saanutkaan kuvia käyttöön sieltä kennelistä josta suunnittelin. Joten etsin vielä. En kysyle mistään erimaalaisesta kennelistä, sillä en osaa englantia. Joten kyselen vain suomalaisista. Mutta, jos sinulla olisi meirän neidille kuvat, olisi kiitollinen. Jos en löydä mistään, tytölle tulee piirretyt. Olen parhaillani tekemässä sivuja. Tulee valmiiksi todennäköisesti vasta huomenna.
LOPETTANUT!!
Pataposki
Kanada
Viestit: 1559
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 5:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista

Viesti Kirjoittaja Pataposki »

Ääk, mä taisin sit ymmärtää jotakin väärin nuiden taulukoiden suhteen, korjaan asian pian! Olen siis kysynyt näsitä kenneleistä Annavah, Meadowland & Bayou Oaksista.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista

Viesti Kirjoittaja kirby »

^ LALINA, mulla olis pari nartun kuvaa: 1 http://grafiikat.webs.com/beaglen2.jpg (parempia ei valitettavasti ole)
iittala, mä just toivoin ettei samoista kenneleistä pyydellä lupia kuin mä, mutta minkäs teet. sulla on kanssa näköjään Legendsistä ja Ocean Pitfalista luvat, voin kertoa että molemmista paikoista hyvin monet kuvat ovat käytössä. Mulla on ollut myös luvat noihin vuoden verran, ja Legendsistä mulla on tosi moni kuva käytössä. et jos sit katot mitä kuvia käytät? :)

päätin nyt että otan toisen koiran itselleni tästä pentueesta (narttu) puhtaasti käyttökoiraksi.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Pataposki
Kanada
Viestit: 1559
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 5:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista

Viesti Kirjoittaja Pataposki »

Joops kattelen mitä käytän ja mitä en, mulla on kuitenkin melko turhaan noita lupia, satun vaan pyytelemään mut sit se kuitenkin yleensä jää.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista

Viesti Kirjoittaja kirby »

^ joo, mullakin on uusia lupia ja näin.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Vastaa Viestiin