Haikara toi salukeja! -> SIVUJA!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Haikara toi salukeja!

Viesti Kirjoittaja Eros »

-Milla- kirjoitti:Mä ajattelin tän kuvat laittaa neidille.
Todella kaunis narttu. <3_<3
-Milla-
Kriisissä
Viestit: 861
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am

Re: Haikara toi salukeja!

Viesti Kirjoittaja -Milla- »

Hyvä että kelpaa. :D Mites syntymäajankohta? Mietin vaan sivujen kannalta
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Haikara toi salukeja!

Viesti Kirjoittaja Eros »

Mä sanoisin että pennut syntyy virallisesti 1.8.09 mutta kisautuksen saa halutessaan aloittaa jo aikaisemmin. Tässä on sitten hyvin aikaa muutama viikko vielä odotella lisää varaajia sekä tehdä sivuja.
-Milla-
Kriisissä
Viestit: 861
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am

Re: Haikara toi salukeja!

Viesti Kirjoittaja -Milla- »

Toi kuulostaa just passelilta. Mä en varmaan kerkee kisauttaa enkä tehdä sivuja ennen tota joten mulle toi on ihan perfecto. :D
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Haikara toi salukeja!

Viesti Kirjoittaja Eros »

Ok, sivuja saa tehdä jo nyt ja kisautuksen tosiaan aloittaa jos ehtii/haluaa.
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Haikara toi salukeja!

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Haikara toi salukeja!

Viesti Kirjoittaja Narya »

Ainiin, mulla on ollu sivut valmiina jo jonkin aikaa. :mrgreen:

Sawquen Casino Royale
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Haikara toi salukeja!

Viesti Kirjoittaja Eros »

Kiitoksia molemmille!
Ninni
Nakkisotilas
Viestit: 269
Liittynyt: La Huhti 04, 2009 11:45 am
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Haikara toi salukeja! -> SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Ninni »

Pennut ovat siis jo syntyneet,että enää ei ole mahdollista saada pentua??
Ninni - cassio(at)luukku.com

Yksityiset kisakoirat Sayuri, Rhéa, Rei & Bonji
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Haikara toi salukeja! -> SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Eros »

Eivät ole vielä syntyneet mutta en ota enää varauksia.
liljani
Alkupalat
Viestit: 9
Liittynyt: La Heinä 11, 2009 7:37 pm

Re: Haikara toi salukeja! -> SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja liljani »

Minulta tulee sivut ensi viikolla. Huomenna aikaisin aamulle lähden reissuun luultavasti loppuviikoksi. :) Ja tuossa tuo nimihomma. The Man With The Golden Gun on kovin miesmäinen nimi (kun koiran sukupuolen vaihdoin) jotenka jos kelpaa, niin ottaisin vaikka tuosta alla olevan Quantum Of Solacen?


//Ja tässä olisi valmistumassa sitten Quantum Of Solacen sivu: Satu
Kunnollinen sukupuun lisäilen sitten jonkin ajan päästä. :]
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Haikara toi salukeja! -> SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Eros »

Kiitos sivuista, Pehkolla on muuten samasta paikasta kuvaluvat eli kannattaa olla tarkkana ettei tule samoja kuvia käytettyä.
Vielä Millalta odotan sivuja.

// Ja tänään on pentujen syntymäpäivä, joten kisautuksen saa aloittaa.
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Haikara toi salukeja! -> SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Eros »

Sivuja odottelen vielä Millalta.
-Milla-
Kriisissä
Viestit: 861
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am

Re: Haikara toi salukeja! -> SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja -Milla- »

Joo oon ollu vähän lomalla enkä oo päässy koneelle tai nettiin. Ehdin jo itse asiassa vähän alottaa niitä mutta ne on kyllä vielä Sebastianin sivuilta kopioidulla pohjalla eli Sebastianin tiedot ym. Tässä ne kuitenkin ois. Yritän saada ne mahd. nopeasti ajantasalle. Anteeksi tosiaan. En muistanu sulle ilmottaa ollenkaan että lähen lomailemaan.

//Minkä ikänen toi koira muuten sun mielest on? JUN vai NUO? Mä oon tosi huono iän arvioimisessa...
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Haikara toi salukeja! -> SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Eros »

Kiitti sivuista, mä sanoisin että JUN.
Vastaa Viestiin