Todella kaunis narttu. <3_<3-Milla- kirjoitti:Mä ajattelin tän kuvat laittaa neidille.
Haikara toi salukeja! -> SIVUJA!
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
Re: Haikara toi salukeja!
-
-Milla-
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am
Re: Haikara toi salukeja!
Hyvä että kelpaa. :D Mites syntymäajankohta? Mietin vaan sivujen kannalta
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
Re: Haikara toi salukeja!
Mä sanoisin että pennut syntyy virallisesti 1.8.09 mutta kisautuksen saa halutessaan aloittaa jo aikaisemmin. Tässä on sitten hyvin aikaa muutama viikko vielä odotella lisää varaajia sekä tehdä sivuja.
-
-Milla-
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am
Re: Haikara toi salukeja!
Toi kuulostaa just passelilta. Mä en varmaan kerkee kisauttaa enkä tehdä sivuja ennen tota joten mulle toi on ihan perfecto. :D
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
Re: Haikara toi salukeja!
Ok, sivuja saa tehdä jo nyt ja kisautuksen tosiaan aloittaa jos ehtii/haluaa.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5836
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Haikara toi salukeja!
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
Re: Haikara toi salukeja!
Kiitoksia molemmille!
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
Re: Haikara toi salukeja! -> SIVUJA!
Eivät ole vielä syntyneet mutta en ota enää varauksia.
-
liljani
- Alkupalat
- Viestit: 9
- Liittynyt: La Heinä 11, 2009 7:37 pm
Re: Haikara toi salukeja! -> SIVUJA!
Minulta tulee sivut ensi viikolla. Huomenna aikaisin aamulle lähden reissuun luultavasti loppuviikoksi. :) Ja tuossa tuo nimihomma. The Man With The Golden Gun on kovin miesmäinen nimi (kun koiran sukupuolen vaihdoin) jotenka jos kelpaa, niin ottaisin vaikka tuosta alla olevan Quantum Of Solacen?
//Ja tässä olisi valmistumassa sitten Quantum Of Solacen sivu: Satu
Kunnollinen sukupuun lisäilen sitten jonkin ajan päästä. :]
//Ja tässä olisi valmistumassa sitten Quantum Of Solacen sivu: Satu
Kunnollinen sukupuun lisäilen sitten jonkin ajan päästä. :]
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
Re: Haikara toi salukeja! -> SIVUJA!
Kiitos sivuista, Pehkolla on muuten samasta paikasta kuvaluvat eli kannattaa olla tarkkana ettei tule samoja kuvia käytettyä.
Vielä Millalta odotan sivuja.
// Ja tänään on pentujen syntymäpäivä, joten kisautuksen saa aloittaa.
Vielä Millalta odotan sivuja.
// Ja tänään on pentujen syntymäpäivä, joten kisautuksen saa aloittaa.
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
Re: Haikara toi salukeja! -> SIVUJA!
Sivuja odottelen vielä Millalta.
-
-Milla-
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am
Re: Haikara toi salukeja! -> SIVUJA!
Joo oon ollu vähän lomalla enkä oo päässy koneelle tai nettiin. Ehdin jo itse asiassa vähän alottaa niitä mutta ne on kyllä vielä Sebastianin sivuilta kopioidulla pohjalla eli Sebastianin tiedot ym. Tässä ne kuitenkin ois. Yritän saada ne mahd. nopeasti ajantasalle. Anteeksi tosiaan. En muistanu sulle ilmottaa ollenkaan että lähen lomailemaan.
//Minkä ikänen toi koira muuten sun mielest on? JUN vai NUO? Mä oon tosi huono iän arvioimisessa...
//Minkä ikänen toi koira muuten sun mielest on? JUN vai NUO? Mä oon tosi huono iän arvioimisessa...
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
Re: Haikara toi salukeja! -> SIVUJA!
Kiitti sivuista, mä sanoisin että JUN.

