POISTOON!
-
Marcia
- Höpsö veitikka
Re: Myydään paljon tuonteja.
Olisin kiinnostunut Kolonesta, maatiaiskissasta. Minulla on virtuaalikissalat Vintetur, Snakeblack ja Yira, eli jostakin ainakin löytyisi koti herralle. Luultavasti sijoittaisin kissan Yiraan (sivut vielä hieman kesken, mutta muuten valmiit), koska Vintti on täynnä norjalaisia ja Snakessa pidän vain angoroita.
Mutta siis. Minulla on omasta takaa kuvat mustavalkoiselle virtuaalikissalle, jotka laitaisin Kolonelle. Harrastuksista voisin mainita ainakin temppukisat, koska itse pidän ko. liittoa. Agilityssä ja kissatanssissa rupeaisimme myös käymään aktiivisesti, miksei myös näyttelyissä.
Mutta siis. Minulla on omasta takaa kuvat mustavalkoiselle virtuaalikissalle, jotka laitaisin Kolonelle. Harrastuksista voisin mainita ainakin temppukisat, koska itse pidän ko. liittoa. Agilityssä ja kissatanssissa rupeaisimme myös käymään aktiivisesti, miksei myös näyttelyissä.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
lumienkuli
- Ei riitä.
Juu herra lähtee sinulle. Sivut viimeistään 19.8.09 tietooni tai menee uusiksi myyntiin.Mariza kirjoitti:Olisin kiinnostunut Kolonesta, maatiaiskissasta. Minulla on virtuaalikissalat Vintetur, Snakeblack ja Yira, eli jostakin ainakin löytyisi koti herralle. Luultavasti sijoittaisin kissan Yiraan (sivut vielä hieman kesken, mutta muuten valmiit), koska Vintti on täynnä norjalaisia ja Snakessa pidän vain angoroita.
-
Marcia
- Höpsö veitikka
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
-
lumienkuli
- Ei riitä.
Kiitoksia :)
-
lumienkuli
- Ei riitä.
Hei ihmiset herätkää, paljon upeita tuonteja myynnissä uudistamaan rodun sukulinjoja :)
(jos ei toivottua rotua löytynyt, niin aina saa heittää toiveita ;))
(jos ei toivottua rotua löytynyt, niin aina saa heittää toiveita ;))
-
loveholic
- Nakkisotilas
Mojo's Angel ja Mojo's Apollo kiinnostavat. (; Saisiko koirien nimiä muuten vaihtaa? <: Koirat pääsisivät team Herttaisiin kisa- ja näyttelykoiriksi. (: Koska sivut nyt kuitenkin on vielä aika keskeneräiset, eikä kisa- ja sivunäyttöjäkään ole vielä koska siellä ei ole koiriakaan edes. :D Mutta kuitenkin, nää koirat kiinnostais (8
-
lumienkuli
- Ei riitä.
Sinulle lähtevät ja nimet saat muuttaa, kunhan tuo kasvattajaliite Mojo's säilyy siinä :) Sivut 6.9.09 mennessä tietooni, tai menevät uusiksi myyntiin..loveholic kirjoitti:Mojo's Angel ja Mojo's Apollo kiinnostavat. (; Saisiko koirien nimiä muuten vaihtaa? <: Koirat pääsisivät team Herttaisiin kisa- ja näyttelykoiriksi. (: Koska sivut nyt kuitenkin on vielä aika keskeneräiset, eikä kisa- ja sivunäyttöjäkään ole vielä koska siellä ei ole koiriakaan edes. :D Mutta kuitenkin, nää koirat kiinnostais (8
-
loveholic
- Nakkisotilas
-
lumienkuli
- Ei riitä.
-
lumienkuli
- Ei riitä.
- Samantha
- Ei riitä.
- Viesti:
Minua kiinnostaisi kovasti tuo upea venäjänsininen, Camamia. (Kuvanhan siis tosiaan saa kissalle mukaan?)
Minulla ei suoraan sanoen kyllä ole varsinaisesti kokemusta virtuaalikissoista, mutta haluaisin kyllä kovasti tämän kissanaaraan meille :) Koska mulla tosiaan ei ole kokemusta virtuaalikissoista, en tähän väliin oikein osaa kertoa mitään mahdollisista tulevista aktiviteeteista. Mitä tuosta aiemmista viesteistä luin, kissoille on ainakin oma temppukisaliitto, agilityä ja kissatansseja, ja näihin voisin mielelläni tutustua ja viedä Camamiaa myös kisaamaan näiden lajien parissa!
Kissa saisi kodin Emmerdalesta, virallisena tittelinä omistajan lemmikki ja kullanmuru.
Toivottavasti lähtisi meille, aivan ihastuttava tapaus kerrassaan! <3_<3
Minulla ei suoraan sanoen kyllä ole varsinaisesti kokemusta virtuaalikissoista, mutta haluaisin kyllä kovasti tämän kissanaaraan meille :) Koska mulla tosiaan ei ole kokemusta virtuaalikissoista, en tähän väliin oikein osaa kertoa mitään mahdollisista tulevista aktiviteeteista. Mitä tuosta aiemmista viesteistä luin, kissoille on ainakin oma temppukisaliitto, agilityä ja kissatansseja, ja näihin voisin mielelläni tutustua ja viedä Camamiaa myös kisaamaan näiden lajien parissa!
Kissa saisi kodin Emmerdalesta, virallisena tittelinä omistajan lemmikki ja kullanmuru.
-
lumienkuli
- Ei riitä.
Juu sinulle lähtee. Sivut 14.10.09 mennessä tietooni tai menee uusiksi myyntiin.Samantha kirjoitti:Minua kiinnostaisi kovasti tuo upea venäjänsininen, Camamia. (Kuvanhan siis tosiaan saa kissalle mukaan?)
Kuva tosiaan lähtee mukaan, kunhan säilyttää copyt :)
-
carkki
- Alkupalat
Kääpiösnautseriuroksen ja nartun jos voisit tuoda :> Värinä pippuri & suola, kuvia itselläni :>
-
lumienkuli
- Ei riitä.
Koitan toteuttaa parin päivän sisällä, kunhan inspiraatio iskee :)carkki kirjoitti:Kääpiösnautseriuroksen ja nartun jos voisit tuoda :> Värinä pippuri & suola, kuvia itselläni :>