POISTOON!

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
lumienkuli
Ei riitä.

POISTOON!

Viesti Kirjoittaja lumienkuli »

POISTOON
Marcia
Höpsö veitikka

Re: Myydään paljon tuonteja.

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Olisin kiinnostunut Kolonesta, maatiaiskissasta. Minulla on virtuaalikissalat Vintetur, Snakeblack ja Yira, eli jostakin ainakin löytyisi koti herralle. Luultavasti sijoittaisin kissan Yiraan (sivut vielä hieman kesken, mutta muuten valmiit), koska Vintti on täynnä norjalaisia ja Snakessa pidän vain angoroita.

Mutta siis. Minulla on omasta takaa kuvat mustavalkoiselle virtuaalikissalle, jotka laitaisin Kolonelle. Harrastuksista voisin mainita ainakin temppukisat, koska itse pidän ko. liittoa. Agilityssä ja kissatanssissa rupeaisimme myös käymään aktiivisesti, miksei myös näyttelyissä.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
lumienkuli
Ei riitä.

Mariza kirjoitti:Olisin kiinnostunut Kolonesta, maatiaiskissasta. Minulla on virtuaalikissalat Vintetur, Snakeblack ja Yira, eli jostakin ainakin löytyisi koti herralle. Luultavasti sijoittaisin kissan Yiraan (sivut vielä hieman kesken, mutta muuten valmiit), koska Vintti on täynnä norjalaisia ja Snakessa pidän vain angoroita.

Mutta siis. Minulla on omasta takaa kuvat mustavalkoiselle virtuaalikissalle, jotka laitaisin Kolonelle. Harrastuksista voisin mainita ainakin temppukisat, koska itse pidän ko. liittoa. Agilityssä ja kissatanssissa rupeaisimme myös käymään aktiivisesti, miksei myös näyttelyissä.
Juu herra lähtee sinulle. Sivut viimeistään 19.8.09 tietooni tai menee uusiksi myyntiin.
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

http://www.freewebs.com/yiraa/Konna.html

Konna eli Kolonel esittäytyy :)
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
lumienkuli
Ei riitä.

Mariza kirjoitti:http://www.freewebs.com/yiraa/Konna.html

Konna eli Kolonel esittäytyy :)
Kiitoksia :)
lumienkuli
Ei riitä.

Hei ihmiset herätkää, paljon upeita tuonteja myynnissä uudistamaan rodun sukulinjoja :)
(jos ei toivottua rotua löytynyt, niin aina saa heittää toiveita ;))
loveholic
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja loveholic »

Mojo's Angel ja Mojo's Apollo kiinnostavat. (; Saisiko koirien nimiä muuten vaihtaa? <: Koirat pääsisivät team Herttaisiin kisa- ja näyttelykoiriksi. (: Koska sivut nyt kuitenkin on vielä aika keskeneräiset, eikä kisa- ja sivunäyttöjäkään ole vielä koska siellä ei ole koiriakaan edes. :D Mutta kuitenkin, nää koirat kiinnostais (8
lumienkuli
Ei riitä.

loveholic kirjoitti:Mojo's Angel ja Mojo's Apollo kiinnostavat. (; Saisiko koirien nimiä muuten vaihtaa? <: Koirat pääsisivät team Herttaisiin kisa- ja näyttelykoiriksi. (: Koska sivut nyt kuitenkin on vielä aika keskeneräiset, eikä kisa- ja sivunäyttöjäkään ole vielä koska siellä ei ole koiriakaan edes. :D Mutta kuitenkin, nää koirat kiinnostais (8
Sinulle lähtevät ja nimet saat muuttaa, kunhan tuo kasvattajaliite Mojo's säilyy siinä :) Sivut 6.9.09 mennessä tietooni, tai menevät uusiksi myyntiin..
loveholic
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja loveholic »

Jipii, kiitos. :D Alan tekemään heti sivuja. (;

edit// uudet koirat, Mossberry ja Milo. <:
lumienkuli
Ei riitä.

loveholic kirjoitti:Jipii, kiitos. :D Alan tekemään heti sivuja. (;

edit// uudet koirat, Mossberry ja Milo. <:
Kiitoksia :)
lumienkuli
Ei riitä.

ylös.
Samantha
Ei riitä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Samantha »

Minua kiinnostaisi kovasti tuo upea venäjänsininen, Camamia. (Kuvanhan siis tosiaan saa kissalle mukaan?)

Minulla ei suoraan sanoen kyllä ole varsinaisesti kokemusta virtuaalikissoista, mutta haluaisin kyllä kovasti tämän kissanaaraan meille :) Koska mulla tosiaan ei ole kokemusta virtuaalikissoista, en tähän väliin oikein osaa kertoa mitään mahdollisista tulevista aktiviteeteista. Mitä tuosta aiemmista viesteistä luin, kissoille on ainakin oma temppukisaliitto, agilityä ja kissatansseja, ja näihin voisin mielelläni tutustua ja viedä Camamiaa myös kisaamaan näiden lajien parissa!

Kissa saisi kodin Emmerdalesta, virallisena tittelinä omistajan lemmikki ja kullanmuru.

Toivottavasti lähtisi meille, aivan ihastuttava tapaus kerrassaan! <3_<3
lumienkuli
Ei riitä.

Samantha kirjoitti:Minua kiinnostaisi kovasti tuo upea venäjänsininen, Camamia. (Kuvanhan siis tosiaan saa kissalle mukaan?)

Minulla ei suoraan sanoen kyllä ole varsinaisesti kokemusta virtuaalikissoista, mutta haluaisin kyllä kovasti tämän kissanaaraan meille :) Koska mulla tosiaan ei ole kokemusta virtuaalikissoista, en tähän väliin oikein osaa kertoa mitään mahdollisista tulevista aktiviteeteista. Mitä tuosta aiemmista viesteistä luin, kissoille on ainakin oma temppukisaliitto, agilityä ja kissatansseja, ja näihin voisin mielelläni tutustua ja viedä Camamiaa myös kisaamaan näiden lajien parissa!

Kissa saisi kodin Emmerdalesta, virallisena tittelinä omistajan lemmikki ja kullanmuru.

Toivottavasti lähtisi meille, aivan ihastuttava tapaus kerrassaan! <3_<3
Juu sinulle lähtee. Sivut 14.10.09 mennessä tietooni tai menee uusiksi myyntiin.
Kuva tosiaan lähtee mukaan, kunhan säilyttää copyt :)
carkki
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja carkki »

Kääpiösnautseriuroksen ja nartun jos voisit tuoda :> Värinä pippuri & suola, kuvia itselläni :>
lumienkuli
Ei riitä.

carkki kirjoitti:Kääpiösnautseriuroksen ja nartun jos voisit tuoda :> Värinä pippuri & suola, kuvia itselläni :>
Koitan toteuttaa parin päivän sisällä, kunhan inspiraatio iskee :)
Vastaa Viestiin