Nahkalapsia talvelle 2009!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Linda
Nakkisotilas
Viestit: 287
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 2:40 pm
Paikkakunta: Rovaniemi

Nahkalapsia talvelle 2009!

Viesti Kirjoittaja Linda »

Emänä toimii Kastehelmen Huomisaamu. Tytöllä sukua ei kamalasti ole ja kasvattajalta kysyin mielipidettä pentueesta, eikä ollut mitään sitä vastaan. Aamun kanssa pyritään paimennus- ja hakuvalioiksi ennen pentuetta. Sukutaulun näette tytön sivuilta.

Isää ei ole vielä tiedossa. Jos yksikään nahkapoika ei ilmoittaudu vapaaehtoiseksi, niin otamme evm uroksen pentueen isäksi. Aamulla kun on jo aika paljon ikääkin, niin olisi kiva saattaa maailmaan yksi pentue tästä upealuonteisesta uskollisesta ystävästäni.

Pennuille en minkäänlaisia kisaodotuksia aseta, joten aivan hyvin vaikka tallikoiraksi voin nahkapupsin luovuttaa. En aseta minkäänlaista takarajaa varauksiin. Jos käy niin että varauksia tulee enemmän kuin on mahdollista pentuja tulla pentueeseen, niin valitsen lupaavimmat kodit. Sempä takia olisi kiva nähdä myös kisanäyttöä. Kerro viestissäsi kaikkea oleellista. Esim tuleva koti olisi mielenkiintoista tietää. Kysyn kyllä jos sinulla jää jotain mainitsematta! Panostakaa varauksen kirjoittamiseen! Jos koirillasi ei ole kauheasti tuloksia, älä kuitenkaan pelkää lähettää varausta, sillä en katso pelkästään kisatuloksien perusteella kelle koiranpentu lähtee.

Varaajat:
-
Spread your little wings and fly away
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Nahkalapsia talvelle 2009!

Viesti Kirjoittaja Janina »

Minkä kennelin nimen alle pennut tulevat? Tai tuleeko niiden nimistä yksiosaisia eli ilma kasvattajaliitettä?
Linda
Nakkisotilas
Viestit: 287
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 2:40 pm
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Nahkalapsia talvelle 2009!

Viesti Kirjoittaja Linda »

Ei tule minkään kasvattajanimen alle koska Aamukin on yksityiseni. Todennäköisesti jokin nimiteema.
Spread your little wings and fly away
Vastaa Viestiin