Emänä toimii Kastehelmen Huomisaamu. Tytöllä sukua ei kamalasti ole ja kasvattajalta kysyin mielipidettä pentueesta, eikä ollut mitään sitä vastaan. Aamun kanssa pyritään paimennus- ja hakuvalioiksi ennen pentuetta. Sukutaulun näette tytön sivuilta.
Isää ei ole vielä tiedossa. Jos yksikään nahkapoika ei ilmoittaudu vapaaehtoiseksi, niin otamme evm uroksen pentueen isäksi. Aamulla kun on jo aika paljon ikääkin, niin olisi kiva saattaa maailmaan yksi pentue tästä upealuonteisesta uskollisesta ystävästäni.
Pennuille en minkäänlaisia kisaodotuksia aseta, joten aivan hyvin vaikka tallikoiraksi voin nahkapupsin luovuttaa. En aseta minkäänlaista takarajaa varauksiin. Jos käy niin että varauksia tulee enemmän kuin on mahdollista pentuja tulla pentueeseen, niin valitsen lupaavimmat kodit. Sempä takia olisi kiva nähdä myös kisanäyttöä. Kerro viestissäsi kaikkea oleellista. Esim tuleva koti olisi mielenkiintoista tietää. Kysyn kyllä jos sinulla jää jotain mainitsematta! Panostakaa varauksen kirjoittamiseen! Jos koirillasi ei ole kauheasti tuloksia, älä kuitenkaan pelkää lähettää varausta, sillä en katso pelkästään kisatuloksien perusteella kelle koiranpentu lähtee.
Varaajat:
-
Nahkalapsia talvelle 2009!
-
Linda
- Nakkisotilas
- Viestit: 287
- Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 2:40 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
Nahkalapsia talvelle 2009!
Spread your little wings and fly away
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Nahkalapsia talvelle 2009!
Minkä kennelin nimen alle pennut tulevat? Tai tuleeko niiden nimistä yksiosaisia eli ilma kasvattajaliitettä?
-
Linda
- Nakkisotilas
- Viestit: 287
- Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 2:40 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
Re: Nahkalapsia talvelle 2009!
Ei tule minkään kasvattajanimen alle koska Aamukin on yksityiseni. Todennäköisesti jokin nimiteema.
Spread your little wings and fly away